Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko tuttavapiiriinne ihmisiä, joiden kodit

Vierailija
22.12.2014 |

.. on niin törkysiä että melkeen ällöttää käyttää heidän laseja, lautasia ja aterimiaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kaverilla on tosi likasta ja sotkuista...tumma sohva täynnä tahroja, keittiön pöytäliinassa niin paljon kuivunutta ruokaa ym et ei voi nojata pöytään...kaikki kamat sielä täällä...vessasta kaikki kaapin ovet auki ja tyhjiä vessapaperirullia pitkin poikin kissanhiekat levällään vessanlattialla....ja siel perheessä on viel lapsia puistattaa pelkkä ajatus siitä kämpästä

Vierailija
2/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei. Aika perus vaan että voi olla pyykit viikkaamatta, pikku tiskivuori tai tavaroita hujan hajan, mutta ei mitään pahaa. Muistan meinaan nuorempana yks "kaveri" tuttu, jolla ehkä pieni huume ongelmakin oli. Kämpässä poltettiin sisällä, ja joka vkloppu kutsui kavereita ryyppäämään, eikä siivonnut niiden juhlien jälkeen, joten lattia oli tahmea juomista, tumppeja ja tuhkaa lattioilla. Ei siellä ketään riisunut kenkiään. Kyllä ihmettelen vieläkin miksi semmoisissa porukoissa liikuin. Säälitti kaveri hieman kun asui tuollaisen keskellä, että kerran tein siellä suursiivouksen. Itsellekin se oli vaan paikka missä ryypättiin sillon tällöin, mutta sille se oli koti :(Nyt jälkeenpäin kun miettii niin ei normaali ihminen tuollaisessa suostuisi asumaan. Nyt tyyppi jo kuollut huumeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meidän koti! Tiskit on aina tiskattuna, vessa pestynä ja pyykit pyykättynä mutta muuten aina kauhea sekamelska päällä. Liikaa tavaraa, liian laiskoja ihmisiä.

Vierailija
4/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eräs tuttava perhe. Likaisia astioita keittiöntasot täynnä vaikka on konekkin, ruoat saattavat olla päivä tolkulla pöydällä,samoin leivontakamat jos on sattunut vaikka pullaa paistamaan. Tuolit ja sohvat kaiken maailman rojun peitossa, lattiat täynnä roskaa ja wc sen näköinen kuin pommi olisi räjähtänyt. Heillä on pieni lapsikin :( Itse en halua siellä edes kyläillä kun ei lapsia viitsi edes lattialle laskea-.- Ei se meilläkään aina joka nurkka kiillä,mutta sentään perus siisteystasosta pidetään kiinni: lattiat,tasot,keittiö ja wc puhtaana,lasten leluja saa olla siellä täällä, niitä on helppo keräillä päivän mittaan pois :)

Vierailija
5/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen mummon luona on oksettavan törkyistä, samoin mun isäni luona. Lisäksi mulla on pari kaveria, joilla en ole pitkään aikaan käynyt, mutta olen vakuuttunut että kämpän kunto vaan pahenee vuosi vuodelta.

Entäpä, jos sinä ja miehesi tarjoaisitte mummolle joskus siivousapua. Vanhan ihmisen on usein mahdotonta päästä kaikkia nurkkia kuuraamaan. Selkä on kipeä, polvet ei kestä kyykkimistä ymv. raihnautta.

Vierailija
6/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen mummon luona on oksettavan törkyistä, samoin mun isäni luona. Lisäksi mulla on pari kaveria, joilla en ole pitkään aikaan käynyt, mutta olen vakuuttunut että kämpän kunto vaan pahenee vuosi vuodelta.

Vierailija
7/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän vanhempien luona, joka on siis lasteni toinen mummola, on uskomattoman likaista. Onneksi ei itse tarvitse siellä enää käydä. Jos lapset ovat siellä yötä, vaatteet ja hiukset haisevat ihan ummehtuneelle. Ex-anopilla ei ole mitään käsitystä siitä miten pitäisi siivota että tulee puhdasta... esim. vessa on jotain niin järkyttävää, huh.