Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki eivät hae rokotetta?

Vierailija
21.10.2021 |

Miksi rokottamattomia on? En ymmärrä enkä ole tähän mennessä kuullut mitään järkevää perustetta olla hakematta rokotetta. Kertokaa rokottamattomat miksi suostutte riskeeraamaan itsenne ja muut?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riskeeraa edelleenkään ketään. Käytän maskia, pidän turvaväliä, pesen jatkuvasti käsiä, en koskettele oven kahvoja, en käy baarissa, en tapahtumissa, en tapaa syöpäsairaita mummoja, töissä ei kenenkään tarvitse tulla viereeni hengailemaan ellei itse halua ja noudatan lakia ja maksan veroja. En vastusta passeja enkä muutakaan. Haluan vain, että ihmiset lakkaisivat syyllistämästä minua. Jättäkää rauhaan, kiitos.

Vierailija
2/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En riskeeraa edelleenkään ketään. Käytän maskia, pidän turvaväliä, pesen jatkuvasti käsiä, en koskettele oven kahvoja, en käy baarissa, en tapahtumissa, en tapaa syöpäsairaita mummoja, töissä ei kenenkään tarvitse tulla viereeni hengailemaan ellei itse halua ja noudatan lakia ja maksan veroja. En vastusta passeja enkä muutakaan. Haluan vain, että ihmiset lakkaisivat syyllistämästä minua. Jättäkää rauhaan, kiitos.

Kiitos että huolehdit näillä menetelmillä omasta ja muiden terveydestä mutta miksi et hae rokotetta? En halua provosoida, tämä on vilpitön kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että huolehdit näillä menetelmillä omasta ja muiden terveydestä mutta miksi et hae rokotetta? En halua provosoida, tämä on vilpitön kysymys.

Koska sisäinen lapseni ei kestä tätä painostamista ja syyllistämistä mitä saa lukea joka toisesta uutisesta ja keskustelupalstan ketjusta. Olen jo tehnyt paljon enemmän kuin moni rokotettu pysäyttääkseni omalta osaltani taudin leviämisen eteen päin. Jos ette keksi mitään muuta kuin kuolemani toivomisen, niin pitäkää rokotteenne.

Vierailija
5/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua provosoida, tämä on vilpitön kysymys.

Vaikka rokotteen otinkin, niin en koe sitä omalta kohdaltani mitenkään tarpeelliseksi. En ota vuotuista influenssarokotettakaan. Mikäli sattuisin jommankumman taudin saamaan, nini luultavasti kyseessä oli huomaamaton tai lievä sairastuminen. Miksi siis ottaisin rokotuksen turhaan? Ellei koronarokotuksesta olisi tehty niin isoa numeroa, niin en olisi ottanut sitäkään. 

Vierailija
6/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitä ilmeisemmin ymmärrä paljon mitään muutakaan, joten onko tuossa nyt sitten mitään uutta, tai ihmeellistä.

Seuraa sinä vain korkeimpiesi pyhää sanaa, sekä käskyjä.

Sokeasti usko kaikki, mitä sanovat, kyseenalaistamatta.

Ole kuuro kaikelle muulle, kuin johtajallesi.

Palkinnoksi saat ilmaisen ämpärin.

Vain 1/rokote.

(Tulossa 5-8 erilaista)

Kerää koko sarja.

Kaltaisesi pilaavat kaikkien rokottamattomien maineen. Onko sulla kaikki ihan hyvin kun suutut internetin keskustelupalstan teksteistä?

Vierailija
7/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tulee aina tosi älykäs kuva näistä "mä en kyl tajua"-tyypeistä.

Vierailija
8/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että maassa on iso joukko ahdistuksesta ym. mt-häiriöistä kärsiviä. Monet ovat yksin ja lukevat netistä mitä sattuu.

Vierailija
9/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
10/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitä ilmeisemmin ymmärrä paljon mitään muutakaan, joten onko tuossa nyt sitten mitään uutta, tai ihmeellistä.

Seuraa sinä vain korkeimpiesi pyhää sanaa, sekä käskyjä.

Sokeasti usko kaikki, mitä sanovat, kyseenalaistamatta.

Ole kuuro kaikelle muulle, kuin johtajallesi.

Palkinnoksi saat ilmaisen ämpärin.

Vain 1/rokote.

(Tulossa 5-8 erilaista)

Kerää koko sarja.

Kaltaisesi pilaavat kaikkien rokottamattomien maineen. Onko sulla kaikki ihan hyvin kun suutut internetin keskustelupalstan teksteistä?

Itseasiassa hyvin huvittuneena tätä seuraan valmistautuessani iltavuoroon ...

Koko tämä rokotetut vs. rokottamattomat -vastakkainasettelu on saanut tällä palstalla jo koomiset piirteet.

Vierailija
11/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Samoin. Ei jaksa päivän mittaan _satoja_ avauksia samasta aiheesta.

Vierailija
12/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee, että kysymys rokotteen ottamattomuudesta ollut vain jonkun minuuttia, niin 7 alapeukkua ja luultavasti yhtä monta liputusta tehty. Täällä palstalla on siis päivystämässä pieni joukko rokotevastaisia, jotka pyrkivät sensuroimaan kaiken heille epämieluisan pois. Jos maassa on 85 % väestä rokotemyönteisiä, niin pieni aktivistiporukka riehuu ja estää ikävät kysymykset.

Vierailija
13/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki on helpompi sysätä muiden syyksi. Huudellaan oikeuksien perään, mutta velvollisuuksista ei hiiskuta mitään.

Vierailija
14/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki on helpompi sysätä muiden syyksi. Huudellaan oikeuksien perään, mutta velvollisuuksista ei hiiskuta mitään.

Anteeksi, mutta samana aikana, kun aika monet nämä nykyiset rokotetut levittivät tautia ja matkustivat, istuin minä 2 vuotta kotona ja istun vieläkin. En ole syyttänyt ketään. Minulla on kuitenkin velvollisuuksia minun läheisiä kohtaan. Kuka täyttää näitä velvollisuuksia jos saan rokotteesta vakavan haitan? Sinäkö? Muuten...kaupassa myydään pikatestejä, joita voi tehdä vaikka viisi päivässä ja ovat kyllä luotettavia, erityisesti, kun tekee montaa peräkkäin,  miksi siitä ei puhuta mitään?

Vierailija
15/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rokotteen vaikutuksia sikiöön ei ole tutkittu. Lisäksi rokotehaittoina ilmoitettu kuukautishäiriöitä, keskenmenoja ja veritulppia. Raskaana olevilla tulppariski kohonnut muutenkin. Siksi eristäydyn synnytykseen asti ja otan rokotteen vasta synnytyksen jälkeen.

Vierailija
16/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täältä haet? Jos ahdistaa, niin lopeta palstan seuraaminen. Jos olet päätöksesi tehnyt, niin mitä sitä enää vatvomaan?

Vierailija
17/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oma ja muiden kuolema tautiin on ihan toivottavaa. Tällä planeetalla on paha ylikansoitusongelma. En nyt todellakaan halua tehdä mitään, joka haittaisi ihmisten vähenemistä.

Vierailija
18/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta seuraavista syistä:

1. Puuttuu avoin debatti ja on kova tsensuuri. Jos kerran rokote on niin turvallinen, miksi?

2. Viime kevään THL touhut veivät luottamuksen auktoriteetteihin. 

3. Ristiriitainen info valtamediasta,  mikä muuttuu tarpeen mukaan. Brittiläisen tutkimuksen mukaan rokotetut tartuttavat saman viruskuorman ja rokotteen teho hiipyy nopeasti. 

4. Totaalinen epäloogisuus koko touhussa. Onko joku ajatellut, miten vesirokon tavalla aerosolina tarttuva virus ei tartu keskiyön asti vaan vasta sen jälkeen, kun samassa tilassa olleet patistetaan kadulle ja takaisin sisään pääsee vain rokotepassilla. XD

5. Tämä uskomattoman agressiivinen painostaminen ja vihan lietsominen ihmisten väliin on oksettavaa. 

6. Rokotehaitat

7. Se, että viralliset rokotetutkimukset tulevat vasta vuonna 2023. 

8. Vielä kerran : EPÄLOOGISUUS. 

Olen ottanut kaikki muut rokotteet. En juo hopeavettä enkä usko salaliittoteorioihin, 

1) normaali debatti on aika hankalaa kun toinen osapuoli keskutelee tieteellisiin faktoihin perustuen mutta toisessa on valtava kirjo ties mihin uskovia ja itseoppineita virologeja

2) ihmisillä on ihmeellinen vaatimus siitä että THL:n pitäisi olla täysin erehtymätön ja aina kaiken tietävä tai sitten sitä ei uskota enää koskaan missään.

3) erilaisia tutkimuksia pyörii netissä päivittäin ja yhden mukaan teho on todella hyvä ja toisen mukaan ei mitään tehoa ole. Käytännössä näemme kuitenkin että rokottamattomia joutuu sairaalaan 10-20 kertaa rokotettuja enemmän joten on vaikea väittää että mitään hyötyä ei olisi.

4) johonkin se raja pitää vetää jos kaikkea ei haluta laittaa kokonaan kiinni. Onko se looginen milloin on todella vaikea kysymys.

5) se on valitettava seuraus siitä että liian moni ei ole ottanut rokotetta ja vaikuttaa sikäli sen suuren enemmistö elämään.

6) niitä on kaikissa rokotteissa mutta hyödyt ovat silti paljon haittoja suuremmat

7) en tiedä mitä tarkoitat virallisilla tutkimuksilla. Tutkimustieto rakotteista on jo todella paljon.

8) olet tosiaan epälooginen kun luotat tieteisiin kaikissa muissa rokotteissa sekä siinä että et juo hopeavettä mutta äkkiä koronarokote on se mitä et suostu ottamaan.

Vierailija
19/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täältä haet? Jos ahdistaa, niin lopeta palstan seuraaminen. Jos olet päätöksesi tehnyt, niin mitä sitä enää vatvomaan?

Olen eri, mutta kai tällä ihmisellä on oikeus palstailla siinä missä muillakin...

Vierailija
20/45 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhanmaattajat uskoo vain poppamieheen. Heitä suurinosa rokottamattomista pääkaupunkiseudulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän