Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurannut ihan mielenkiinnosta muutamia julkkiksia, joilla on päihdeongelmaa yms. ja hankaluuksia sitoutua. On kyllä niin sekavaa touhua, että säälin naisia jotka joutuvat siihen pyöritykseen. Onnellista loppua ei ole.

Miehillä on usein myös seksiaddiktio, jos ovat alpho-uroksia ja julkkiksia.

Juokse ja kovaa!

Näillä on satoja naisia jonossa!!!

Vierailija
122/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurannut ihan mielenkiinnosta muutamia julkkiksia, joilla on päihdeongelmaa yms. ja hankaluuksia sitoutua. On kyllä niin sekavaa touhua, että säälin naisia jotka joutuvat siihen pyöritykseen. Onnellista loppua ei ole.

Miehillä on usein myös seksiaddiktio, jos ovat alpho-uroksia ja julkkiksia.

Juokse ja kovaa!

Näillä on satoja naisia jonossa!!!

Kun on jonoa, suunnitelmat muuttuvat ja treffejä perutaan viime tingassa. Miehellä on muita naisia. Sinä et oo hänelle ainakaan se ykkönen. Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miltä tämä ulkopuolisista kuulostaa, mutta kun tietäisitte miten hän kohtelee minua kun hänellä on hyvä olo. Kukaan ei ole kohdellut yhtä nätisti. Hänellä on supersöpöt kasvot ja silmiin ulottuva hymy.

Ap

Vierailija
124/136 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteilla ja narkeilla on paljon yhteistä.

Vierailija
125/136 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua luopua sinusta. Kyllä narkomaanikin voi tykätä toisesta. Huumeet vaan vie sitä 6-0. Silloin ei ole päällimmäisenä mielessä nainen, vaikka se nainen olisi kuinka kaunis ja ihana tahansa.

Vierailija
126/136 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
127/136 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elättelee haaveita vakipanosta ilman tunteita ja muuta turhaa parisuhdehömppää.

Vierailija
128/136 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008344238.html

Parisuhdevalmentaja kertoo kahdeksan merkkiä siitä, että olet kiinnostunut väärästä ihmisestä:

1. Tunnet olevasi vain vaihtoehto, etkä ensisijainen valinta.

2. Hän ei usko leimoihin eikä halua sitoutua.

3. Yhtenä päivänä hän on kiinnostunut ja toisena taas ignooraa täysin.

4. Kaikessa on aina kyse hänestä ja hänen tarpeistaan.

5. Olet ihastunut enemmänkin hänen potentiaaliinsa kuin todellisuuteen.

6. Olet emotionaalisesti ihan loppu ristiriitaisten signaalien takia.

7. Tunneyhteys tuntuu puuttuvan.

8. Joudut koko ajan miettimään, mikä suhteenne tila on.

Vierailija
129/136 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008344238.html

Parisuhdevalmentaja kertoo kahdeksan merkkiä siitä, että olet kiinnostunut väärästä ihmisestä:

1. Tunnet olevasi vain vaihtoehto, etkä ensisijainen valinta.

2. Hän ei usko leimoihin eikä halua sitoutua.

3. Yhtenä päivänä hän on kiinnostunut ja toisena taas ignooraa täysin.

4. Kaikessa on aina kyse hänestä ja hänen tarpeistaan.

5. Olet ihastunut enemmänkin hänen potentiaaliinsa kuin todellisuuteen.

6. Olet emotionaalisesti ihan loppu ristiriitaisten signaalien takia.

7. Tunneyhteys tuntuu puuttuvan.

8. Joudut koko ajan miettimään, mikä suhteenne tila on.

Noista yllä olevista mies ei mieti kohtia 1-8.

Vierailija
130/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset käy kuumana näihin miehiin, jotka ei osoita vastakaikua samalla voimakkuudella? Onko tässä nyt kyseessä joku sellanen että sitä enemmän halutaan mitä vaikeampi saada?

Omalta osaltani voin sanoa että just se on kyseessä. En ole koskaan kiinnostunut miehestä, joka on avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa minuun tai josta muuten tiedän, että saisin miehen halutessani vaikka heti. Pitää olla pieni epävarmuus että onko mulla mahdollisuuksia vai ei.

Itselläkin näin. Olen huomannut, että kyseessä on heikko itsearvostus ja sitä myöten sitoutumispelko.

Vierailija
131/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi

Vierailija
132/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miltä tämä ulkopuolisista kuulostaa, mutta kun tietäisitte miten hän kohtelee minua kun hänellä on hyvä olo. Kukaan ei ole kohdellut yhtä nätisti. Hänellä on supersöpöt kasvot ja silmiin ulottuva hymy.

Ap

Kaipaat sugardaddya. Ole rehellinen ja liity asianmukaiselle saitille. Daddy voi olla panona.

Vierailija
133/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse tee omaa päätöstä suhteen laadusta? Miksi tarvitset miehen tekemään sen puolestasi?

Ansaitset kaiken tuon surkeuden, koska olet säälittävä perässävedettävä. 

Vierailija
134/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies, sama leikki jatkuu ties kuinka kauan ja itsetuntosi on kohta romuna.

Vierailija
135/136 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista miehen numero. Toipuminen alkaa rastista. Seuraavaksi oot rehellisempi. Haluatko satunnaisen sokerimiitin vai kiinteän suhteen?

Vierailija
136/136 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme