Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liiankin tuttavallista?

Vierailija
22.12.2014 |

Jos miehesi olisi kylässä kaveripariskunnan kotona ja nainen alkaa pumpata maitoa vauvalleen maidonkerääjään (toisessa huoneessa kylläkin) ja jossain vaiheessa miehet oma-aloitteisesti siirtyvät sinne samaan huoneeseen juttelemaan niitä näitä ja mm. keskustelevat tämän pumppaavan naisen kanssa. Kukaan tilanteessa olijoista ei tunne oloaan kiusaantuneeksi vaan pitävät sitä ihan normaalina toimintana. Mitä mieltä, onko ok, että miehesi näkee toisen naisen tyhjentävän rintojaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden miesten pitää sinne tunkea, kun nainen on erikseen lähteny toiseen huoneeseen. Naisena en tykkäisi, ettei saa rauhassa olla.

Vierailija
2/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei utareet kiinnosta että siitä vaan. Vaikka se kyllä pysyisi oma-aloitteisesti hemmetin kaukana siitä huoneesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:16"]

Miksi niiden miesten pitää sinne tunkea, kun nainen on erikseen lähteny toiseen huoneeseen. Naisena en tykkäisi, ettei saa rauhassa olla.

[/quote]

No sanoppa muuta. ap

Vierailija
4/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että maidon siellä ollaan pumpattu mielikuvamateriaalia yksnäisiä hetkiä varten.

Vierailija
5/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lisäksi

Vierailija
6/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs kukaan ei tunne oloaan kiusaantuneeksi siinä tilanteessa, miksi tämä on ap:lle ongelma? Sattuiko ap:n mies näkemään vieraan naisen rinnan?!? :D

Vierailija
7/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä olisi huolinut ketään vierasta katselemaan kun itse käytän rintapumppua! :D

Vierailija
8/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on näille kolmelle OK niin mikäs siinä. Itselleni tuo lypsäminen on niin vastenmielistä etten halua edes omaa miestäni samaan tilaan, saati sen vieraita. Imettäminen ei ole ongelma, silloin en häiriinny muista ihmisistä.