Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen VEGAANIsisko tulee taas jouluna meille!

Vierailija
22.12.2014 |

Eli mieheni vegaanisisko tulee meille ensimmäistä kertaa jouluksi perheineen! Hänen miehensä on ihan lihansyöjä, lapset kasvissyöjiä ja hän itse vegaani. En oikeasti tiedä mitä tarjottavaa noille keksisi...

Yhdellä hänen lapsistaan on vakava pähkinäallergia, eli manteleita ei saa olla edes samassa huoneessa! + tietenkin nuo muut rajoitukset, eli ei joulukinkkua, kalaa, kalkkunaa yms. Ei myöskään mitään missä on maitoa, munia tai muita eläinperäisiä tuotteita. Miehen sisko ei kuulemma myöskään edes siedä joulukinkun HAJUA! Ei jää enää mitään tarjottavaa joulupöytään... Itkettää. Minä, mieheni ja lapsemme olemme kaikki sekasyöjiä (eikä allergioita), ja nyt tämän takia pitää kaikilta evätä hyvät jouluruoat!

En voi enää edes tätä perua. Miehen siskon perhe on siis matkustanut tänne yli tuhannen kilometrin matkan (ja nyt siis yöpyvät anoppini luona). En siis missään tapauksessa enää voi kieltää vierailua!

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä joulu järkätään nyyttäriperiaatteella. Silloin sovitun työnjaon (perinteiset jouluruuat) lisäksi kukin saa tuoda pöytään juuri sitä mitä itse haluaa syödä. Ei tarvitse kenenkään tulla yökkimään ja nyrpistelemään pöytään eikä toisaalta minulla emäntänä ole järkkyä vaivaa.

Vierailija
82/82 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ottaa omat eväät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän