Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin olemaan tekemisissä minua ahdistelleen miehen kanssa. Terapeutti

Vierailija
06.01.2026 |

Halusi, että harjoittelen itsepuolustusta hänen kanssaan. 

Miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minun siis syytä pelätä, että ahdistelutilanne voi toistua? Joudun olosuhteiden pakosta asioimaan samassa paikassa kuin tämä ahdistelija.

Ap

Vierailija
2/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis yleistäkin, että psykoterapiassa harjoitellaan itsepuolustusliikkeitä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
4/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli terapeutti ahdistelee psykoterapiassa ja jostain syystä olet pakotettu pysymään siellä? En nyt ymmärrä.

Vierailija
5/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis yleistäkin, että psykoterapiassa harjoitellaan itsepuolustusliikkeitä?

Ap

Joidenkin terapioiden yhteydessä saatetaan suositella kursseja, joissa opetella itsepuolustusta. Taidat olla se mies, joka onkii tietoja.

Vierailija
6/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Jouduin sattumalta (työn kautta) uudestaan tekemisiin henkilön kanssa, joka on ahdistellut minua seksuaalisesti puolitoista vuotta sitten.

Käyn psykoterapiassa. Tilanteista seikkaperäisesti kerrottuani terapeutti halusi, että harjoittelen itsepuolustusta hänen kansaan.

Ap

Vierailija
7/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä asia Ap. Tarkoitus on tuoda sinulle turvaa. Miksi asia ihmetyttää niin paljon?

Vierailija
8/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hulluja akkoja. Olette ihan luusereita.

Vierailija
9/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Ei kyllä ole normaalia. Lähinnä kannattaa välttää kontaktia tuon miehen kanssa ja yrittää pysyä kaukana. Harvoin mikään itsepuolustus on oikeassa tilanteessa ratkaisu. Itse olen vain antanut ahdistelijoiden olla ja arjessa kohtaan normaalisti, vapaalla en seuraan tuppaudu vapaaehtoisest.

Vierailija
10/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi. Ei kyllä ole normaalia. Lähinnä kannattaa välttää kontaktia tuon miehen kanssa ja yrittää pysyä kaukana. Harvoin mikään itsepuolustus on oikeassa tilanteessa ratkaisu. Itse olen vain antanut ahdistelijoiden olla ja arjessa kohtaan normaalisti, vapaalla en seuraan tuppaudu vapaaehtoisest.

Asuinpaikasta johtuen on todennäköistä törmätä häneen. Usein kyllä liikun mieheni kanssa.

Ap

Vierailija
11/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin asuu ahdistelija lähellä. Tilanne oli ja meni, sai mitä halusi ja tuskin toistuu. Ilmeisen paska kokemus ja odotettua huonompi saalis. Ei enää edes tervehdi, siitäpä saisi uuden syyn taas käydä terapiassa.

Vierailija
12/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin asuu ahdistelija lähellä. Tilanne oli ja meni, sai mitä halusi ja tuskin toistuu. Ilmeisen paska kokemus ja odotettua huonompi saalis. Ei enää edes tervehdi, siitäpä saisi uuden syyn taas käydä terapiassa.

Hyvä kuulla! Minä en käy terapiassa ahdistelun, vaan koko lapsuuteni ajan kestäneen väkivallan takia.

Ap

Vierailija
13/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan itse valita harrastuksesi. 

Vierailija
14/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä asia Ap. Tarkoitus on tuoda sinulle turvaa. Miksi asia ihmetyttää niin paljon?

Ei se ihmetytä. Olen terapiassa muun syyn takia, joten siksi kysyn:

Ap

Vierailija
15/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan itse valita harrastuksesi. 

En ole kertonut mitään harrastuksistani.

Ap

Vierailija
16/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäpätevä, vaihda. Ei pidä olla tekemisissä ahdistelijoiden kanssa. Rikos jos häiriköi. Itsepuolustus fyysisesti on eri aihe. Ja puhua ei pidä sekopäille.

Vierailija
17/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäpätevä, vaihda. Ei pidä olla tekemisissä ahdistelijoiden kanssa. Rikos jos häiriköi. Itsepuolustus fyysisesti on eri aihe. Ja puhua ei pidä sekopäille.

Ahdistelija on arvostettu henkilö ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa.

Ap

Vierailija
18/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies teki että ahdistuit?

Vierailija
19/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki että ahdistuit?

Hän teki rikoksen.

Painaitui minua vasten takaapäin, puristeli minua kyljestä ja kähisi korvaan jotain sentin päästä. Täysin yllättäen, keskellä  kirkasta päivää ja julkisella paikalla. Hän tunsi minut - minä en ollut koskaan tavannut häntä livenä aiemmin.

Ap

Vierailija
20/21 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan