Aftonbladet: Matala koulutustaso korreloi Suomessa rokotevastaisuuden kanssa
Rokottamattomia ovat siis pääosin se peruskoulun tupakkakööri.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008348426.html
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikalla on valtaosa henkilöstöstä akateemisia JA fiksuja ihmisiä - rokotevastaisuutta ei meillä esiinny, mutta ei myöskään olla minkään "massapsykoosin" (*huoh*...) vallassa vaan ihan oikeasti kritisoidaan välillä hallituksen toimia ja montaa muutakin tähän aikaan liittyvää seikkaa. Mutta turhaahan minä tätä öyhöttäjälle selitän, koska "massapsykoosi" ja "median valta" ja "lääkefirmojen korruptoima hallitus" ja ja....
Meillä on noin 140 henkeä töissä, kaikilla vähintään ammattikorkeakoulu, suurimmalla osalla (varmaan 85%) korkeakoulututkinto. Tietääkseni kaikki ovat jonottaneet rokotuksiin heti kun vain ovat päässeet. Ja perustavat päätöksensä akateemiseen ajatteluun ja tehtyihin tutkimuksiin.
Näin meilläkin ja itsekin olen työpaikalla antanut varmasti tuollaisen vaikutelman. Oikeasti en ole ottanut ensimmäistäkään rokotusta. Jos mennään ajassa hieman taaksepäin, niin kaikki miehet työpaikalla olivat käyneet armeijan ja kaikki olivat heteroita. Osa näkemyksistä on sallitumpia ja harva jaksaa vääntää työpaikalla epäoleellisista asioista.
eri
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta älykkyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko henkilö altistua massahypnoosille. Myös hyvinkin älykkäät joutuvat massapsykoosin uhriksi.
Tämä. Ja minusta näyttää että korkeasti koulutetut hurahtaa aina samanlaisiin muodissa oleviin massaharrastuksiin; avantouinti, läskipyöräily, kiipeily, sähköautot, ym trenditavarat ja merkkikamppeet
En ota rokotetta, koska suoja ei ole 100 prosenttia. En halua kehooni lukuisia rokotepiikkejä, yhden pitäisi riittää. Jos omaat älyä, ymmärrät kuka tässä rikastuu, LÄÄKEYHTIÖT. Otan rokotteen kun yksi piikki riittää.
Itse vastaan kaikille kyselijöille, että olen 2. kertaan rokotettu. Akateeminen ja tutkijana toimin.
Mieleenkään ei tulisi ottaa näitä rokotteita.
Nykyisessä ilmapiirissä tuskin olen ainut, joka vain sanoo ottaneensa rokotteet välttääkseen leimaamisen ja kyräilyn.
Molemmilla puolilla on hassu sokea usko. Mikään ei ole absoluuttinen totuus urpot!
Joo kyllä tämä on totta.
Ei tällä erikoisjuristin tutkinnolla järki päätä pakota. Viimeisimpänä juuri keskusteltiin opettaneen proffan kanssa hänen kannanotoistaan koronapassin ja perustuslakimme tulkinnasta, miten se menee rajoilla että on rikollista.
Uskomatonta ajatella nykypäivänä, että joku terveysvalinta voisi korreloida koulutustason kanssa. Toki ääripäät ymmärrän, kuka syö kaviaaria ja kuka hampurilaisia, mutta tämän koronarokotteen kohdalla uskaltaisin sanoa että kyllä me kaikki olemme samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan kaikille kyselijöille, että olen 2. kertaan rokotettu. Akateeminen ja tutkijana toimin.
Mieleenkään ei tulisi ottaa näitä rokotteita.
Nykyisessä ilmapiirissä tuskin olen ainut, joka vain sanoo ottaneensa rokotteet välttääkseen leimaamisen ja kyräilyn.
Sama täällä. Kyllä se on leimaantumisen pelko joka saisi ottamaan rokotteet. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta älykkyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko henkilö altistua massahypnoosille. Myös hyvinkin älykkäät joutuvat massapsykoosin uhriksi.
Tämä. Ja minusta näyttää että korkeasti koulutetut hurahtaa aina samanlaisiin muodissa oleviin massaharrastuksiin; avantouinti, läskipyöräily, kiipeily, sähköautot, ym trenditavarat ja merkkikamppeet
Johtunee siitä, että moni näistä mainitsemistasi vaatii ylimääräistä rahaa, ja sitä korkemmin koulutetuilla on keskimäärin enemmän. Ihan samaa massan perässä menoa olen nähnyt kyllä alemmin koulutetuilla, joilla vaan varaa.
Evvk, turha hurskastella, te jotka päivät pitkät mediassa kiihotatte kansanryhmää, olette tekopyhiä ja läpimätiä,,ja vielä väitätte että otitte rokotteen muita ajatellen, samaan aikaan solvaatte,haukutte ja puhkutte aggressiota ja vihaa rokottamattomia kohtaan.
Eläimet ovat viisaampia kuin ihmiset koska osaavat kuunnella vielä aistejaan ja vaistojaan. Ihmiset ovat tuhoamassa maapalloa! Perhanan teknologia ja kertakäyttökulttuuri!
Minua kiinnostaisi koulutusta enemmän älykkäiden ajatukset rokottautumisesta. Nimenomaan niin, että kysytään niiden älykkäiden mielipidettä. Onkohan minkään maan mensa tehnyt galluppia tästä?
Hubbabubba tutkimuksen mukaan eniten elämäntapatyöttömiä löytyy vihreistä. Työ=mielenosoitukset helsingissä
Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee.
Moni lääkäri on jättänyt koronarokotteen väliin ja meitä on muitakin koulutettuja samassa porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu omilla aivoilla ajatteleva rokottamaton nainen.
Minä olen korkeakoulutettu omilla aivoilla ajatteleva rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä tämä on totta.
Ei tällä erikoisjuristin tutkinnolla järki päätä pakota. Viimeisimpänä juuri keskusteltiin opettaneen proffan kanssa hänen kannanotoistaan koronapassin ja perustuslakimme tulkinnasta, miten se menee rajoilla että on rikollista.
Uskomatonta ajatella nykypäivänä, että joku terveysvalinta voisi korreloida koulutustason kanssa. Toki ääripäät ymmärrän, kuka syö kaviaaria ja kuka hampurilaisia, mutta tämän koronarokotteen kohdalla uskaltaisin sanoa että kyllä me kaikki olemme samalla viivalla.
No ei joo. Erikoisjuristi, salli mun nauraa. Miksi et sano HTM mikä se oikeasti on.
T. Lakimiesliitto
Juu, tänään kouluttamaton ja tyhmänpuoleinen venäläismielinen foliohattu persu käy huomenna ottamassa rokotteen, joten äo on huomenna korkeampi ja on kaikinpuolin parempi ja fiksumpi ihminen ;)
Ainahan sitä voi yleistää, silti aika monta elämänkoululaista on rokotettu ja moni korkeasti koulutettu ei ole ottanut rokotetta.
Entäs jos on käynyt kouluja vähän pidemmälle kuin peruskoulu ja on rokotemyönteinen, mutta ei silti ole ottanut koronarokotetta?
"Whilw wisdom dictates the need for education, education does not necessarily make one wise."
Ben Carson, neurokorurgi
No ei mun koulutustaso sillä nouse, että hakisin rokotuksen. 😀