Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html
”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”
Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ihan oikeasti paniikkikohtauksen kun näin tämän. En jaksa enää tätä vainoamista.
Minäkään en jaksa enää joten varasin ajan rokotukseen.
No, jotkut taipuvat painostukseen, jotkut eivät.
Ei se ahdistus siihen lopu, sen jälkeen tuskailet miksi teit niinkuin painostettiin.
Asioita ei pidä tehdä pakotettuna.
Syöpäpotilaana en ole ollenkaan innostunut ajatuksesta, että rokottamaton koronaan sairastunut vie minulta tai keneltä tahansa muulta vastaavassa tilanteessa olevalta hoitopaikan.
Rokottamattomuus on valinta, joka osoittaa suurta itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!
Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.Käyttäydytte kuin tyhmät.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.
Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.
Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??
Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.
Jos valitset syödä itsesi diabeetikoksi, niin valitset varmasti myös hoitaa tautisi ilman yhteiskunnan apua.
Jos valitset itsellesi liikkumattoman elämän tavan, niin valitset varmaan omatoimisesti maksaa sen aiheuttamat kulut.
Jos valitset päihyeidentäyteisen elämän, niin, niin tiedät mitä tehdä.
Jos valitset painaa uutta ja tuntematonta seksipartneria paljaaltaan, niin mitä sinun pitäisi ymmärtää valita kun tauti napsahtaa kohdalle.
Jos lapsi saa tarhassa vesirokon, niin taas pitäisi olla sen verran ymmärrystä, että pyytää palkatonta vapaa töistä, eikä maksata työnantajalla sitä.
Miksi vain korona olisi maksettava omasta pussista, on paljon sairauksia jotka kehittyy ihmisille useamman perättäisen virheellisen valinnan seurauksena ja ne hoidetaan mukisematta yhteiskunnan varoista.
Koronalle altistumista ei oikeasti voi millään välttää ja rokotteen väliin jättäminen on vain yksi yksittäinen valinta.
Mä olen jättänyt piikin väliin sen vuoksi ettei halua ottaa riskiä haittavaikutuksista. Kaikkia haittoja ei oikeasti tiedä vielä kukaan ja nyt tiedossa olevat haitat on sellaisia, etten niitä halua.
Minulla on jo syöpä (johon sain hoitoa ja pääsin leikkaukseen jopa etuajassa peruutuspaikalle) ja lasten isä on kuollut, niin en lähde arpomaan sillä, että kuolenko vai vain vammaudunko k-piikistä. Asia on minun valinta, eikä minun tarvitse muita tai muiden etua asiassa ajatella. Kaikilla teillä muillakin on ollut sama valinnan mahdollisuus.
Hanna nohynek kertoi jo keväällä, että jokainen päättää itse rokottautumisestaan ja punnitsee omalta kohdaltaan riskit ja sen perusteella tekee päätöksen. Lisäksi tässä ihan lähiviikkoina Mika Rämet oli Ylellä haastattelussa ja hän sanoi, ettei koronaan saada aikaiseksi laumasuojaa, joten rokote otetaan suojaksi itselleen.
Mitä hittoa te meuhkaatte siitä, että itsekkään eivät ota piikkiä ja kaikkien pitää ottaa piikki muiden turvaksi jne.Fakta kuitenkin on, että toisten Rokotukset turvaa myös sinua. Sitä et voi välttää.
Tuohan ei ole mikään fakta.
Rokotetut tartuttavat myös koronaa.
Rokotettuja ei pahemmin myöskään testailla.
Rokotetut hilluvat ympäriinsä kun heillähän on se autuaaksi tekevä rokote.
Rokotetut pääosin eivät tartuta ketään. Ja rokotuksilla yhteiskunta saadaan taas toimivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.
Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.
Kerroppas sitten oikeustajusi mukaisesti, miksi yksikään ylipainoinen, alkoholisti, narkkari, fyysisesti huonokuntoinen, 2 tyypin diabeetikko, keuhkosyöpää sairastava, sydän ja verisuonitauti sairastava jne jne saisi miän hoitoa tarvitsemiinsa sairauksiin? Em kun ovat itseaiheutettuja omilla huonoilla elämäntavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.
Miksi rokotteiden ottajat eivät tätä tajua?
Ette edelleenkään voi hallita muiden valintoja.Siinä vaiheessa, kun niillä valinnoilla alkaa olla todella haitallisia vaikutuksia sekä yhteiskuntaan että kanssaihmisiin, ei se enää ole vain yksilön asia.
Näin, ja tartuntatautilaissa on mahdollisuus myös rokotukseen pakottamiseen. Juuri sen vuoksi, että ihan kaikki asiat ei ole omia valintoja, kun samalla pallolla eleltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis uskonut, että 2020- luvulla osa ihmisistä, presidentti mukaan lukien, alkaa vainoamaan jotain tiettyä ihmisryhmää (rokottamattomia) ja tämä vielä hyväksytään valtamediaa myöden. Koen tämä erittäin järkyttävänä asiana. Nyt alkaa horjumaan ihmisoikeudet Suomessakin ja pahasti.
Tulen seisomaan teidän tukena rokottamattomat, vaikka itse olenkin päätynyt rokotteen ottamaan.Tällaista julmuutta vähemmistöä kohtaan en hyväksy. En sitten millään.
Omalla poikkeuksellisella itsekkyydellään rokottamattomat asettavat itsensä sairaampien ja hauraampien oikeuden elää edelle. Leningradin pajassa hykerrellään, kun suomalaisia piiskataan olemaan tyytymättömiä Suomen ja EU:n poliitikkoihin, virkamiehiin ja lakeihin. Hyöty sataa suoraan ryssssssien laariin.
Ja rokottamattomat on kuulemma ne, jotka uskoo salaliittoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti ns unohti kertoa, että rokotteita vastustavat ovat keskimäärin paremmin perillä rokotevalmistajien edesottamuksista ja valmisteiden ainesosista. Kyllä kouluttamatonkin siihen pystyy jos perehtyy.
Oletin hänen hierovan sopua mutta hieroikin suolaa haavoihin.
Ei ole minun presidentti enää...!* Röhönauru *
Kouluttamattomalla ei ole tarpeeksi tietoa eikä kapasiteettia ymmärtää asiaa, johon tiedemiehilläkin on mennyt vuosikymmeniä. Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö rokotukset olisi pelastaneet valtavasti ihmisiä ja hävittäneet vakavia tauteja maailmasta.
Katopa huvikses Plandemic2 dokumentti. Siinä näytetään, miten he suunnittelivat tämän koronahässäkän jo vuosia sitten. On videokuvaa event 201 tapahtumasta jossa harjoitellaan pandemiaa. Kaikki menee kässärin mukaan. Ei voi mitään jos ihmiset ei ota selvää miten heitä kusetetaan koko ajan. Mediat on samojen tahojen hallussa. Siksi niin moni menee tähän kusetukseen. Tämä sivusta
Valitettavasti. Nämä rokotetut on olevinaan niin koulutettuja ja sivistyneitä.
Itse asiassa minulla on akateeminen loppututkinto, ei minun tarvitse olla olevinaan yhtään mitään!
Sauli on tolkun ihmisten presidentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas sitten oikeustajusi mukaisesti, miksi yksikään ylipainoinen, alkoholisti, narkkari, fyysisesti huonokuntoinen, 2 tyypin diabeetikko, keuhkosyöpää sairastava, sydän ja verisuonitauti sairastava jne jne saisi miän hoitoa tarvitsemiinsa sairauksiin? Em kun ovat itseaiheutettuja omilla huonoilla elämäntavoilla.
Koska noita ehkäisemään ei ole minuutissa annettavaa suhteellisen edullista rokotusta tahi muuta yhtä itsestäänselvää ja helppoa ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset eivät ole vain yksityisasia. Niillä on yhteiskunnallinen merkitys.
Ja olen nyt nähnyt monen rokote vastaisen ottaneen rokotuksen, koska ovat halunneet matkustaa. Rokote-periaatteet ovat lentäneet roskikseen, koska oma huvi on tärkeämpi.
Olen myös vama, kun selviää mikä kudostyyppi yms altistaa vakavalle taudille, niin moni siihen joukkoon kuuluva rokote vastainen käy hakemassa rokotteen.Minua ei kiinnosta yhteiskunta tai matkustelu.
En ota rokotetta.
Toki hölmöt ottavat rokotteen kun vedotaan että ”yhteiskunta aukeaa”. Tai tarjotaan joku lahjakortti. Sellaiset ihmiset on ihan johdateltavissa.Kaikilla ei ole mahdollisuutta veäyty yhteiskunnan ulkopuolelle. Monilla on työ, perhe, ystävät yms. Tämän hetkiseen maailmaan kuuluu globaali kanssakäyminen kaikella tasolla ja yhteiskunnan eri osa-alueilla. Aika monen pitää toimia niin, että yhteiskunta voidaan pitää auki. Itse otin rokotuksen oman itseni, mutta hyvin paljon muiden ihmisten ja ihan yhteiskunnan edun takia. Näen itseni yksilönä, mutta osana yhteiskuntaa. En ulkopuolisena.
Ette edelleenkään voi hallita muiden valintoja.
Koska mielestäni rokottamattomuus on itsekkään valinta. Rokotuksen ottaja ajattelee myös muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein aggressiivisimpia somekeskusteluissa ovat rokotetut.
Minut on uhattu viedä saunan taakse ja lopettaa, verrattu karjaeläimeen, kun en ole ottanut rokotetta. Itse en ole lähtenyt näihin mukaan, mutta en enää uskalla oman turvallisuuteni vuoksi kertoa olevani rokottamaton, ettei joku koronaan kyllästynyt mt.potilas toteuta uhkauksiaan.
Tai mitäs jos ottaisit rokotteen?
Meillä on nyt 5. aalto ja tavallaan piikki meneillään koronassa.
Huolimatta rokotuksista tai varotoimista (maskit, hygienia, turvavälit) tämä virus elää aivan omaa elämäänsä. Tämäkin aalto tulee laantumaan ja kukaan ei pysty osoittamaan tarkkaa syytä miksi niin käy. Se vain tapahtuu.
Kukaan tai mikään taho maailmassa ei tunnu tietävän tämän viruksen käyttämisestä paljoakaan. Se on myönnetty, että ei toimi kuten normaalit luonnossa esiintyvät virukset. Tämä on tullut lukuisista yhteyksistä ja tutkimuksista esiin. Ja elämme tämän hämmennyksen keskellä, osaamatta muuta kuin takertua rokotteisiin, mihin taas syynä on ennennäkemätön lobbaus ja taloudellinen manipulointi yhdistettynä politikointiin. Sen vuoksi suoritetut toimenpiteet (kattavat rokotukset vs. todellisuus ovat näinkin voimakkaassa ristiriidassa, kuten nyt ovat.
Niinkin yksinkertainen kysymys kuin miksi virus leviää voimakkaasti korkeasti ja tiheästi rokotetuilla alueilla on edelleen mysteeri. Suomen tilanne paranee kun koronan riehunta lähialueilla Venäjä, Viro, Latvia, Liettua laantuu. Ja se tulee sen tekemään ennen joulua.
Toisaalta, niinkauan kuin on koronaa, ei ole influenssaa. Kun kahdesta pahasta pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset eivät ole vain yksityisasia. Niillä on yhteiskunnallinen merkitys.
Ja olen nyt nähnyt monen rokote vastaisen ottaneen rokotuksen, koska ovat halunneet matkustaa. Rokote-periaatteet ovat lentäneet roskikseen, koska oma huvi on tärkeämpi.
Olen myös vama, kun selviää mikä kudostyyppi yms altistaa vakavalle taudille, niin moni siihen joukkoon kuuluva rokote vastainen käy hakemassa rokotteen.Minua ei kiinnosta yhteiskunta tai matkustelu.
En ota rokotetta.
Toki hölmöt ottavat rokotteen kun vedotaan että ”yhteiskunta aukeaa”. Tai tarjotaan joku lahjakortti. Sellaiset ihmiset on ihan johdateltavissa.Kaikilla ei ole mahdollisuutta veäyty yhteiskunnan ulkopuolelle. Monilla on työ, perhe, ystävät yms. Tämän hetkiseen maailmaan kuuluu globaali kanssakäyminen kaikella tasolla ja yhteiskunnan eri osa-alueilla. Aika monen pitää toimia niin, että yhteiskunta voidaan pitää auki. Itse otin rokotuksen oman itseni, mutta hyvin paljon muiden ihmisten ja ihan yhteiskunnan edun takia. Näen itseni yksilönä, mutta osana yhteiskuntaa. En ulkopuolisena.
Ette edelleenkään voi hallita muiden valintoja.Koska mielestäni rokottamattomuus on itsekkään valinta. Rokotuksen ottaja ajattelee myös muita.
Rokotteen ottaja on se itsekäs. Minä kieltäydyn solidaarisuussyistä koronarokotteesta, sillä sen myötä rokotteeni lahjoitetaan kehitysmaihin, joissa on alhainen rokotekattavuus.
Kyllähän ne rokottamattomat ovat järjestäneet kärhämänsä ihan itse mm. häiriköimällä yrittäjiä, kuormittamalla terveydenhuoltoa, tartuttamalla riskiryhmiä jne, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko rokotekattavuus todella noin suuri kuin väitetään, vai luodaanko sillä joukkopaine niille jotka vielä empivät. Ihmiset joutuvat luottamaan niihin tietoihin mitä meille annetaan. Välillä faktatkin on kumoutuneet, ja viikonkin sisällä tilanteet muuttuu.. mikä ei luo luottamusta, jos aikaisemmin on kerrottu jonkun asian olevan 100%:sti näin, ja epäilijöitä kutsutaan milloin milläkin nimityksellä. Hetken päästä tieto muuttuukin, ja ei voida myöntää että epäilyksissä olikin perää... monen asian kohdalla on jo tapahtunut näin. Miksi kriittisesti ajattelevista puhutaan koko ajan et kaikki olisi hurupäitä,ja mikrosirut ym. älyttömyydet liitetään kaikkiin heihin.
Näinpä.
En edes tiedä mitään salaliittoteorioita ja mitä lie on nuo mikrosirujutut, mutta ei, ei saa tehdä omaa päätöstä.
Mikrosiruihin jotka laitetaan käteen voi tutustua YouTubessa. Vievät todellakin ihmisen yksityisyyden.
Sauli perustaa tietonsa tosiasioihin. Paras presidentti sitten UKK:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä oli rokotevastaisten mielenosoitus, jossa kannettiin ruumisarkkua. Nyt on yksi kantajista poissa. Pyysi sitten lopulta sairasvuoteellaan perhettään ottamaan rokotukset.
On se jännä kun yksikään niiden 125:n rokotteeseen menehtyneen omaisista ei ole päässyt uutisiin kertomaan tuntojaan. Ne muutamat rokottamattomat katujat kaivetaan taas esiin vaikka kiven alta ja tehdään lööpit.
Itse asiassa ei siitä kauan ole, kun oli juttua jostain (ehkä, en nyt tarkkaan muista) kolmakymppisestä miehestä, joka omaisten mukaan kuoli rokotuksen seurauksena. Eli kyllä nekin päsee lööppeihin, jos vain haluavat.
Youtubesta löytyy muutamia videoita
Ja kaikki sieltä löytyvä on ehdottomasti oikein ja uskottavaa?
Hyvä, että presidentti vastustaa rokotekriittisten terroria. Erittäin kuvottavia tuollaiset väkivaltaiset iskut esimerkiksi koronapassia vaativia pienyrittäjiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli 12-vuotiaista 84.9% on saanut ensimmäisen rokotteen eli 15.1% on ilman. Kun tiedetään muualta tulleiden ja syrjäytyneiden suuri osuus rokottamattomista, niin kovin vähäinen on tavallisten suomalaisten joukko, joka vielä on ilman ekaa rokotusta.
Minä en tiedä syrjäytyneiden suurta osuutta. Kerrotko lisää?
Miksi syrjäytyneet eivät ole tavallisia suomalaisia?
Pohjanmaalla on alhaisin rokotuskattavuus. Minä olen kuvitellut, että siellä ollaan niin yritteliästä porukkaa, että niitä syrjäytyneitä on vähemmän kuin muualla Suomessa. Eikä kovin paljon muualta tulleitakaan olisi.
Tuohan ei ole mikään fakta.
Rokotetut tartuttavat myös koronaa.
Rokotettuja ei pahemmin myöskään testailla.
Rokotetut hilluvat ympäriinsä kun heillähän on se autuaaksi tekevä rokote.
Kummallisesti aina unohtuu se tärkein: rokotetut tartuttavat koronaa huomattavasti vähemmän.
Rokottamattomat ovat niitä supertartuttajia.
Miksiköhän se unohtuu? Hmmm.