Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Linda Lampenius on tämän näköinen?

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8ce552d9-65d9-4e14-b641-ceae78…

Minulla on ystävä, joka on myös vanhemmiten muuttunut saman näköiseksi silmien ja suun alueelta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki me vanhenemme.

No niin vanhenemme, mutta me kaikki emme pumppaa naamavärkkiä täyteen muovia. Sitähän tässä ihmetellään.

Vierailija
22/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneusleikkaukset harvoin kaunistavat ketään. Miksiköhän noita pitäisi kutsua, nehän tekevät henkilön usein täysin tunnistamattomaksi.

Ja jollain kummalla tavalla myös vanhemman näköiseksi, vaikka kuinka ryppyjä siloiteltaisiin. Ehkä se on joku psykologinen efekti: kun huomaa että henkilö niin epätoivoisesti yrittää peitellä iän tuomia muutoksia, että menee jopa luonnottomiin leikkauksiin, tulee kiinnittäneeksi huomiota hänen ikäänsä tai pitäneeksi häntä vanhempana kuin onkaan.

Ja heistä tulee jotenkin saman näköisiä keskenään. Kuin oltaisiin samaa sukua tai jotain. Vähän sama kuin noilla nuoremmillakin naisilla jotka vetää överiksi huulitäytteet sun muut. Ovat kaikki kuin "samasta tehtaasta tuotettuja" jotenkin jopa vähän pelottavan näköisiä. No hyvin ne näyttävät miehille toki kelpaavan. Mutta itseäni ihmetyttää. Kaikki omat luonnolliset piirteet pois ja sellainen vahanukkemainen olemus. Miksei se pelota miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pelkästään haukuta häntä kuitenkaan. Itse eilen kuuntelin tubesta hänen nuorena esittämänsä viuluversion Myrskyluodon Maija ja se oli niin hieno, että olin kananlihalla pitkään. Arvostan paljon enemmän kuin jotain nykyajan sometähtösiä, jotka eivät osaa kuin meikata ja pälpättää puuta heinää merkkilaukuista sun muusta turhasta. Ja tienaavat sillä varmaan enemmän, tai ainakin helpommin kuin Linda nuorena tienasi upealla soittotaidollaan.