Miksi kaikki eivät hae rokotetta?
Miksi rokottamattomia on? En ymmärrä enkä ole tähän mennessä kuullut mitään järkevää perustetta olla hakematta rokotetta. Kertokaa rokottamattomat miksi suostutte riskeeraamaan itsenne ja muut?
Kommentit (45)
Nro 40 jatkaa vielä. Olen yrittänyt monta kertaa avata tälläkin palstalla keskustelua näiden ihmisten puolesta, mutta aloitukset poistetaan aina. Sivuvaikutuksista ei kerta kaikkiaan näemmä saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Koska oma ja muiden kuolema tautiin on ihan toivottavaa. Tällä planeetalla on paha ylikansoitusongelma. En nyt todellakaan halua tehdä mitään, joka haittaisi ihmisten vähenemistä.
Tämä on ensimmäinen looginen ja järkeenkäypä syy, jonka olen rokottamattomalta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki on helpompi sysätä muiden syyksi. Huudellaan oikeuksien perään, mutta velvollisuuksista ei hiiskuta mitään.
Anteeksi, mutta samana aikana, kun aika monet nämä nykyiset rokotetut levittivät tautia ja matkustivat, istuin minä 2 vuotta kotona ja istun vieläkin. En ole syyttänyt ketään. Minulla on kuitenkin velvollisuuksia minun läheisiä kohtaan. Kuka täyttää näitä velvollisuuksia jos saan rokotteesta vakavan haitan? Sinäkö? Muuten...kaupassa myydään pikatestejä, joita voi tehdä vaikka viisi päivässä ja ovat kyllä luotettavia, erityisesti, kun tekee montaa peräkkäin, miksi siitä ei puhuta mitään?
MInua kiinnostaisi, mikä on pitkän aikavälin suunnitelmasi koronan suhteen? Virusta ei saada maapallolta hävitettyä, joten aiotko siis istua loppuelämäsi kotona?
Tällä hetkellä pystyn olemaan kotona ja olen tehnyt valintani sen mukaan. Jos tilanteeni muuttuu, harkitsen rokotetta/muita siihen mennessä kehitettyjä vaihtoehtoja.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee, että kysymys rokotteen ottamattomuudesta ollut vain jonkun minuuttia, niin 7 alapeukkua ja luultavasti yhtä monta liputusta tehty. Täällä palstalla on siis päivystämässä pieni joukko rokotevastaisia, jotka pyrkivät sensuroimaan kaiken heille epämieluisan pois. Jos maassa on 85 % väestä rokotemyönteisiä, niin pieni aktivistiporukka riehuu ja estää ikävät kysymykset.
Ensinnäkin mikä rokote myönteinen? Olen ottanut kaikki rokotteet, kyllä. Otin myös koronarokotteen. Syystä, joka läheiselläni on.
En koe olevani rokotemyönteinen enkä kielteinen.
Silti olen täysin sitä mieltä ettei kenenkään tarvitse ottaa koronarokotetta. Eikä perustella sitä kenellekään. On myös erittäin asiatonta urkkia rokotteen ottamista.
Oletko miettinyt, että meistä 85% rokotteen ottaneista varmasti aika moni on samaa mieltä kanssani?
En myöskään jaa massapsykoosia, jonka vallassa moni suu vaahdoten vauhkoaa koronasta ja rokotteista ja tehohoitopaikoista ja rokottamattomista.
MInua kiinnostaisi, mikä on pitkän aikavälin suunnitelmasi koronan suhteen? Virusta ei saada maapallolta hävitettyä, joten aiotko siis istua loppuelämäsi kotona?