Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aftonbladet: Matala koulutustaso korreloi Suomessa rokotevastaisuuden kanssa

Vierailija
21.10.2021 |

Rokottamattomia ovat siis pääosin se peruskoulun tupakkakööri.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008348426.html

Kommentit (299)

Vierailija
21/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja lisäksi tulee valitettava asia ilmi: vuosisatoja sosiaaliluokassa ylempänä olleet suomen ruotsalaiset ovat kaikki antaneet rokottaa itsensä, mutta mitä tekee suomen suomalainen?

Jättää rokotuksen ottamatta kun vaan vastustaa vastustamisen vuoksi.

Olen miettinyt, mikä se meidän geeneissä on, ettemme osaa ajatella eteenpäin ja positiivisesti.

Olen miettinyt, mitkä Suomen heimot ovat niitä pahimpia edistyksen ja kehityksen vastustajia, keitä ovat ne, jotka junnaavat paikallaan ja saavat meidät kaikki muutkin näyttämään narreilta, meidät muut, jotka ymmärrämme ottaa huomioon niin oman, läheistemme ja koko yhteiskunnan hyvinvoinnin.

Tällä hetkellä hävettää olla suomensuomalainen.

Vierailija
22/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tupakkakööriläisiä, mutta rokotukset olen ottanut. Ei nyt aleta tässä kaikkia röökaajia mollaamaan, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumma kun minä tunnen yhden lääkärin ja kaksi sairaanhoitajaa, jotka on koronarokote vastaisia. Sitten tiedän kouluttautumattomia, jotka ottaneet piikin. Joten enpäs menis yleistämään näin karkeasti.

Vierailija
24/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneitä olivat:

ja

.

Omasta tuttavapiiristä rokotuksia vastustaa kaksi taiteilijaa, energiahoitaja/bilejärjestäjä, yhden ammattia en tiedä mutta töissä väittää käyvänsä (koulutusta ei ole), kaksi muusikkoa. 4/5 vahvasti kristallihörhöpiirteisiä. En nyt yritä mustamaalata luovien alojen ihmisiä, koska tunnen paljon niitäkin jotka ovat ottaneet rokotukset ja ovat älykkäitä ihmisiä, mutta en siis tunne esimerkiksi yhtään lääkäriä tai sairaanhoitajaa jotka olisivat rokotevastaisia. Miksiköhän..

Siksi koska liikut hörhöpiireissä?

Tuo lista kuulostaa vahvasti Vihreän puolueen kannattajilta.

Vierailija
25/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan oikeasti lääkärin joka ei ole rokotetta ottanut.

Toki ei työssään tapaa ihmisiä ( ei siis ihmiskontakteja) tekee tutkimustyötä.

Toki kun proffia tapaa, tekee sen etänä.

Vierailija
26/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Joko olet aloittanut kuolinsiivouksen?

Vierailija
27/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo järkeenkäyvää. Ja tämä nyt on yleistävää teidän, itsekin olen matalasti koulutettu, joten antakaa vähän armoa.

Jos ei ole juuri lukeminen kiinnostanut, saattaa olla vaikea tajuta sitä, mitä vaaditaan esim. siihen , että joku tutkimus on luotettava. Lisäksi netin syövereissä ihminen alkaa helposti potemaan vaikutevinoumaa ja etsimään vain tukea niille omille epäluotettavista lähteistä ja tutkimuksista löytämilleen väitteille.

Vierailija
28/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis kannattanut olla ottamatta sitä sikapiikkiäkään. Ai niin, mutta eihän ne oireet joutuneet siitä rokotuksesta. Vai miten se meni.

Vierailija
29/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin tuttava kirjoitti:

Tiedän ihan oikeasti lääkärin joka ei ole rokotetta ottanut.

Toki ei työssään tapaa ihmisiä ( ei siis ihmiskontakteja) tekee tutkimustyötä.

Toki kun proffia tapaa, tekee sen etänä.

Ainahan poikkeuksia mahtuu joukkoon. Ihminen voi olla presidenttikin ja uskoa salaliittoteorioihin 

Vierailija
30/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladetin kuvaama rokotevastustajien matala koulutustaso tulee koko ajan vastaan Vauva-sivustolla. Sehän ei suoraan indikoi että on tyhmä mutta korrelaatio on merkittävä.,

Vierailija
31/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Joko olet aloittanut kuolinsiivouksen?

Uhkailetko?

Vierailija
32/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olis kannattanut olla ottamatta sitä sikapiikkiäkään. Ai niin, mutta eihän ne oireet joutuneet siitä rokotuksesta. Vai miten se meni.

Get over it!

Vierailija
33/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumma kun minä tunnen yhden lääkärin ja kaksi sairaanhoitajaa, jotka on koronarokote vastaisia. Sitten tiedän kouluttautumattomia, jotka ottaneet piikin. Joten enpäs menis yleistämään näin karkeasti.

Niin, koska minä ja minun kaverit...

Suurista massoista on kysymys. Mittaamiseen riittää yksinkertainen gallup-kysely sopivan isolla otannalla. Kaksi kysymystä: Oletko rokotusmyönteinen vai -vastainen? Ja: Oletko kouluttautunut perus/kansakoulun verran, vai enemmän. Näistä voi sitten laskea ihan ihmisten omien lausuntojen perusteella, kummassa koulutuslaarissa on enemmän rokotuskielteisiä.

Vierailija
34/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ns elämänkoululainen ja oon ottanut rokotukset. Jos nyt päihdeongelmaista työtöntä voi sanoa elämänkoululaiseksi sitten ja kuuluin tuohon tupakkijengiin ja vähä muuhunkin koulussa.

Tottakai otin ilmaiset rokotukset. Miksen olisi ottanut.

Vierailija
35/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne johtuivat sen yhdestä ainesosasta (adjuvanttia eli tehostajaa), joka nopeutti myös narkolepsiageenin toimintaa.

Ilman geenirasitusta narkolepsiaan ei sairastunut.

Koronarokotteessa ei ole tätä tehostajaa.

Vierailija
36/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it!

Get over what?

Yleensä, jos heittää argumentin niin pitäisi olla siihen perustelu. Ihan näin kahden yliopistotutkinnon suorittaneena sua valmistan.

Vierailija
37/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on otettu kovat aseet esiin. Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelee!

Mietipä sitä Afrikan peli kohun jäljiltä.

Mutta kohu oli hyvä, tuskin kukaan enää jaksaa wokeistua tämän jälkeen, koska yhtä toista naurettavaa wokea ei voi enää löytä.

Vierailija
38/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ootte parhaita, sun tuttavapiirisi tosiaan varmasti on parempi tietolähde kuin ihan aikuisten otantamenetelmillä tehty tutkimus. Suosittelen vaikka tilastotieteen peruskurssia.

Vierailija
39/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bs.

Vierailija
40/299 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it!

Get over what?

Yleensä, jos heittää argumentin niin pitäisi olla siihen perustelu. Ihan näin kahden yliopistotutkinnon suorittaneena sua valmistan.

Täällä on jo hyvin perusteltu asia. Lukaiseppa muuten seuraavan kerran ne mahdolliset harvinaiset haittavaikutukset mitä tarpeeseen ottamasi lääke voi käyttäjälleen aiheuttaa esimerkiksi  1/100 000 käyttäjää kohden. Jätätköhän senkin sitten ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä