Mitä ruokaa sinun tekisi mieli juuri nyt?
Mun tekisi mieli jotain tulista nuudelijuttua jossa on kanaa. Entä sinun?
Kommentit (37)
Juuri söin perunoita, voikastiketta ja silliä.
Itse tehty tonnikalalasagne maistuisi, mutta ei ole aineksia enkä jaksa kauppaan.
Ei kyllä just nyt mitään, just söin. Mutta pidemmän aikaa haluttanut jotain lihaa (en syö lihaa).
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan kelpaa, söin viikeksi torstaina.
Onko rahat loppu. Laittaisin muutaman euron tililles jos vaan tietäisin kuka oot.
Tulin sisälle ja mietin samaa, otin sitten pakastimesta itse keitettyä hernesoppaa rasian mikroon sulamaan. Kohta herkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rahat loppu. Laittaisin muutaman euron tililles jos vaan tietäisin kuka oot.
0€ kaapit tyhjänä, kiitos vaan muuta en osaa ottaa almuja vastaan, torstaina saan taas mahan ja kaapit täyteen.
Lämmintä vettä ja mausteita sekaan, neste riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0€ kaapit tyhjänä, kiitos vaan muuta en osaa ottaa almuja vastaan, torstaina saan taas mahan ja kaapit täyteen.
Pystyisitkö käydä keräämässä muutaman tölkin niin saisit edes makaronia ostettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö käydä keräämässä muutaman tölkin niin saisit edes makaronia ostettua?
Pieni paikkakunta ehkä 1 tölkki saattaa kuukaudessa osua silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luen mitä te syötte ja kuvitten että syön niitä, kai nälkä sillä lähtee, tai taju. HEH.
Just teki mieli tortilloja, joten tein äsken itselleni täytetyn letun kun onneksi oli tortillakuoria kaapissa.
Pinaattia, paprikaa, tomaattia, avokadoa ja tulisesti maustettu mustapapusoossi välissä. En jaksanut sen enempää panostaa, kun ei ollut muita syöjiä :)
Vierailija kirjoitti:
Ihana kinkkujuustosämpylä
Alkoi tekemään mieli kinkkujuustosämpylää ja sen seuraksi jostain syystä jugurttia.
Itsetehtyä pizzaa, mutten rupea nyt tekemään. Syötiin juuri.
Paneroitua kanaa, wingsejä, fileitä, nugetteja jne.
Chiliä. Se vapauttaa endorfiiniä. Olen tulisen ruoan ystävä henkeen ja vereen. Tulee paljonkin kokkailtua ruokia joissa käytän tulisia mausteita. Ensitreffeilläkin tarjosin tujua safkaa ja eukko lähti itkien lätkimään. Ajattelin että onpa heikko tapaus ei olisi parisuhteesta tullut mitään. Sillä vaan kuola valui suunpielistä ja yritti kertoa jotain josta en saanut selkoa.