Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan haluaisin selvän päätöksen tälle jutulle. En halua että mies ottaa muhun yhteyttä vuosien päästä. Haluan kuulla sen nyt, jos ei kiinnosta.

Ap

Kiinnostaa teitä tai ei niin unohda nyt tuo mies. Teidän suhteen ennuste on todella heikko, kerjäät verta nenästäsi. Etsi parempi. Aloita heti. 

Vierailija
102/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten on vaikea sanoa, että eivät ole kiinnostuneita, ja lähettävät sen vuoksi mieluummin ristiriitaisia viestejä, toivoen että toinen osapuoli jotenkin vain tajuaisi tilanteen. Ehkä tämä mies on sellainen, tai sitten ei.

Jepp ja sitten jätetään aina se joku pieni "no ehkä aivan vähän tykkään" jonka takia homma vaan jatkuu ja jatkuu kun se tykkääjä jää siihen sitten oljenkorteen roikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt vain miehenä aloitukseen, että jos mies on kiinnostunut, niin ei se riskeeraa sinua sillä, että menettäisit kiinnostuksesi. Toisinsanoen, jos se olisi oikeasti kiinnostunut, niin et olisi täällä kyselemässä tätä asiaa.

Näinhän se kyllä on. Pitää nyt yrittää olla ottamatta yhteyttä. Viime puhelussa ei taaskaan pystynyt puhumaan kuin muutaman sekunnin ja lupasi soittaa sitten kun on aikaa. Todennäköisesti puhelua ei tule. Sovittiin aiemmin tällä viikolla, että tavattaisiin lauantaina, mutta sitäkään tuskin tulee tapahtumaan. Oli miehen ehdotus, mutta hän on ennenkin ehdotellut vaikka mitä kivaa tekemistä millekin päivälle mutta mikään niistä ei ole toteutunut. Taitaa kama mennä kaiken edellä. Hän käyttää ainakin subutexiä, bentsoja ja kannabista.

Ap

Vierailija
104/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että addiktilla menee kaikki addiktion edelle?

Vierailija
105/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis addiktio kaiken edelle!

Vierailija
106/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuntuu vaan pahalta kun tykkää toisesta ja hän pilaa elämäänsä koko ajan lisää ja lisää.

Hän on puhunut unelmistaan ja on toivonut minun olevan osa hänen tulevaisuuttaan, kun hänellä on kaikki sitten joskus paremmin. Tiedän kyllä että nuo ovat vain puheita, sillä todennäköisimmin hän narkkaa itsensä hautaan.

Ap

Vierailija
107/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Ap olisi voinut jo aloituksessa kertoa tuon.

Vierailija
108/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelmat johtuvat vain aineista, ei siitä ettei hän olisi kiinnostunut.

Vierailija
109/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuntuu vaan pahalta kun tykkää toisesta ja hän pilaa elämäänsä koko ajan lisää ja lisää.

Hän on puhunut unelmistaan ja on toivonut minun olevan osa hänen tulevaisuuttaan, kun hänellä on kaikki sitten joskus paremmin. Tiedän kyllä että nuo ovat vain puheita, sillä todennäköisimmin hän narkkaa itsensä hautaan.

Ap

Voi raasua. Sinun kannattaa nyt kuitenkin alkaa irrottautumaan miehestä, etteivät tunteesi syvene enää. Se on ainoa fiksu ratkaisu jonka voit tuossa tilanteessa tehdä. Jos mies haluaa elämänsä pilata, sinä et sitä pysty estämään, niin valitettavaa kuin se onkin.

Vierailija
110/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap epätoivoisesti roikkuu todellisessa unelmien prinssissä!

Vierailija
111/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla masentunut tai uupunut, silloin ei jaksa vaikka haluaisi.

Oon itse tossa tilassa. Ei vaan jaksa, vaikka tietää, että siitä voisi olla apua.

Vierailija
112/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yritettiin iskeä kaikin tavoin paria poikaa , ihmeteltiin niiden outoa käytöstä . Ne olikin homopari . Sama juttu kerran ulkomaan matkalla ukko olikin homo.

Vierailija
113/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se onkin narkki. No ei ihmekään jos ei kiinnosta. Siinä yhteinen harrastus.

Vierailija
114/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus. Enpä jaksa enää nähdä vaivaa ja pitää yhteyttä.

Vierailija
115/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmuth kirjoitti:

Kannattaa jättää kaikki huumeidenkäyttäjät ihan heti! Naiivi ei kannata olla ja yrittää ”pelastaa” miestä!

Vierailija
116/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmuth kirjoitti:

Itse voin olla alkoholin kohtuukäyttäjän kanssa, mutta narkki olisi täydellinen nounou. Unohda koko mies.

Vierailija
117/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt valot päälle! Sinä et pysty ketään narkkia pelastamaan. Sitten voit harkita suhdetta, kun mies on käynyt vieroituksen ja ollut kuivilla jonkin aikaa. Sen aikaa keskity itseesi tai etsi uusi suhde. 

Vierailija
118/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea suhde lähtee helposti lentoon, eikä tartte arvuutella miehen aatoksia av:lla.

Vierailija
119/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurannut ihan mielenkiinnosta muutamia julkkiksia, joilla on päihdeongelmaa yms. ja hankaluuksia sitoutua. On kyllä niin sekavaa touhua, että säälin naisia jotka joutuvat siihen pyöritykseen. Onnellista loppua ei ole.

Miehillä on usein myös seksiaddiktio, jos ovat alpho-uroksia ja julkkiksia.

Juokse ja kovaa!

Vierailija
120/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa ap roikkuu narkomaanissa??? Käsittämätöntä. Pakko olla provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi