Oletko ollut koskaan kännissä töissä?
Pakko myöntää, että olen joskus ollut lehtimyynnissä kekkulissa edellisestä päivästä. Ei sitä hommaa selvin päin kyllä kestäkään.
Kommentit (15)
Krapulassa joo, varmaan vähän kännissäkin joskus :) Ja ollaan kerran käyny kesken työpaikan pikkujoulujen toivottamassa kännissä asukkaille hyvää yötä :) Pomoa nauratti kun sai kuulla siitä :D
Periaatteessa kyllä, kun on muutaman kerran ollut kova krapula.
Oi niitä aikoja! Joskus saatiin töissä terästettyä glögiä työaikana:-) Tuskin kukaan nyt kännissä oli mut hilpeä tunnelma tuli.
Asiakastapaamisissa venäläisten asiakkaiden kanssa, olen ollut.
Joskus nuorempana kyllä. Joskus sattui, ettei ollut ihan selvinpäin vielä aamulypsyllä :)
Ei kuulu tapoihin ajaa autoa humalassa, eli en.
No todellakin olen. En umpijurrissa mutta....ja krapulassa myös.
Olen mainos- ja viestintäalalla, yllätys-pyllätys :-D
Nyt on meno rauhoittunut, mutta esim. tuossa vuosituhannen vaihteessa oli ihan "normaalia" käydä lounaalla ja samalla juoda snapsit ja viiniä. Perjantaisin toimistoemäntä kulki tarjoilukärryn kanssa ympäriinsä ja sai valita, mitä joi. Ja kaikki maailman kissanristiäiset vaativat korkkaamisen.
Surprised I'm not dead.
Kyllä. Pikku pieruissa on mukava touhuta!
Olen itse itseni työnantaja.
Todellakin saa paljon enemmän aikaan! Ihan innolla tekee nekin paskahommat mitä on lykännyt jo viikkotolkulla muuten.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:57"]
Todellakin saa paljon enemmän aikaan! Ihan innolla tekee nekin paskahommat mitä on lykännyt jo viikkotolkulla muuten.
[/quote]
Mitä ne sellaiset hommat on, jotka teet paremmin tai mieluummin pikku kännissä? Niin ja mitä teet työksesi?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:23"]Pakko myöntää, että olen joskus ollut lehtimyynnissä kekkulissa edellisestä päivästä. Ei sitä hommaa selvin päin kyllä kestäkään.
[/quote]
kerran, mutta se oli koko tiimin tissuttelu lounasaikaan. Takaisin töihin mut ei siitä mitään tullut, sen verran muiden ihmisten elämään vaikuttavaa hommaa silloin tein
En.
T: Kätilö