Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
361/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Niinistö on mun suosikki. Viisas.

Vierailija
362/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset eivät ole vain yksityisasia. Niillä on yhteiskunnallinen merkitys.

Ja olen nyt nähnyt monen rokote vastaisen ottaneen rokotuksen, koska ovat halunneet matkustaa. Rokote-periaatteet ovat lentäneet roskikseen, koska oma huvi on tärkeämpi.

Olen myös vama, kun selviää mikä kudostyyppi yms altistaa vakavalle taudille, niin moni siihen joukkoon kuuluva rokote vastainen käy hakemassa rokotteen.

Minua ei kiinnosta yhteiskunta tai matkustelu.

En ota rokotetta.

Toki hölmöt ottavat rokotteen kun vedotaan että ”yhteiskunta aukeaa”. Tai tarjotaan joku lahjakortti. Sellaiset ihmiset on ihan johdateltavissa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta veäyty yhteiskunnan ulkopuolelle. Monilla on työ, perhe, ystävät yms. Tämän hetkiseen maailmaan kuuluu globaali kanssakäyminen kaikella tasolla ja yhteiskunnan eri osa-alueilla. Aika monen pitää toimia niin, että yhteiskunta voidaan pitää auki. Itse otin rokotuksen oman itseni, mutta hyvin paljon muiden ihmisten ja ihan yhteiskunnan edun takia. Näen itseni yksilönä, mutta osana yhteiskuntaa. En ulkopuolisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä edes, kuka tutuistani on rokotettu, kuka ei. Enkä myöskään kysy.

Itse olen ja pidän maskia liikkuessa ihmisten ilmoilla.

Näin sen pitäisi ollakin.

Ikävä kyllä muutama sukulainen on jo ennenkin ollut rajaton ääliö eikä tilanne ole nyt yhtään parempi: rokotejankkaus on ollut heidän ainoa puheenaiheensa jo kohta puoli vuotta.

En ihan ymmärrä miksi eivät jätä rauhaan, jos kerran rokottamattomina meidän perhe on tyhmä ja vaarallinen.

Vierailija
364/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viisas presidentti.

Joo järjestää eliitijuhlat iysenäisyyspäivänä rokotetuille!

Liskot löytää toisensa hajun perusteella (piikkiproteiini). Rituaalit voi alkaa.

Vierailija
365/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Plandemic2 linkki. Tekstitetty suomeksi.

https://fi.sott.net/

Vierailija
366/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ano Turtiainen presitendiksi!!!! Tulsi tolkkua tähänkin touhuun. Ano on ainoa tolkunmies eduskunnassa!!!

Anus Utriainen tulsi tolkkua presitendiksi? 

Vierailija
367/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Jos valitset syödä itsesi diabeetikoksi, niin valitset varmasti myös hoitaa tautisi ilman yhteiskunnan apua.

Jos valitset itsellesi liikkumattoman elämän tavan, niin valitset varmaan omatoimisesti maksaa sen aiheuttamat kulut.

Jos valitset päihyeidentäyteisen elämän, niin, niin tiedät mitä tehdä.

Jos valitset painaa uutta ja tuntematonta seksipartneria paljaaltaan, niin mitä sinun pitäisi ymmärtää valita kun tauti napsahtaa kohdalle.

Jos lapsi saa tarhassa vesirokon, niin taas pitäisi olla sen verran ymmärrystä, että pyytää palkatonta vapaa töistä, eikä maksata työnantajalla sitä.

Miksi vain korona olisi maksettava omasta pussista, on paljon sairauksia jotka kehittyy ihmisille useamman perättäisen virheellisen valinnan seurauksena ja ne hoidetaan mukisematta yhteiskunnan varoista.

Koronalle altistumista ei oikeasti voi millään välttää ja rokotteen väliin jättäminen on vain yksi yksittäinen valinta.

Mä olen jättänyt piikin väliin sen vuoksi ettei halua ottaa riskiä haittavaikutuksista. Kaikkia haittoja ei oikeasti tiedä vielä kukaan ja nyt tiedossa olevat haitat on sellaisia, etten niitä halua.

Minulla on jo syöpä (johon sain hoitoa ja pääsin leikkaukseen jopa etuajassa peruutuspaikalle) ja lasten isä on kuollut, niin en lähde arpomaan sillä, että kuolenko vai vain vammaudunko k-piikistä. Asia on minun valinta, eikä minun tarvitse muita tai muiden etua asiassa ajatella. Kaikilla teillä muillakin on ollut sama valinnan mahdollisuus.

Hanna nohynek kertoi jo keväällä, että jokainen päättää itse rokottautumisestaan ja punnitsee omalta kohdaltaan riskit ja sen perusteella tekee päätöksen. Lisäksi tässä ihan lähiviikkoina Mika Rämet oli Ylellä haastattelussa ja hän sanoi, ettei koronaan saada aikaiseksi laumasuojaa, joten rokote otetaan suojaksi itselleen.

Mitä hittoa te meuhkaatte siitä, että itsekkään eivät ota piikkiä ja kaikkien pitää ottaa piikki muiden turvaksi jne.

Fakta kuitenkin on, että toisten Rokotukset turvaa myös sinua. Sitä et voi välttää.

Vierailija
368/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Kuole pois. Ketään ei haittaa.

Vierailija
369/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen nyt nähnyt monen rokote vastaisen ottaneen rokotuksen, koska ovat halunneet matkustaa. Rokote-periaatteet ovat lentäneet roskikseen, koska oma huvi on tärkeämpi.

Olen myös vama, kun selviää mikä kudostyyppi yms altistaa vakavalle taudille, niin moni siihen joukkoon kuuluva rokote vastainen käy hakemassa rokotteen.

En ota rokotetta.

Toki hölmöt ottavat rokotteen kun vedotaan että ”yhteiskunta aukeaa”. Tai tarjotaan joku lahjakortti. Sellaiset ihmiset on ihan johdateltavissa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta veäyty yhteiskunnan ulkopuolelle. Monilla on työ, perhe, ystävät yms. Tämän hetkiseen maailmaan kuuluu globaali kanssakäyminen kaikella tasolla ja yhteiskunnan eri osa-alueilla. Aika monen pitää toimia niin, että yhteiskunta voidaan pitää auki. Itse otin rokotuksen oman itseni, mutta hyvin paljon muiden ihmisten ja ihan yhteiskunnan edun takia. Näen itseni yksilönä, mutta osana yhteiskuntaa. En ulkopuolisena.

Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

Miksi rokotteiden ottajat eivät tätä tajua?

Ette edelleenkään voi hallita muiden valintoja.

Vierailija
370/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rööli kirjoitti:

Presidentti tuli harjoittaneeksi kansanryhmän vastaista kiihotusta. Hän vahvisti koronapiikin ottaneiden taipumusta syyllistää piikin ottamattomia. Oliko presidentin tarkoituksena kylvää epäsopua kansalaisten välille? Vai antoiko hän lausuntonsa tyhmyttään.

Ehdottomasti julkisen anteeksipyynnön paikka ja aktiivista katumusta myöskin osoittettava, vaikkapa tuhkassa kieriskelemällä ja hiuksia päästään kiskomalla. Tätähän hän vaati joltain persulta joka oli naurettavan oikeuslaitoksemme tuomitsema jostain olemattomasta kiihotussyytöksestä.

No ei vaineskaan, ihmiset ovat vaan seonneet entistäkin enemmän. Sitä se aivottomien aivopesu aiheuttaa.

Vierailija
371/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta.

Mutta silti suostut "yksilön" oikeuksien riistämiseen ja näinollen osallistut tämän "kehitykseen"

Vierailija
372/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ihan oikeasti paniikkikohtauksen kun näin tämän. En jaksa enää tätä vainoamista.

Minäkään en jaksa enää joten varasin ajan rokotukseen.

Vierailija
373/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.

Onneksi rokottamattomat ovat kuolemattomia.

Mutta tässähän se ongelma kitetytyykin: rokotevastaiset kokevat olevansa kaikkivoipia, joilla on yhteiskunnan vain etuja, muttei vastuuta.

Vierailija
374/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti on oikeassa.

Rokotusvastaisethan sitä kahtiajakoa nimenomaan pyrkivät luomaan! Mikä siinä on taustalla, vaikea ymmärtää. Joillekin toki tietämättömyys, mutta aivan liian moni on haksahtanut rokotevastaisten valeuutisiin ja salaliittoteorioihin.

Kukaan järjen ihminen ei enää voi väittää rokotteita tehottomiksi saati sitten vaarallisiksi, näyttöä on kertynyt jo enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä tällä raivokkaalla disinformaatiokampanjalla on ihan muita tarkoitusperiä (lue: demokratian murentaminen), rokotukset ovat heille vain väline. 

Pelottavaa. 

Vierailija
375/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Jos valitset syödä itsesi diabeetikoksi, niin valitset varmasti myös hoitaa tautisi ilman yhteiskunnan apua.

Jos valitset itsellesi liikkumattoman elämän tavan, niin valitset varmaan omatoimisesti maksaa sen aiheuttamat kulut.

Jos valitset päihyeidentäyteisen elämän, niin, niin tiedät mitä tehdä.

Jos valitset painaa uutta ja tuntematonta seksipartneria paljaaltaan, niin mitä sinun pitäisi ymmärtää valita kun tauti napsahtaa kohdalle.

Jos lapsi saa tarhassa vesirokon, niin taas pitäisi olla sen verran ymmärrystä, että pyytää palkatonta vapaa töistä, eikä maksata työnantajalla sitä.

Miksi vain korona olisi maksettava omasta pussista, on paljon sairauksia jotka kehittyy ihmisille useamman perättäisen virheellisen valinnan seurauksena ja ne hoidetaan mukisematta yhteiskunnan varoista.

Koronalle altistumista ei oikeasti voi millään välttää ja rokotteen väliin jättäminen on vain yksi yksittäinen valinta.

Mä olen jättänyt piikin väliin sen vuoksi ettei halua ottaa riskiä haittavaikutuksista. Kaikkia haittoja ei oikeasti tiedä vielä kukaan ja nyt tiedossa olevat haitat on sellaisia, etten niitä halua.

Minulla on jo syöpä (johon sain hoitoa ja pääsin leikkaukseen jopa etuajassa peruutuspaikalle) ja lasten isä on kuollut, niin en lähde arpomaan sillä, että kuolenko vai vain vammaudunko k-piikistä. Asia on minun valinta, eikä minun tarvitse muita tai muiden etua asiassa ajatella. Kaikilla teillä muillakin on ollut sama valinnan mahdollisuus.

Hanna nohynek kertoi jo keväällä, että jokainen päättää itse rokottautumisestaan ja punnitsee omalta kohdaltaan riskit ja sen perusteella tekee päätöksen. Lisäksi tässä ihan lähiviikkoina Mika Rämet oli Ylellä haastattelussa ja hän sanoi, ettei koronaan saada aikaiseksi laumasuojaa, joten rokote otetaan suojaksi itselleen.

Mitä hittoa te meuhkaatte siitä, että itsekkään eivät ota piikkiä ja kaikkien pitää ottaa piikki muiden turvaksi jne.

Fakta kuitenkin on, että toisten Rokotukset turvaa myös sinua. Sitä et voi välttää.

Tuohan ei ole mikään fakta.

Rokotetut tartuttavat myös koronaa.

Rokotettuja ei pahemmin myöskään testailla.

Rokotetut hilluvat ympäriinsä kun heillähän on se autuaaksi tekevä rokote.

Vierailija
376/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteella sinäkin saat ikuisen elämän❤️

Vierailija
377/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään nyt olisi hyvä, että ihan jokainen laajentaa uutisten hakuaan myös kotimaisen valtamedian ulkopuolelle.

Nämä koronatoimet, mukaanlukien Niinistön kaltaiset ulostulot ovat tarkalleen koordinoituja kaikissa läntisissä maissa.

Kaava on joka maassa sama, vain esim.rajoitusten jyrkkyydet vaihtelevat. Joissain maissa, kuten Suomessa, koronapassi rakennetaan hiljaa hivuuttaen, toisissa, kuten Italia, isketään koko paletti kerralla pöytään.

Päämäärä on kuitenkin kaikilla sama. Sen voi nähdä myös valtioiden omilla sivuilla strategipina. Yksikään maa ei toimi itsenäisesti, vaan kaikki on ennaltasuunniteltua.

Katsokaa Usan tilannetta. Talous sakkaa niin siellä kuin muuallakin.

Minkään maan valtamedia ei uutisoi valtavia protesteja kunnolla, sen sijaan rokottamattomista puhutaan kaikkialla tasan samoin sanankääntein.

Vastakkainasettelu on tarkoituksellista.

Kyllä, tämä on hyvin käsikirjoitettu globaali agenda. Koko ajan puhutaan viruksesta, jota ei ole. Kaikissa maissa, missä koronaa esiintyy, virusta etsitään kuumeisesti, mutta sitä ei ole löytynyt mistään. Sen löytyminen mahdollistaisi heikennettyyn virukseen perustuvan rokotteen valmistamisen, siis perinteisen toimivan rokotteen.

Nyt ihmisiä rokotetaan vuonna 2005 biologiseksi aseeksi patentoidulla rokotteella. Ja kenenkään kellot ei soi. Nyt maailmalla jyllää virus, jota ei ole. Sitä vastaan on muutamassa kuukaudessa kehitetty rokote, joka ei tarjoa immuniteettia ja jonka teho laskee, kuin lehmän häntä.

Samalla rokottamattomat ovat psykologisen painostuksen alla, ilman loogisia perusteita. Kaikilla on yksi ja sama perustelu, mikä ei kanna. Rokotetut toistavat opittua mantraa, mutta heillä ei järki riitä tajuamaan sen mahdottomuutta, koska he eivät osaa itse ottaa selvää siitä, että kokeellista rokotetta ei voi pakottaa kenellekkään, ei edes sairaanhoitajille.

Kiinalainen rokote perustuu heikennetylle virukselle. Ehkä se pitäisi ottaa muiden rokotteiden rinnalle, niin sen voisi jotkut vanhaan malliin luottavat ottaa.

Vierailija
378/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

Miksi rokotteiden ottajat eivät tätä tajua?

Ette edelleenkään voi hallita muiden valintoja.

Siinä vaiheessa, kun niillä valinnoilla alkaa olla todella haitallisia vaikutuksia sekä yhteiskuntaan että kanssaihmisiin, ei se enää ole vain yksilön asia. 

Vierailija
379/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteella sinäkin saat ikuisen elämän❤️

Ebha ottelee tuota, vaan vapautta. Rokotteella saan vapaamman elämän. Toisten rokkotteilla avatun yhteiskunnan.

Vierailija
380/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia herättää?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008348426.html

Mulla on kaksi akateemista tutkintoa, olen vasemmistolainen ja rokottamaton.