Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
461/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti ns unohti kertoa, että rokotteita vastustavat ovat keskimäärin paremmin perillä rokotevalmistajien edesottamuksista ja valmisteiden ainesosista. Kyllä kouluttamatonkin siihen pystyy jos perehtyy.

Oletin hänen hierovan sopua mutta hieroikin suolaa haavoihin.

Ei ole minun presidentti enää...!

* Röhönauru *

Kouluttamattomalla ei ole tarpeeksi tietoa eikä kapasiteettia ymmärtää asiaa, johon tiedemiehilläkin on mennyt vuosikymmeniä. Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö rokotukset olisi pelastaneet valtavasti ihmisiä ja hävittäneet vakavia tauteja maailmasta. 

Katopa huvikses Plandemic2 dokumentti. Siinä näytetään, miten he suunnittelivat tämän koronahässäkän jo vuosia sitten. On videokuvaa event 201 tapahtumasta jossa harjoitellaan pandemiaa. Kaikki menee kässärin mukaan. Ei voi mitään jos ihmiset ei ota selvää miten heitä kusetetaan koko ajan. Mediat on samojen tahojen hallussa. Siksi niin moni menee tähän kusetukseen. Tämä sivusta

Valitettavasti. Nämä rokotetut on olevinaan niin koulutettuja ja sivistyneitä.

Itse asiassa minulla on akateeminen loppututkinto, ei minun tarvitse olla olevinaan yhtään mitään!

Minäkin olen korkeakoulututkinnon suorittanut. Olen lukenut kaiken mahdollisen infon (engl. kiel.) covid-pandemiasta ja kehitteillä olevista lääkkeistä. Juuri siksi en ota mRNA teknologiaa käyttävää piikkiä. Suurin osa sen haitoista perustuu piikkiproteiinin kykyyn aiheuttaa verisuonitukoksia. Entinen Pfizer tutkija tätä tuokin esiin. Ei anna rokottaa nuoria aikuisia lapsiaan nimenomaan tämän vuoksi. Hän ymmärtää ainoastaan vakavassa tartuntavaarassa olevien vanhusten rokottomisen mRNA rokotteella.

Turha levittää asennetta, että kriittinen väestö olisi sivistymätöntä.

Emme levitä, sinä teet sen itse.

Vierailija
462/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tästä on riidellä. Valtaosa ottaa, osa ei ota. Veikkaan että Suomessa päästään ehkä noin 80 -prosenttiin rokotteenottajia. N. 20 % ei ota eikä siihen auta kiistely. Osa porukasta, jotka ei ota, saattaa ottaa jatkossa, jos valtaosa tuosta 80 % voi hyvin vielä vuoden parin päästä. Osa ei ota silloinkaan. Osa ottaa ehkä jos näkee taudin pahimmillaan lähipiirissään, osa ei silloinkaan. Joillekin sattuu myös rokotehaittoja, näiden lähipiirissä saatetaan päätyä kantaan, että rokotetta ei otetakaan. Yleisellä väestön tasolla tällä hetkellä on hyvä, että rokotteita otetaan; Kaikki muuttujat huomioiden enemmän hyötyä kuin haittaa kokonaisuudessaan. Yksilötasolla todennäköisempää että hyötyä, mutta kukaan ei voi kieltää, etteikö jonkun kohdalla osuisi myös ne rokotehaitat. Uskon, että suurin osa ihmisistä tämän oikeasti tajuaa jollakin tasolla, mutta se millaisen riskin haluaa itse henk. ottaa, on paljon kiinni siitä kuinka taipuvainen on näkemään itsensä erillisenä tästä maailmasta/yhteisöstä/valtaosasta populaatiota tai sitten osana tätä maailmaa. Mitä enemmän kokee, että on osa tämän yhteiskunnan palasia, sitä helpompi ja automaattisempaa ottaa rokote. Mitä enemmän kokee, että on erillinen yksilö tai osa jotain pienempää yhteisöä/aatemaailmaa, sitä taipuvaisempi on näkemään rokotteen tarpeettomana/vaarallisena.

Omalla kohdalla riippuu puhtaasti omasta terveydentilasta. Rokotteen riskit on mulle sairauksieni vuoksi isommat kuin koronan, jonka olen jo sairastanut vuoden 2020 alussa.

Onko sinulle lääkäri todennut näin, vai ”päättelitkö itse”? Minulla on tuttavia, jotka ”päättelivät itse”.

Tämä koko palsta on täynnä näitä, jotka ovat ihan itse päätelleet, että rokotteen riskit olisivat suuremmat, kuin koronan :) Oikeasti, reaalimaailmassa, rokotteen ottavat myös monisairaat, juurikin sen vuoksi, että terveys ei kestäisi sitä koronatartuntaa. Näitä palstan itsediagonosoijia ei tunnu hetkauttavan, että koronatartunnassa riskit kaikkeen ovat moninkertaiset.

Minä en ole itse päättänyt, vaan selvittänyt riskiasiaa lääkäriltä. Mutta totaalista rokotekieltoa en ole saanut kohonneesta riskistä huolimatta. Maksan huomattavan suuren määrän veroja joka vuosi ylläpitääkseni tätä yhteiskuntaa. Palkkioksi siitä saan kuulla olevani yhteiskunnan alinta kastia, joka olisi parempi tappaa tai ainakin sulkea lukkojen taakse, ja jolla ei ole mitään oikeutta terveydenhoitoon, jota olen kovalla työllä ja veroja maksamalla kiltisti tukenut. Ei auta, vaikka kuinka vastuullisesti eläisi. Jos rokotetta ei ole ottanut, ihmisellä ei ole ihmisarvoa. En ole uhriutunut. Olen hyvin pettynyt ja hyvin surullinen. Olen pitänyt Suomea sivistyneenä maana, mutta korona-aika on todella paljastanut tämän kansan sivistyneisyyden tason.

Eli olet tehnyt diagnoosisi itse ja nyt olet "hyvin pettynyt ja hyvin surullinen". Jos lakkaat lukemasta tätä palstaa, saat ihmisarvosi hetkessä takaisin. Rokotevastaisten "painostusta" nimittäin esiintyy vain pääasiassa anonyymeillä keskustelupalstoilla, huolimatta siitä, mitä rokotevastustajat yrittävät väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxii.pirkko kirjoitti:

Rokottamattomat pitäisi laittaa seinää vasten ja sitten vain konetuliaseet laulamaan.

Tässäkin taas tyypillistä rokottamattomiin kohdistuvaa vihapuhetta.

Sekaisin olette todellakin, teitä vielä muistetaan historian kirjoissa.

Vierailija
464/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ottanut rokotuksen mutta lähisukulaisissa on myös rokottamattomia. Onko nyt unohtunut kokonaan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Miksi otetaan niin kiihkeästi kantaa toisten puolesta. Jokainen hoitakoot omat asiansa.

Voi kulta pieni, kun kulkutaudeissa ei riitä, että hoitaa vain omat asiansa! Paitsi tietysti jos elää jossain erakkona. Aika harva tosin elää.

Vierailija
465/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

THL:n mukaan Suomessa on muutamia kymmeniä henkilöitä, joilla on oikeasti terveydellinen syy olla rokotusta ottamatta. Sydänongelmaisille rokotusta pääsääntöisesti juurikin suositellaan, koska koronataudin sairastaminen voi heidän kohdallaan olla erityisen vaarallista.[/quote]

Kaikki verenhyytymistekijöiden kanssa kamppailevat ottavat riskin rokotteen myötä. THL katsoo, että massojen vuoksi yksittäiset riskit ovat toisarvoisia. Jos saa veritulpan niin sitten saa. Tärkeintä ei ole terveys vaan kattava rokotekattavuus - siinä joku kärsii, mutta enemmistö kaiketi ei, tätäkään ei vielä tiedetä. 

Vierailija
466/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti ns unohti kertoa, että rokotteita vastustavat ovat keskimäärin paremmin perillä rokotevalmistajien edesottamuksista ja valmisteiden ainesosista. Kyllä kouluttamatonkin siihen pystyy jos perehtyy.

Oletin hänen hierovan sopua mutta hieroikin suolaa haavoihin.

Ei ole minun presidentti enää...!

* Röhönauru *

Kouluttamattomalla ei ole tarpeeksi tietoa eikä kapasiteettia ymmärtää asiaa, johon tiedemiehilläkin on mennyt vuosikymmeniä. Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö rokotukset olisi pelastaneet valtavasti ihmisiä ja hävittäneet vakavia tauteja maailmasta. 

Katopa huvikses Plandemic2 dokumentti. Siinä näytetään, miten he suunnittelivat tämän koronahässäkän jo vuosia sitten. On videokuvaa event 201 tapahtumasta jossa harjoitellaan pandemiaa. Kaikki menee kässärin mukaan. Ei voi mitään jos ihmiset ei ota selvää miten heitä kusetetaan koko ajan. Mediat on samojen tahojen hallussa. Siksi niin moni menee tähän kusetukseen. Tämä sivusta

Valitettavasti. Nämä rokotetut on olevinaan niin koulutettuja ja sivistyneitä.

Itse asiassa minulla on akateeminen loppututkinto, ei minun tarvitse olla olevinaan yhtään mitään!

Minäkin olen korkeakoulututkinnon suorittanut. Olen lukenut kaiken mahdollisen infon (engl. kiel.) covid-pandemiasta ja kehitteillä olevista lääkkeistä. Juuri siksi en ota mRNA teknologiaa käyttävää piikkiä. Suurin osa sen haitoista perustuu piikkiproteiinin kykyyn aiheuttaa verisuonitukoksia. Entinen Pfizer tutkija tätä tuokin esiin. Ei anna rokottaa nuoria aikuisia lapsiaan nimenomaan tämän vuoksi. Hän ymmärtää ainoastaan vakavassa tartuntavaarassa olevien vanhusten rokottomisen mRNA rokotteella.

Turha levittää asennetta, että kriittinen väestö olisi sivistymätöntä.

Emme levitä, sinä teet sen itse.

Jepjep. Eli englanninkielinen tekstikö on aina täyttä faktaa? nyt menee naurettavaksi.

Vierailija
467/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotevastaiset eivät tajua että rokotten ottamisessa kyse ei ole vain heistä itsestään?

Rotkottamattomina he tartuttavat helpommin muita ja joutuvat verorahoilla hoidettavaksi. Lopulta kyse on koko yhteiskunnan asiasta. Kyse on koko kansan terveydestä ja koko suomen kansantaloudesta.

Ihan kuin koko tämä rokotevastainen porukka kärsisi jostain narsistisesta persoonallisuushiriöstä joka estää näkemästä asiaa muusta kuin omasta ahtaasta näkökulmasta. Minä, minä, minä aina vaan minä…

Minä sen menetetyn terveyteni kanssa kuitenkin joudun elämään. Et sinä.

Joten kyllä mulla on oikeus päättää mitä hoitoja ja lääkkeitä otan ja mitä en.

Vierailija
468/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteella sinäkin saat ikuisen elämän❤️

Ebha ottelee tuota, vaan vapautta. Rokotteella saan vapaamman elämän. Toisten rokkotteilla avatun yhteiskunnan.

Rokotteella saa "vapaamman" elämän vain vähäksi aikaa kunnes joutuu ottaa seuraavan ja taas seuraavan ja taas ja taas ja taas jne. Kunnes huomaa että minuahan määrätään koko ajan.

Määrätään ja määrätään. Mutta kyllä se on se pandemia, joka tässä määrää, ei globaalin eliitin salaliitto.

Vierailija
469/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa:

"THL on arvioinut koronaviruksen ilmaantuvuusluvun olevan rokottamattomilla tällä hetkellä 700. Se on liki nelinkertainen verrattuna koko maan ilmaantuvuuslukuun pandemian pahimpana aikana."

https://yle.fi/uutiset/3-12152501

Ja myös faktaa viime vuodelta: 80% tartunnan saaneista tauti on täysin oireton, ja lopuillakin menee 90% flunssana ohi. Noista 700:sta todennäköisesti valtaosa on täysin oireettomia jotka on testattu koska ovat altistuneet.

Lukemat ei enää kerro mitään sairastuneista.

Vierailija
470/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja hapeallista presidentilta!

Jotkut asiantuntijat viel ymmarran, mutta presidentti ei voi ottaa kantaa vapaehtoiseen piikkiin.

Laski pisteet nollaan.

Vierailija
471/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä niin käy, että kohta ihan oikeasti rokottamattomat tukkivat terveydenhuollon, mutta ei Koronan takia vaan mielenterveyspuolella alkaa olla ruuhkaa kun valtionjohto lietsoo meidät totaaliseen paniikkiin ja masennukseen.

Ja voin kertoa, että sellainen ihminen on yhteiskunnalle kallis ja vaarallinen, paljon pahempi kuin koronapotilas kuumeen ja kurkkukivun kanssa.

Eikö media oikeasti tajua, että kohta räjähtää? Joku hullu ei enää kestä yhtään enempää ja ottaa oikeuden omiin käsiinsä tämän lietsonnan seurauksena? Ihmisten mielenterveys kärsii tästä jatkuvasta vainoamisesta, TÄÄLLÄ EI EDELLEENKÄÄN ole ruumispinoja kadulla ja muutaman kymmenen potilaan takia monta SATAA tuhatta ihmistä vainotaan jokapäivä, joka mediassa.

Toivoisin, että näette tämän hulluuden.

No onhan se hulluus jo nähty. Rokotevastaiset menevät kouluihin ahdistelemaan lapsia ja henkilökuntaa. He vainoavat yrittäjiä ja näiden perheitä. Olet ihan oikeassa, rokotevastaiset ovat valmiita vaikka miten idioottimaisiin tempauksiin uuden amerikkalaisen uskontonsa nimissä.

Se on oikeasti venäläinen uskonto, vaikka eivät sitä tajua. Venäjä levittää tarkoituksella disinformaatiota koronasta ja rokotuksista tavoitteena juurikin aiheuttaa tämänkaltaista epäjärjestystä, sisäisiä ristiriitoja ja epäluottamusta hallintoa ja virkamiehiä kohtaan Länsimaissa. Rokottamattomat ovat vaan vähän muita yksinkertaisempia, kun lankeavat tähän propagandaan. Jossain määrin voisi ajatella, että kaikki eivät ole ihan syyntakeisia.

Hoo kylläpä aasinsillan kautta levität PAKSUA disinformaatiota. Mitä seuraavaksi? Mitä tehtiin juutalaisille. Taideaarteistani en luovu.

Kappas, trolli ärähti heti, kun asian nostaa esiin, ihan sama kaava kaikissa ketjuissa. Osa kulkutautimyönteisten (tai trollien) kommenteista on kyllä niin uskomatonta valetta, että vertauskohtia kieltämättä voi hakea 30-luvulta: mitä suurempi vale, sitä helpommin kansa uskoo. Mitä Venäjään tulee, niin periaatteenahan on aina ollut syyttää muita omista tekosista.

Vierailija
472/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Silloin myös rokottamattomien veroprosentti kevenee. Vai?

Vierailija
473/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä "kiistassa" on yksi osapuoli yksiselitteisesti väärässä ja toinen yksiselitteisesti oikeassa, joten kaikenlainen väittely ja selittely on turhaa.

Vierailija
474/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta. Jos joku oikeasti haluaa tulla kertomaan kuinka huono ihminen olen sen takia, niin tulkoon sanomaan päin naamaa. Mutta ei, eivät ne meitä rokottamattomia haukkuvat rohkene muuta kuin sosiaalisessa mediassa ja lehtien palstoilla huudella.

Vierailija
475/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku Venäjän trolli ja yrittää hajottaa suomalaista yhteiskuntaa ja heikentää puolustuskykyä..

Meillä on hyvä täysjärkinen presidentti. Uskokaa Saulia !

Ja korona on hoidettu suomessa tähän asti älyttömän hyvin. Suomi on pärjännyt n. 20-30 kertaa paremmin koronanhoidossa kuin itänaapuri ja 8 kertaa paremmin kuin Ruotsi.

Nyt kun vain loputkin tajuaisivat ottaa sen rokotteen.

Vierailija
476/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko tämänpäiväisestä syyllistämisulostulosta vahingossa tämä kuuluisa kommentti: En ole nähnyt, että he olisivat osoittaneet "tehokasta katumista"

Siitä olen hieman yllättynyt, että ulkomaalaistaustaiset on buukattu näissä propagandajulkaisuissa samaan syntisten kastiin. Heissähän on paljon rokottamattomia.

Joka aamu, kun avaa netin, odottaa uusi syyllistämishaastattelu. Kukahan silmäätekevä huomenna kertoo viisauksiaan.

477/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.

Ruotsalaislehtikin kirjoitti Suomen rokotevastaisista matalakoulutettuina väestönosana

Vierailija
478/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa ja hapeallista presidentilta!

Jotkut asiantuntijat viel ymmarran, mutta presidentti ei voi ottaa kantaa vapaehtoiseen piikkiin.

Laski pisteet nollaan.

Too hoono soomi kertoo jo kaiken. Et aja Suomen asiaa. Olet joku itänaapurin trolli.

Vierailija
479/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotevastaiset eivät tajua että rokotten ottamisessa kyse ei ole vain heistä itsestään?

Rotkottamattomina he tartuttavat helpommin muita ja joutuvat verorahoilla hoidettavaksi. Lopulta kyse on koko yhteiskunnan asiasta. Kyse on koko kansan terveydestä ja koko suomen kansantaloudesta.

Ihan kuin koko tämä rokotevastainen porukka kärsisi jostain narsistisesta persoonallisuushiriöstä joka estää näkemästä asiaa muusta kuin omasta ahtaasta näkökulmasta. Minä, minä, minä aina vaan minä…

Minä sen menetetyn terveyteni kanssa kuitenkin joudun elämään. Et sinä.

Joten kyllä mulla on oikeus päättää mitä hoitoja ja lääkkeitä otan ja mitä en.

Toivottavasti et sitten menetä sitä terveyttäsi koronatartunnan myötä...

-eri

Vierailija
480/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin rokotetut luulis että rokotuksen jälkeen voi elää taas kuin ennen koronaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän