Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käy aina niin että niitä josta tykkää eivät innostu. Ne josta et innostu ovat perässä.

Vierailija
20.10.2021 |

Olen hieman särkynyt. Näin kolmekymppisenä naisena en enää jaksa sydänsuruja ja pettymyksiä. Väkisin tulee aina joku vastaan joka saa huomiooni. Onneksi ei usein.
Pidän miehistä jolla on nimenomaan samat mielenkiinnon aiheet ja ajattelutapa. Olen syvällinen ihminen ja yleensä miehet nauttii keskustella kanssani jos nyt olen ymmärtänyt oikein. Kohtaamisiksi ne vain jää ja sitten ne joskus valitsee toisen naisen.
En vain ymmärrä sitä että jos kolahtaa niin täydellisesti niin että sen tuntee. Mitä sen jälkeen tapahdu kun miehet lähtevät?

Ne jotka ovat minuun ihastuneita ovat yleensä myös sellaisia jolla on samat mielenkiinnon aiheet mutta yleensä empaattisempia ja energisempiä ihmisiä.

Olen sen ikäinen nainen että kovasti kaipaan sielunkumppania. En vain ymmärrä miksi mikään ei koskaan jatku. Ei myöskään seksiä saa koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on harva ihminen kun saa kenet haluaa. kompromisseja joutuu yleensä tekemään kaikki.

Vierailija
2/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sielun pitää olla kivassa paketissa, että käy flaksi. Sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarcity effect

Vierailija
4/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä annat kuvan ettet tarvitse miestä. tai olet liian syvällinen. vakavamielinen nainen on miehille kauhistus.

Vierailija
5/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on harva ihminen kun saa kenet haluaa. kompromisseja joutuu yleensä tekemään kaikki.

Sanos muuta. Joutuu valita yleensä sen henkisesti mukavan ja ulkonäöllisesti vaatimattomamman tai sitten hyvännäköisen hullun väliltä. Harmittavasti siihen vetovoiman syntyyn tarvitaan kumpiakin ominaisuuksia, mutta pitäisi valita joko-tai.

Vierailija
6/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi ei edes seksiä haluta kanssani? En ole edes ruma. Vartalo on aika tavallinen, en ole malli en myöskään lihava!

Vierailija
7/7 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minun perässäni ei ole kukaan. Paitsi se yksi vain seksiä halunnut, mutten aikoinaan saanut häntä edes koko yöksi jäämään viereeni, vaan lähti saatuaan.

Tiedän kyllä etteivät ne innostu, joista todella tykkäisin.

t helvetin ruma nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän