Miten Linda Lampenius on tämän näköinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8ce552d9-65d9-4e14-b641-ceae78…
Minulla on ystävä, joka on myös vanhemmiten muuttunut saman näköiseksi silmien ja suun alueelta.
Kommentit (23)
oisiko ehkä ottanut täyteaineita, tai poski-implantit...tai ihan mitä tahansa muuta kosmeettisia leikkauksia tai hoitoja. Ikäähänä on jo yli 50??
Ystäväni on myös hyvin laiha. Nuorena oli kaunis, ja on toki vieläkin, vaikka on vähän oudonnnäköinen, kun suu menee vähän reunasta reunaan. Viirut silmät eivät ole oudot, mutta eivät ne nuorempana niin viirut olleet.
Täyteaineetko vetävät suun leveäksi ja silmät ylös?
Tällä kaverillani olen näkyvästi huomannut ainoastaan sen, että hänen kulmakarvojen väli ja siitä 5 cm ylöspäin on aivan sileä. Kunnhän nostaa otsaansa, niin rypyt tulevat yläotsaan ja ohimoille.
Britney Spearsilla samallainen suu.
Oletteko nähneet mikä näkövekkuli Victoria Beckham on nykyään:/
Kauneusleikkaukset harvoin kaunistavat ketään. Miksiköhän noita pitäisi kutsua, nehän tekevät henkilön usein täysin tunnistamattomaksi.
Kai tuokin on jonkinlainen status symboli, että on varaa käydä laittamassa ankkahuulet vai onko nuo nyt sitten jokerit?
Mua aina ihmetyttää miksi juuri ne luonnostaan kauniit tekee liian paljon noita "operaatioita" itselleen? Nykyään jo nuorena. Minusta vanheneminen ei ole synonyymi rumentumiselle. Esimerkiksi oma äitini on aina ollut kaunotar ja hän on edelleen eläkeläisenä kaunis. Olisi kamalaa jos hän olisi joku vahanaama, jonka hymykään ei enää olisi normaalin näköinen hymy vaan jokerin irvistys.
Ja jos on ihan pakko (?) jotain operaatioita itselleen teettää, niissä pitäisi osata pysyä kohtuudessa. Niin ettei niitä oikeastaan edes huomaa kuin itse. Siinä vaiheessa kun muutkin alkaa huomata, ollaan menossa liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusleikkaukset harvoin kaunistavat ketään. Miksiköhän noita pitäisi kutsua, nehän tekevät henkilön usein täysin tunnistamattomaksi.
Ja jollain kummalla tavalla myös vanhemman näköiseksi, vaikka kuinka ryppyjä siloiteltaisiin. Ehkä se on joku psykologinen efekti: kun huomaa että henkilö niin epätoivoisesti yrittää peitellä iän tuomia muutoksia, että menee jopa luonnottomiin leikkauksiin, tulee kiinnittäneeksi huomiota hänen ikäänsä tai pitäneeksi häntä vanhempana kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei ole hätä.
Hätähän ei ole tämän näköinen.
Aaaa!
Muistan kun Linda oli miestenlehdessä ja näytti kaksi viulua kerralla. Aijai!
Vierailija kirjoitti:
Saijonmaakin alkaa olla freesimmän näköinen 😂
No niinhän hän onkin, ja Lindaa yli 25 vuotta vanhempi.
Laihoille tulee nuo suurypyt ja silmät menee vinoon