Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukutteleva lapsi lähtee tarhaan, pidän itse huomenna lomaa

Vierailija
22.12.2014 |

Otin tämän ja huomisen päivän palkatonta vapaata, minkä ajattelin viettää 3-vuotiaan tyttäreni kanssa. Mies on töissä. Voi sitä kiukuttelun, kitinän ja raivareiden määrää. Tyttö kiusaa koiraa jatkuvasti ja mikään ei ole hyvin. Huh, paljon rankempi päivä verrattuna tiukkaan työpäivään!!! Olin ihan unohtanut asian. Täytyy nostaa kotiäideille kyllä hattua. Ja ei ole siitä kiinni, ettei oltaisi puuhattu yhdessä: käyty kirjastossa leikkimässä ja ravintolassa syömässä & leikitty kotona.

laitan tytön huomenna tarhaan ja pidän itse lomaa. Piste.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni oli vielä tarhaikäinen, pidin jokaisen jouluaaton aaton vapaata ja poika oli tarhassa. Siten sain rauhassa valmistella joulun taloon ja voi sitä riemua, kun kaikki tonttukoristeet oli valmiina ja kuusi sisällä, kun hän tuli kotiin. Suosittelen muillekin!

Vierailija
22/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:08"]

Kun lapseni oli vielä tarhaikäinen, pidin jokaisen jouluaaton aaton vapaata ja poika oli tarhassa. Siten sain rauhassa valmistella joulun taloon ja voi sitä riemua, kun kaikki tonttukoristeet oli valmiina ja kuusi sisällä, kun hän tuli kotiin. Suosittelen muillekin!

[/quote]

Eikös se ilo olisi vielä suurempi, kun lapsi olisi saanut puuhailla joulujuttuja oman vanhemman kanssa? Olen aina ihmetellyt näitä vanhempia, jotka tekevät kaiken lapselle valmiiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:08"]

[/quote]

Eikös se ilo olisi vielä suurempi, kun lapsi olisi saanut puuhailla joulujuttuja oman vanhemman kanssa? Olen aina ihmetellyt näitä vanhempia, jotka tekevät kaiken lapselle valmiiksi!

[/quote]

Samaa mieltä!

Sitten naristaan ja valitetaan täällä, kun teinit ei osallistu mihinkään kotihommiin. Ei kai, kun pienestä asti on opetettu valmiiseen pöytään.

Vierailija
24/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pystyn ymmärtämään vanhempien erilaisia ratkaisuja, mutta tää on jotain sellaista, mitä en käsitä!

Vierailija
25/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:57"]

Kymenlaaksossa on koulua tänään ja huomenna, myös päiväkodit on auki

[/quote]

myös tampereella.

[/quote]

Tampereella on kyllä koulut lopettaneet syyslukukauden viime viikkoon eli koulut ovat jo kiinni.

Vierailija
26/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:53"]Meillä ainakin huominen on vielä koulupäivä ja myös päiväkodit ja eskarit auki normaalisti. Lapsen voi viedä, jos on maksullinen päivä (eli siis jos maksaa täydet hoitomaksut) vaikka olisi ilmoittanut vapaaksi...
[/quote]

Ei taatusti voi enää viedä! Siel on henkilökuntaa just sen verran kuin ennakkoon ilmoittaneet perheet tarvii.

Vierailija
27/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kiukkuaa, koska on loman tarpeessa. Jos viet hoitoon, se kiukku tapahtuu jouluna. Lapset tarvitsevat yhtä paljon lomaa hoidosta kuin me aikuiset työstä! Älä ole itsekäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi