Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö vitamiineja erikseen vai saatko ne ruoasta?

Vierailija
01.01.2026 |

Minulla käytössä D-vitamiini ja Multitabsit. Omega3:a varmaan tarvitsisin, koska kalaasyön vähän. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön D-vitamiinia ja kalanmaksaöljyä.

Vierailija
2/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden takia otan d-vitamiinilisää. Iän takia kalsiumlisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on D-vitamiini ja sellainen poretabletti jossa on useampi eri vitamiini. Rehut eivät maistu miltään ja siksi ne jäävät aina pilaantumaan.

Tarvitsisinkohan minäkin Omega 3:sta koska syön todella vähän kalaa.

Vierailija
4/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusantioksidantit erikseen,seleeni ja E-vitamiini.

Vierailija
5/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia ei Suomessa saa tarpeeksi. Sen lisäksi syön rautaa ja c- ja b12-vitamiinia.

Vierailija
6/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ja epäilen, etten saa niitä ruuastakaan. Ei vaan ole rahaa syödä terveellisesti eikä ostaa pillereitä. Reseptilääkkeetkin jäävät ostamatta.

Vierailija
7/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö ja epäilen, etten saa niitä ruuastakaan. Ei vaan ole rahaa syödä terveellisesti eikä ostaa pillereitä. Reseptilääkkeetkin jäävät ostamatta.

Coopin poretabletit maksavat alle 2 euroa.

Jos rahasi ovat oikeasti noin tiukilla niin hae tukia. Olet varmasti oikeutettu johonkin tukeen. Tosin jos rahojen tiukkuus johtuu siitä, että tuhlaat paljon, niin sitten voit syyttää vain itseäsi.

Vierailija
8/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiinia ei Suomessa saa tarpeeksi. Sen lisäksi syön rautaa ja c- ja b12-vitamiinia.

On muuten aika "hassua", että Suomessa d-vitamiinin saantisuositus on todella alhainen. Muutenkin saantisuositukset tuntuvat olevan kaikessa aina todella alhaiset. Ihan kuin meidät yritettäisiin sairastuttaa.

Vierailija
9/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, B ja rauta.

Vierailija
10/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin c-vitamiinipore juotavana ja D-vitamiinikapseli. Sinkkiäkin on toisinaan talviaikana otettu, mutta ei nyt viimeaikoina.

Vierailija
11/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on D-vitamiini ja sellainen poretabletti jossa on useampi eri vitamiini. Rehut eivät maistu miltään ja siksi ne jäävät aina pilaantumaan.

Onks sulla verenpaineet kohillaan? Meinaan ne poreet saattavat sitä nostaa. Itse jouduin luopumaan sen vuoksi.

Vierailija
12/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Joka aamu kaurapuuroa, mustikoita ja c poretabletti. Lounaalla on lähes aina porkkanaraastetta ja appelsiini. Välipalana syön viilin, uskon ympyrä tulee hyvin täyteen

Vierailija
13/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D3 25g

Vierailija
14/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahasi ovat oikeasti noin tiukilla niin hae tukia. Olet varmasti oikeutettu johonkin tukeen. Tosin jos rahojen tiukkuus johtuu siitä, että tuhlaat paljon, niin sitten voit syyttää vain itseäsi.

Minä saan ne tuet jotka minulle kuuluu, eli työmarkkinatuen. Se alle kaksi euroakin on koko päivän ruuat.

Vierailija
15/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla verenpaineet kohillaan? Meinaan ne poreet saattavat sitä nostaa. Itse jouduin luopumaan sen vuoksi.

Ei ole ja uskon, että ei ne poretabletit itsessään sinullakaan verenpainetta nostanut. Saitkohan jotain vitamiinia sitten jo aivan älyttömästi liikaa?

Vierailija
16/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan ne tuet jotka minulle kuuluu, eli työmarkkinatuen. Se alle kaksi euroakin on koko päivän ruuat.

Reseptilääkkeisiin saat todennäköisesti maksusitoumuksen ellei kyseessä ole joku kallis lääke jolle ei ole halpaa vaihtoehtoa.

Vierailija
17/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta d-vitskusta (ja omega-3:sta): Baarissa naistuttu kertoi, omasta tädistään: syönyt deetä kait sen maksimiannoksen; yllättäen oli paljastunut, et maksakirroosi. Alkoa eikä röökiä käyttänyt. Rasvaliukoinen, ja maksa ei pystynyt poistamaan sitä "liika-annostusta"?.

Mulla miehenä etus-ongelmia, ennen toimenpidettä sanottiin, et kaikki vitamiinit+muut pois, viikkoa ennen. "Verta tuli ukista", lsulun sanoin ja 6 viikkoa sen jälkeen. .... Mietin, et antaapa omega-3 nyt olla, se vain pahentaa/estää hyytymistä, mutta toisaalta taas estää tulippia. "fifty-sixty"

...

Voi muuten liittyä naisten menkkoihinkin,, tuo hyytymisjuttu siis.

(sori ohis)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän