Miksi miehet laittaa vastaukseen aina m:n?
Kommentit (9)
Ehkä nämä vauvapalstat mielletään enemmän äitien jutuksi. Palstailijatkin ovat av-mammoja, vaikka joukossa on varmasti myös miehiä. Myönnän usein itsekin olettavani keskustelijan olevan nainen, jos toisin ei ole mainittu...
Kaikki kommentit joissa on perässä "41vm" on minun kirjoittamiani.
Otan niistä vastuun ja ne ovat minun mielipiteitäni, ja mielipiteitä siinä missä muutkin. Ehkä korostuen että kirjoittaja on mies ja 41v.
Enkä laita VM, koska se tarkoittaisi Vauhdin Maailma. 41vm
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:09"]
Otan niistä vastuun ja ne ovat minun mielipiteitäni, ja mielipiteitä siinä missä muutkin. Ehkä korostuen että kirjoittaja on mies ja 41v.
[/quote]
vm= vuosimallia, eli sun tapauksessa vuosimallia 41, eli syntynyt vuonna 41. Tulikohan tarpeeksi hyvin selitettyä? Kannattaa siis jättää tuo v pois, jos olet kerta 41-vuotias.
Ei suinkaan painoarvon vuoksi, vaan nää on niitä epätoivoisia miehennuljakkeita, jotka epätoivoissaan uskottelevat kirjoittaneensa jotain niin älykästä, että joku av-mamma haluaisi ottaa heihin yhteyttä. Säälittävää touhua, toki silti ymmärrän! Hyvää joulua!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:16"]
Ei suinkaan painoarvon vuoksi, vaan nää on niitä epätoivoisia miehennuljakkeita, jotka epätoivoissaan uskottelevat kirjoittaneensa jotain niin älykästä, että joku av-mamma haluaisi ottaa heihin yhteyttä. Säälittävää touhua, toki silti ymmärrän! Hyvää joulua!
[/quote]
Minä sulle epätoivoisen nuljakkeen näytän.. Ymmärräthän? :P (pusipusi ja hyvää Joulua!) t.M34
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:09"]
[/quote]
vm= vuosimallia, eli sun tapauksessa vuosimallia 41, eli syntynyt vuonna 41. Tulikohan tarpeeksi hyvin selitettyä? Kannattaa siis jättää tuo v pois, jos olet kerta 41-vuotias.
[/quote]
Käytin aikaisemmin M40, mutta se "nyysittiin".
41v tarkoittaa 41 vuotias, joten kaipa pitäisi käyttää M41v tai 41v M? ...41v mies.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:53"]
Onko miehen vastauksella enemmän painoarvoa?
[/quote]
Ei ole. Aivan muut syyt.
1. erottuakseen naisista
2. muista miehistä
3. keskustelun etenemistä helpompi seurata (kuka sanoi, mitä, kenelle). :)
M40
Se on muuten sitten M isolla, perkele! t.M34