Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mies

Vierailija
23.12.2014 |

jota olen tapaillut jonkun aikaa. Molemmille on ok että edetään rauhassa. Livenä pussailemme, hymyilemme, nauramme, panemme ja kaikki on oikein kivasti. Emme keskustele asioista paljon, koska olemme niin uusia tuttavuuksia toisillemme. Ainakin itselläni sellaiset syvälliset keskustelut tulevat ajan kanssa, jos synkkaa.

Luulin aluksi että tämä mies on sellainen supervauhdilla etenevä romantikko, kun hän kiehnäsi kiinni minussa ja heti kun pääsin kotiin niin tekstaili, että milloin nähdään taas.

Olen aina ollut pikkumainen ja hirveän analysoiva viestien suhteen, mutta minua ärsyttää että hänen viestiensä sävy on muuttunut sellaiseksi arkiseksi. Ei enää sydämiä eikä sellaista samanlaista kuin vähän aikaa sitten. Sellaista. Flirttiä. Ei sellaista ole.

Ja sitten tuntuu, että minä aina kärtän tapaamisia, mutta se saattaa olla omaa kuvitelmaanikin. En tiedä, jotain piti sanoa... mies on muutenkin vähän ei-niin-välkky mitä tulee viesteihin, hän usein unohtaa vastata kysymyksiin ja vasta huomautuksen jälkeen vastaa. Vaikea kuvitella, että tekisi sen tahallaan, mutta eihän sitäkään koskaan tiedä.

Ehkä eniten pelkään, että mietiskelen näitä asioita liikaa itsekseni ja pimahdan miehelle ihan turhaan ja kaikki menee pilalle. Kerran jo vähän kiukustuin, mutta se oli sellainen asia ja en jaksa sitä nyt selostaa.

Olen myös miettinyt että voiko tuollainen johtua siitä, että nyt kun olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä ja edenneet seksiin, niin enää ei tarvitse ns. "varmistella" että toista kiinnostaa, joten ei tarvitse viesteihinkään panostaa sitten niin paljon kuin silloin, kun oli epävarmaa että jatkuuko tapailu vai ei, silloin kun oli nähty vasta jotain 2 kertaa.

Hänellä on raskas tapahtuma lähihistoriassa ja ymmärrän että se vie energiaa, ja siis se on oikeasti tuore juttu eikä mikään puolen vuoden takainen pikku murhe.

Ja hän on itse sanonut ettei etsi mitään säätöä, joten uskon hänen sanaansa enkä kuuntele perinteisiä pilluhaukka -kommentteja.

Ongelma on siis SE ETTÄ minä analysoin viestejä ja koen ne aina vähän negatiivisina ja ei niin innokkaina, mutta livenä kaikki sujuu loistavasti ja molemmat ovat yhtä hymyä. Että kumpaa tässä nyt pitäisi uskoa, viestejä vai livetapaamisia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:02"]Parempi kun lopetat suhteen koko mieheen etkä aloita uutta suhdetta ennen kuin olet käynyt ammattiauttajan juttusilla, sen toisen osapuolen hyvinvointia ajatellen. [/quote] En ole tehnyt enkä tekemässä hänelle mitään pahaa, joten...

[/quote]

Olet tekemässä koko ajan hänelle pahaa, et vain myönnä sitä itsellesi. Jos sinua kalvaa tuollainen asia, on varmaa, että se ei jää pelkälle mielikuvituksesi asteellee vaan siirtyy ennemmin tai myöhemmin arkeen.

Vierailija
22/24 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:02"]Parempi kun lopetat suhteen koko mieheen etkä aloita uutta suhdetta ennen kuin olet käynyt ammattiauttajan juttusilla, sen toisen osapuolen hyvinvointia ajatellen. [/quote] En ole tehnyt enkä tekemässä hänelle mitään pahaa, joten...

[/quote]

Olet tekemässä koko ajan hänelle pahaa, et vain myönnä sitä itsellesi. Jos sinua kalvaa tuollainen asia, on varmaa, että se ei jää pelkälle mielikuvituksesi asteellee vaan siirtyy ennemmin tai myöhemmin arkeen.
[/quote]

No en minä yksin tee hallaa. Minua ärsyttää tyypin tapa viestitellä vähän miten sattuu. Eihän se yksin minun vastuullani ole, että kaikki sujuu.

Kuitenkin ajattelin jollain tekosyyllä vähän ottaa etäisyyttä ja katsoa että muuttuuko viestittelytyyli mihinkään suuntaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä kysymys: voisiko tuo viestittelyjuttu tosiaan johtua siitä, että nyt kun olemme todenneet, että nautamme samoille asioille, seksi sujuu ja tykkäämme toisistamme ja olemme sanoneet sen myös toisillemme, niin viestit voi jättää vähän arkisemmiksi, koska ei tarvitse miettiä, että tykkääkö toinen?

Itselläni ei kyllä oikeasti ole mitään kiirettä sitoutua just tasan nyt. Olen ollut hetki sitten parisuhteessa ja omin silmin todennut, että ihana ihminen voi muuttua hetkessä HIRVEÄKSI.

Vierailija
24/24 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

***NAURAMME

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme