Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
401/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

globalisti ja natopelle, niinistö ei yllätä.

Ja sinä olet äärettömän fiksu ja viisas, tämähän ilmenee valitsemastasi linjasta.

Vierailija
402/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Kuole pois. Ketään ei haittaa.

Tämä kommentti yllä oli oppikirjaesimerkki siitä, kuinka THL:n rokotemyönteinen kampanja on purrut sellaiseen väestönosaan, jolla ei ole valmiuksia annetun informaation suodattamiseen tai kriittiseen ajatteluun ja tulkintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tästä on riidellä. Valtaosa ottaa, osa ei ota. Veikkaan että Suomessa päästään ehkä noin 80 -prosenttiin rokotteenottajia. N. 20 % ei ota eikä siihen auta kiistely. Osa porukasta, jotka ei ota, saattaa ottaa jatkossa, jos valtaosa tuosta 80 % voi hyvin vielä vuoden parin päästä. Osa ei ota silloinkaan. Osa ottaa ehkä jos näkee taudin pahimmillaan lähipiirissään, osa ei silloinkaan. Joillekin sattuu myös rokotehaittoja, näiden lähipiirissä saatetaan päätyä kantaan, että rokotetta ei otetakaan. Yleisellä väestön tasolla tällä hetkellä on hyvä, että rokotteita otetaan; Kaikki muuttujat huomioiden enemmän hyötyä kuin haittaa kokonaisuudessaan. Yksilötasolla todennäköisempää että hyötyä, mutta kukaan ei voi kieltää, etteikö jonkun kohdalla osuisi myös ne rokotehaitat. Uskon, että suurin osa ihmisistä tämän oikeasti tajuaa jollakin tasolla, mutta se millaisen riskin haluaa itse henk. ottaa, on paljon kiinni siitä kuinka taipuvainen on näkemään itsensä erillisenä tästä maailmasta/yhteisöstä/valtaosasta populaatiota tai sitten osana tätä maailmaa. Mitä enemmän kokee, että on osa tämän yhteiskunnan palasia, sitä helpompi ja automaattisempaa ottaa rokote. Mitä enemmän kokee, että on erillinen yksilö tai osa jotain pienempää yhteisöä/aatemaailmaa, sitä taipuvaisempi on näkemään rokotteen tarpeettomana/vaarallisena.

Omalla kohdalla riippuu puhtaasti omasta terveydentilasta. Rokotteen riskit on mulle sairauksieni vuoksi isommat kuin koronan, jonka olen jo sairastanut vuoden 2020 alussa.

Onko sinulle lääkäri todennut näin, vai ”päättelitkö itse”? Minulla on tuttavia, jotka ”päättelivät itse”.

Tämä koko palsta on täynnä näitä, jotka ovat ihan itse päätelleet, että rokotteen riskit olisivat suuremmat, kuin koronan :) Oikeasti, reaalimaailmassa, rokotteen ottavat myös monisairaat, juurikin sen vuoksi, että terveys ei kestäisi sitä koronatartuntaa. Näitä palstan itsediagonosoijia ei tunnu hetkauttavan, että koronatartunnassa riskit kaikkeen ovat moninkertaiset.

Vierailija
404/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ihan oikeasti paniikkikohtauksen kun näin tämän. En jaksa enää tätä vainoamista.

Tämä rokottamattomien vaino tulee vielä pahenemaan. Älä pelkää, tämä menee Ilmestyskirjan mukaan. Vainoajia kohtaa vielä Jumalan tuomio.

Rokote ei ole pedonmerkki. Ei saa vetää mutkia liian suoriksi.

Rokotettu uskovainen

Vierailija
405/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen ongelmalliseksi sen, että yhden rokotteen ottaminen ei riitä passiin. Koko passi on kyseenalainen muutenkin, mutta yksi rokote pitäisi riittää eikä velvoittaa ottamaan useampia. Koska niiden teho ei kestä kovin pitkään, on tuoreen 1 rokotteen ottaja melko samalla viivalla kuin kaksi aikoja sitten ottanutta. Ja vaaditaanko kohta passin vuoksi 3, 5, 10 rokotetta?

Rokotteen teho ei valitettavasti noudata tahtoasi. Moni rokote vaatii useamman pistokerran. Et ehkä muista sitä lapsuudestasi, mutta olet saanut monta tautia vastaan useamman pistoksen.

Ja nämä rokotteet ovat varmasti toimineet ja toimivat edelleen siihen mihin tarkoitettukin!  Ainoa kyseenalainen on kohdallani tämä korona piikki.

Vierailija
406/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti ns unohti kertoa, että rokotteita vastustavat ovat keskimäärin paremmin perillä rokotevalmistajien edesottamuksista ja valmisteiden ainesosista. Kyllä kouluttamatonkin siihen pystyy jos perehtyy.

Oletin hänen hierovan sopua mutta hieroikin suolaa haavoihin.

Ei ole minun presidentti enää...!

* Röhönauru *

Kouluttamattomalla ei ole tarpeeksi tietoa eikä kapasiteettia ymmärtää asiaa, johon tiedemiehilläkin on mennyt vuosikymmeniä. Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö rokotukset olisi pelastaneet valtavasti ihmisiä ja hävittäneet vakavia tauteja maailmasta. 

Katopa huvikses Plandemic2 dokumentti. Siinä näytetään, miten he suunnittelivat tämän koronahässäkän jo vuosia sitten. On videokuvaa event 201 tapahtumasta jossa harjoitellaan pandemiaa. Kaikki menee kässärin mukaan. Ei voi mitään jos ihmiset ei ota selvää miten heitä kusetetaan koko ajan. Mediat on samojen tahojen hallussa. Siksi niin moni menee tähän kusetukseen. Tämä sivusta

Valitettavasti. Nämä rokotetut on olevinaan niin koulutettuja ja sivistyneitä.

Itse asiassa minulla on akateeminen loppututkinto, ei minun tarvitse olla olevinaan yhtään mitään!

Minäkin olen korkeakoulututkinnon suorittanut. Olen lukenut kaiken mahdollisen infon (engl. kiel.) covid-pandemiasta ja kehitteillä olevista lääkkeistä. Juuri siksi en ota mRNA teknologiaa käyttävää piikkiä. Suurin osa sen haitoista perustuu piikkiproteiinin kykyyn aiheuttaa verisuonitukoksia. Entinen Pfizer tutkija tätä tuokin esiin. Ei anna rokottaa nuoria aikuisia lapsiaan nimenomaan tämän vuoksi. Hän ymmärtää ainoastaan vakavassa tartuntavaarassa olevien vanhusten rokottomisen mRNA rokotteella.

Turha levittää asennetta, että kriittinen väestö olisi sivistymätöntä.

Vierailija
407/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne rokottamattomat ovat järjestäneet kärhämänsä ihan itse mm. häiriköimällä yrittäjiä, kuormittamalla terveydenhuoltoa, tartuttamalla riskiryhmiä jne, jne.

Häiriköinti on lievä ilmaisu rokotekriittisten terrorista.

Vierailija
408/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset eivät ole vain yksityisasia. Niillä on yhteiskunnallinen merkitys.

Ja olen nyt nähnyt monen rokote vastaisen ottaneen rokotuksen, koska ovat halunneet matkustaa. Rokote-periaatteet ovat lentäneet roskikseen, koska oma huvi on tärkeämpi.

Olen myös vama, kun selviää mikä kudostyyppi yms altistaa vakavalle taudille, niin moni siihen joukkoon kuuluva rokote vastainen käy hakemassa rokotteen.

Minua ei kiinnosta yhteiskunta tai matkustelu.

En ota rokotetta.

Toki hölmöt ottavat rokotteen kun vedotaan että ”yhteiskunta aukeaa”. Tai tarjotaan joku lahjakortti. Sellaiset ihmiset on ihan johdateltavissa.

Tuota, ihan johdateltavissa olin, kun otin koronarokotteet ja odotan nyt kolmatta. Syövässä on niin sanotusti "kystä kyllin" en halua siihen päälle koronaa vain siksi, että joku jääräpäisesti on itsekäs ja ajattelematon.

Vierailija
409/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olikaan se presidentti, jonka slogan on ollut tämä: vastakkain asettelun aika on ohi. En ole rokotevastainen. Minulla on terveydellisiä syitä, joiden vuoksi riski saada rokotteesta haittavaikutuksia, on jonkin verran kohonnut. Tämän on lääkäri sanonut. Presidentti on nyt linjannut, että olen matalasti koulutettu persu. Kiitos tästä. En tule ikinä unohtamaan enkä antamaan anteeksi tätä lynkkausta, jolla maan johto lietsoo vastakkainasettelua.

Eli et itse ymmärrä eroa rokottamattoman ja rokotekriitikon välillä? No, vello vaan kuvitellussa lynkkauksessa. Sinua ei toki mainittu eikä niitä persujakaan mutta mikäs sen mukavampaa kuin uhriutuminen.

Rokottamattomat tuomitaan yhtenä joukkona. Ei kysellä, kuka epäröi mistäkin syystä. Perusteluilla ei ole merkitystä.

No eihän niillä perusteluilla olekaan mitään merkitystä. Ketä kiinnostaa, oletko ottamatta piikkiä sen takia, että pelkäät pistämistä vai sen takia, että pelkäät 5G-sirua? Ne, joilla on ihan ihka oikea terveydellinen syy, ovat minimaalinen vähemmistö, joka ei öyhötä palstalla ja jotka toivovat, että voisivat ottaa rokotteen.

Vierailija
410/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.

Rokotettu/rokottamaton, kaikki me aivan varmasti kuolemme, jotkut ennemmin, toiset myöhemmin.

Vierailija
411/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä oli rokotevastaisten mielenosoitus, jossa kannettiin ruumisarkkua. Nyt on yksi kantajista poissa. Pyysi sitten lopulta sairasvuoteellaan perhettään ottamaan rokotukset.

On se jännä kun yksikään niiden 125:n rokotteeseen menehtyneen omaisista ei ole päässyt uutisiin kertomaan tuntojaan. Ne muutamat rokottamattomat katujat kaivetaan taas esiin vaikka kiven alta ja tehdään lööpit.

Itse asiassa ei siitä kauan ole, kun oli juttua jostain (ehkä, en nyt tarkkaan muista) kolmakymppisestä miehestä, joka omaisten mukaan kuoli rokotuksen seurauksena. Eli kyllä nekin päsee lööppeihin, jos vain haluavat.

Youtubesta löytyy muutamia videoita

Ja kaikki sieltä löytyvä on ehdottomasti oikein ja uskottavaa?

Katso ensin ja kommentoi sitten. Löytyy mm. hakusanalla 'microchips in hand'

Vierailija
412/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tästä on riidellä. Valtaosa ottaa, osa ei ota. Veikkaan että Suomessa päästään ehkä noin 80 -prosenttiin rokotteenottajia. N. 20 % ei ota eikä siihen auta kiistely. Osa porukasta, jotka ei ota, saattaa ottaa jatkossa, jos valtaosa tuosta 80 % voi hyvin vielä vuoden parin päästä. Osa ei ota silloinkaan. Osa ottaa ehkä jos näkee taudin pahimmillaan lähipiirissään, osa ei silloinkaan. Joillekin sattuu myös rokotehaittoja, näiden lähipiirissä saatetaan päätyä kantaan, että rokotetta ei otetakaan. Yleisellä väestön tasolla tällä hetkellä on hyvä, että rokotteita otetaan; Kaikki muuttujat huomioiden enemmän hyötyä kuin haittaa kokonaisuudessaan. Yksilötasolla todennäköisempää että hyötyä, mutta kukaan ei voi kieltää, etteikö jonkun kohdalla osuisi myös ne rokotehaitat. Uskon, että suurin osa ihmisistä tämän oikeasti tajuaa jollakin tasolla, mutta se millaisen riskin haluaa itse henk. ottaa, on paljon kiinni siitä kuinka taipuvainen on näkemään itsensä erillisenä tästä maailmasta/yhteisöstä/valtaosasta populaatiota tai sitten osana tätä maailmaa. Mitä enemmän kokee, että on osa tämän yhteiskunnan palasia, sitä helpompi ja automaattisempaa ottaa rokote. Mitä enemmän kokee, että on erillinen yksilö tai osa jotain pienempää yhteisöä/aatemaailmaa, sitä taipuvaisempi on näkemään rokotteen tarpeettomana/vaarallisena.

Omalla kohdalla riippuu puhtaasti omasta terveydentilasta. Rokotteen riskit on mulle sairauksieni vuoksi isommat kuin koronan, jonka olen jo sairastanut vuoden 2020 alussa.

Onko sinulle lääkäri todennut näin, vai ”päättelitkö itse”? Minulla on tuttavia, jotka ”päättelivät itse”.

Tämä koko palsta on täynnä näitä, jotka ovat ihan itse päätelleet, että rokotteen riskit olisivat suuremmat, kuin koronan :) Oikeasti, reaalimaailmassa, rokotteen ottavat myös monisairaat, juurikin sen vuoksi, että terveys ei kestäisi sitä koronatartuntaa. Näitä palstan itsediagonosoijia ei tunnu hetkauttavan, että koronatartunnassa riskit kaikkeen ovat moninkertaiset.

Minä en ole itse päättänyt, vaan selvittänyt riskiasiaa lääkäriltä. Mutta totaalista rokotekieltoa en ole saanut kohonneesta riskistä huolimatta. Maksan huomattavan suuren määrän veroja joka vuosi ylläpitääkseni tätä yhteiskuntaa. Palkkioksi siitä saan kuulla olevani yhteiskunnan alinta kastia, joka olisi parempi tappaa tai ainakin sulkea lukkojen taakse, ja jolla ei ole mitään oikeutta terveydenhoitoon, jota olen kovalla työllä ja veroja maksamalla kiltisti tukenut. Ei auta, vaikka kuinka vastuullisesti eläisi. Jos rokotetta ei ole ottanut, ihmisellä ei ole ihmisarvoa. En ole uhriutunut. Olen hyvin pettynyt ja hyvin surullinen. Olen pitänyt Suomea sivistyneenä maana, mutta korona-aika on todella paljastanut tämän kansan sivistyneisyyden tason.

Vierailija
413/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa presidentti puhua näin, täysin vapaaehtoisen lääketieteellisen toimen välttäjistä. Afrikan Tähden pelaaminen taas yliopiston anteeksipyynnön paikka.

Maailma on muuttunut, mutta huumorilla se pitää ottaa=)

Vierailija
414/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti ns unohti kertoa, että rokotteita vastustavat ovat keskimäärin paremmin perillä rokotevalmistajien edesottamuksista ja valmisteiden ainesosista. Kyllä kouluttamatonkin siihen pystyy jos perehtyy.

* Röhönauru *

Kouluttamattomalla ei ole tarpeeksi tietoa eikä kapasiteettia ymmärtää asiaa, johon tiedemiehilläkin on mennyt vuosikymmeniä. Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö rokotukset olisi pelastaneet valtavasti ihmisiä ja hävittäneet vakavia tauteja maailmasta. 

Katopa huvikses Plandemic2 dokumentti. Siinä näytetään, miten he suunnittelivat tämän koronahässäkän jo vuosia sitten. On videokuvaa event 201 tapahtumasta jossa harjoitellaan pandemiaa. Kaikki menee kässärin mukaan. Ei voi mitään jos ihmiset ei ota selvää miten heitä kusetetaan koko ajan. Mediat on samojen tahojen hallussa. Siksi niin moni menee tähän kusetukseen. Tämä sivusta

Event201 löytyy myös Youtubesta- ellei ole sensuroitu. Oli siis mm. Bill &Melinda Gatesin rahoittama.

Toinen hyvä kooste nykymenosta on Monopoly- Who Owns the World. Siinä ei ole mitään salaliittoteoriaa, vaan kaiken voit tarkistaa ihan itsekin.

Ehdottomasti kannattaa katsoa nuo, ihan oman itsensä takia.

Entäs se muutamaa vuotta aiemmin pidetty CladeX-influenssapandemiaharjoitus? Jäikö suunniteltu influenssapandemia tussahdukseksi vai mikä mätti? 

Kai sinä kuitenkin tiesit että noita pandemiavarautumiseen liittyviä harjoituksia tehdään jatkuvasti?

Vierailija
415/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Röhönauru *

Valitettavasti. Nämä rokotetut on olevinaan niin koulutettuja ja sivistyneitä.

Itse asiassa minulla on akateeminen loppututkinto, ei minun tarvitse olla olevinaan yhtään mitään!

Minäkin olen korkeakoulututkinnon suorittanut. Olen lukenut kaiken mahdollisen infon (engl. kiel.) covid-pandemiasta ja kehitteillä olevista lääkkeistä. Juuri siksi en ota mRNA teknologiaa käyttävää piikkiä. Suurin osa sen haitoista perustuu piikkiproteiinin kykyyn aiheuttaa verisuonitukoksia. Entinen Pfizer tutkija tätä tuokin esiin. Ei anna rokottaa nuoria aikuisia lapsiaan nimenomaan tämän vuoksi. Hän ymmärtää ainoastaan vakavassa tartuntavaarassa olevien vanhusten rokottomisen mRNA rokotteella.

Turha levittää asennetta, että kriittinen väestö olisi sivistymätöntä.

Otat sitten mieluummin elimistöösi valtavasti enemmän piikkiproteiinia viruksen mukana? 

Vierailija
416/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme"

Juu, mitä nyt kierrätte koulujen tienoilla ja rokotepaikoilla pelottelemassa ja hyökkimässä lasten ja aikuisten kimppuun, lähettelette ukaaseja ja trollaatte somessa, tämä aloitus hyvä esimerkki.

"Nyt riitti!", niin mikä nyt riitti? Mitä aiot tehdä?

Teidän vuoksi ihmisiä menehtyy jo pitkäaikaussairauksiin, koska koronapotilaiden takia jonoihin kuolee, leikkauksiin ei pääse jne. Hävetkää.

En ole tehnyt mitään tuollaista enkä tunne ketään noin sekopäätä.

Tämä oli multa eka avautuminen asiasta.

Mitä aion tehdä? No en ainakaan ota rokotetta vaikka kuinka painostaisitte.

Aion puolustautua vaikka se teitä ärsyttäisi.

Aion kritisoida jopa presidentin lausumia.

Kuvittele tilanne, että saat koronan joka vie sinut teholle. Sinut nukutetaan hoidon vuoksi ja et tiedä heräätkö ollenkaan siitä? Oletetaan, että selviät ja saat sen jälkeen kärsiä pitkään sairauksista, mitä monet ovat kärsineet ja kärsivät edelleen. Puolesta vuodesta vuoteen voi mennä, etkä ole työkuntoinen. Muuttuuko sinun kantasi rokotteeseen kärsimystesi jälkeen? Tehohoidon lääkäri sanoo, että kyllä rokotevastaisten asenne rokotteeseen alkaa muuttumaan kun alkavat selviytyä tehohoidosta. Noin luulen olevan. Ehkä yksi sadasta pyrkii pysymään kannassaan.

Kuvittele tilanne, että sinua sorretaan kun et ota rokotetta tai menetät työpaikkasi tai sinut eristetään tai joudut eristäytymään tai ihan mitä tahansa tämän korona valehtelun vuoksi ja päädyt itsemurhaan. Suomessa itsemurhiin kuolee vuosittain enemmän kuin koronaan ja nuorten määrä on lisääntynyt hälyyttävästi. Muuttuuko sinun kantasi rokotuksiin? Mietippä sitä. Juuri nyt ihmisten pitäisi yhdistyä ja auttaa toisiaan.

Ihanaa marttyyriuden värinää, aah. Tulisko jotenkin elämään vähän särmää, kun olisit sorrettu raukka? Vain idiootti olisi niin jääräpäinen, että tekisi mieluummin itsemurhan, kuin ottaisi koronarokotteen :) Mutta mikään ei kyllä yllätä minua enää...Entäs, jos vaan ottaisi sen rokotteen? Enemmän se työpaikan menetys sattuu, kuin pikku rokotus.

Vierailija
417/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti on oikeassa.

Rokotusvastaisethan sitä kahtiajakoa nimenomaan pyrkivät luomaan! Mikä siinä on taustalla, vaikea ymmärtää. Joillekin toki tietämättömyys, mutta aivan liian moni on haksahtanut rokotevastaisten valeuutisiin ja salaliittoteorioihin.

Kukaan järjen ihminen ei enää voi väittää rokotteita tehottomiksi saati sitten vaarallisiksi, näyttöä on kertynyt jo enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä tällä raivokkaalla disinformaatiokampanjalla on ihan muita tarkoitusperiä (lue: demokratian murentaminen), rokotukset ovat heille vain väline. 

Pelottavaa. 

Miksi sitten kaksi kertaa rokotettuja on teholla jos rokotus tehoaa? Miksi suuren yleisön mielestä rokottamattomat vaarantavat rokotettuja jos rokote tehoaa? Ymmärrät varmaan itsekin että tässä on melkoinen ristiriita. Sairaalassa olevat rokottamattomat saattaisivat olla siellä vaikka olisivat saaneet kaksi rokotusta, sitä ei kukaan pysty varmaksi sanomaan. Rokotetut sitä tautia nyt täällä vapaasti levittävät ilman rajoituksia ja testausta. Joten mikä porukka nyt on uhka yhteiskunnalle ja mikä ei? Ei tämän ymmärtämiseen mitään disinformaatiota tarvita.

Vierailija
418/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteella sinäkin saat ikuisen elämän❤️

Ebha ottelee tuota, vaan vapautta. Rokotteella saan vapaamman elämän. Toisten rokkotteilla avatun yhteiskunnan.

Rokotteella saa "vapaamman" elämän vain vähäksi aikaa kunnes joutuu ottaa seuraavan ja taas seuraavan ja taas ja taas ja taas jne. Kunnes huomaa että minuahan määrätään koko ajan.

Vierailija
419/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Sinun oikeustajusi mukaan ilmeisesti lihavat ja tupakoitsijat kuuluu tähän kategoriaan että saavat maksaa myös omat hoitonsa.

Miten nämä elintasosairaudet liittyvät siihen, ettei ihminen ota rokotetta tappavaa tautia vastaan, ja vie paikan joltain sydän- tai keuhkopotilaalta.

Sydän- ja keuhkotauteihin, eikä syöpään, ole rokotetta, mutta hoitoa ja lääkkeitä on. Hoitoon ja leikkaukseen päösy sitävastoin viivästyy rokottamattomien koronapotilaiden vuoksi, ja ihminen saattaa jopa kuolla jonoon, hoitoonpääsyn viivästyminen ainakin tuntuvasti pahentaa sairauksia.

Minullakin on kahden vuoden aikana omat sairauteni pahentuneet, jopa vaaralliselle tasolle, koska säännölliset hoitokäynnit ja tarkkailu on ollut todella vaillinaista ja tapahtunut enimmäkseen puhelinsoitoilla, välillä verikokeilla olen käynyt ja lääkäri taas soittanut tuloksia ja niiden perusteella vaihtanut lääkityksiä minua tapaamatta edes ja näkemättä kehoani.

Vain kun jalkani ja naamani paisuivat yhtäkkiä vaarallisen näköisiksi pääsin livenä lääkärille ja taas kesti aikaa että saatiin selvitettyä ettei ole veritulppa, siihenkin joutui odottamaan ja pistelin ktseäni vatsaan verenohennuslääkkeillä noin viikon, että jalka uktrakuvattiin tulpan varalta.

Ei noi terveydenhuoltojonot ole enää leikin asia, ne vaikuttavat jo koko yhteiskuntaan.

Rokottamattomat elävät yhteiskunnassa, mutta heitä ei kiinnosta elää yhteisillä pelisäännöillä ja heidän vuoksi kaikki kärsii. En ymmärrä niin tyhmiä ihmisiä.

Ihmisellä ei ole pelkkiä oikeuksia, vaan myös velvollisuuksia. Emme ole täällä yksin omine napoinemme, jokainen on tämän maan yksi solu, jonka pitää tehdä oma osansa. Rokotuksen ottaminen on pieni vaiva tilanteen helpottamiseksi.

Eri

Kun ei ole saanut yhteiskunnalta mitään, en katso että tarvitsee antaakaan. Jos olisin saanut edes käydä töissä voisin olla ymmärtäväisempi. Vaan kun en ole!

Työttömyys ei todellakaan ollut oma valintani.

No nyt sulla on onnen päivä! Yhteiskunta nimittäin tarjoaa sinulle ihan ilmaiseksi rokotteen tartuntatautia vastaan.

Vierailija
420/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rokotefoobikot ovat pieni vähemmistö tässä maassa. Harmittavan äänekäs kyllä. Katsoin kun Marja Sannikka haastatteli entistä salaliittoteoreetikkoa yms. höpöjuttuihin uskonutta miestä. Tuli harvinaisen selväksi miten typerää se touhu on ja mies tunsi itsensä täysin höynäytetyksi sitten kun tajusi, että eihän tässä ole mitään järkeä. Syyt salaliittoihin yms. höpöhöpöön uskomiseen ovat psykologisia ja kun ne ongelmat on selätetty, loppuu hullutuksetkin.

Jostain syystä nämä "salaliittoteoriat" näyttää vaan toteutuvan...

Esimerkkejä kiitos.

Koronapassi

😂 vai passi on salaliittoteoria! Sehän on rokotettiin suojausta hölmöiltä! Voihan sen sanoa myös, että passi todistaa ,että henkilö on järkevä! Tällä palstalla näyttää olevan aika paljon idiootti...a!