Työkaveri ajeli 8-vuotiaan tyttärensä kaljuksi
Eli siis työkaverini, jonka 8-vuotias tytär käy samaa koulua meidän pojan kanssa oli ajellut tämän samaisen tyttärensä pään kaljuksi. Koulussa on alemmilla luokilla paraikaa jonkinlainen täi epidemia (tai nythän alkoivat lomat niin pitäisi onneksi helpottaa). Meidän poika ei ole samalla luokka-asteella, mutta itsekin olemme saaneet ohjeet täiden varalla, joissa käskettiin varmuuden vuoksi pestä hiukset apteekin täi-sampoolla- Mistään kaljuksi ajelemisesta ei ollut mainintaa saatika että tytölle pitäisi tuollaista mennä tekemään. Poikani, joka tuntee tytön ulkonäöltä oli asiasta minulle kauhuissaan kertonut perjantaina koulun jälkeen. Lauantaina oli joulujuhlat ja toden totta tyttö oli kalju kuin vastasyntynyt. Päähän oli pantu koristeeksi rusettipanta. En oikein ymmärrä miksi oli tämmöistä mennyt tekemään. Tänään töissä mainitsin asiasta, mutta kunnollista vastausta ei minulle suvaittu antaa. Onneksi emme ole läheisiä. Miten itse ohjeistaisitte poikaani kohtamaan kaljun tytön joululoman jälkeen? :<
Kommentit (10)
Normaalisti? Se on vaan tukkaa, kukaan ei kuollut.
Hahaha. Hulluja maailma pullollaan. Ap siis...
ei jumalauta mikä sinua vaivaa ap?
Ei sitten tullut mieleen että tyttö saattoi itse haluta kaljun? Vaikea uskoa että kukaan vanhempi väkisin ajelisi lapsensa hiuksia.
Öö, kuulostaa eerikanäitipuoli-meiningiltä, kannattaisi varmaan yrittää reagoida jotenkin... :(
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:02"]Öö, kuulostaa eerikanäitipuoli-meiningiltä, kannattaisi varmaan yrittää reagoida jotenkin... :(
[/quote]
Tai sitten ihan vaan ylihysteerisiltä vanhemmilta...
Kasilla painavaa sanottavaa, laitatko vielä saman suomeksi?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:08"]
In porta dignissim eros at lobortis. Donec maximus lacus sed ipsum pharetra aliquam. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Duis eu vehicula enim, quis finibus turpis. Nullam faucibus, lectus sit amet congue pharetra, sapien quam scelerisque nisl, in fermentum neque arcu nec velit. Nam massa nulla, venenatis in quam eu, dapibus dictum nisi. Praesent mollis sollicitudin tempus.
Mauris ac pulvinar augue, cursus dignissim urna. Suspendisse finibus pharetra metus, non porttitor nibh consequat a. Vestibulum condimentum turpis et augue fermentum tristique. Curabitur metus orci, euismod eu leo nec, lacinia feugiat lorem. Aliquam dignissim cursus eros nec vehicula. Vestibulum quis quam vel nisl ullamcorper pretium. Maecenas suscipit risus et velit posuere, vitae placerat lacus ornare. In vestibulum mauris a diam tempor iaculis. Nullam dignissim lectus at lorem rutrum egestas. Fusce a vestibulum sem. Nullam pharetra dui nulla, at gravida ante vestibulum eget.
[/quote]
Kerro sitten, että auttoiko tämä torjumaan uskomattoman tason typeryyttä internetissä.
Jos sillä on syöpä ja äiti kierteli arkaa aihetta
Tuo viimeinen lause paljasti typeryytesi. Älä kauhistele ja ole hysteerinen asian vuoksi, niin poikakin osaa ottaa asian luontevasti.