Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tapaus. Tosi rasittavaa. Olisi ihan potentiaalinen monessa suhteessa, mutta tarjoaa sellaista haaleaa vastakaikua. Ensinnäkin kaikki viestittely päättyy yleensä ”palataan”. Olen nyt päätellyt, että tämä tarkoittaa palaa sinä jos siltä tuntuu, minä en. Toisekseen ehdotin, että lopetamme yhteydenpidon ja tuli heti, että ”ei”. Ja lisäksi aina on kiire. Sinkku kuitenkin, tiedän varmaksi. Mutta taitaa olla sen verran vientiä, että ei joka paikkaan ennätä.

No, minä olen jo pistänyt kitjanpidossa poistuvien sarakkeeseen. Mutta tätä ihmettelen, että miksi pitää pimittää ja pelailla. Miksi ei voi sanoa, että nyt ei ole oikein aikaa tähän juttuun. Kaveri on sen verran hauska, että voisimme käydä joskus vaikka oluella ja juttelemassa, mutta nähtävästi ei ole tarvetta kaveruuteenkaan.

Ja mulla on vähän sama kuin ap:llä: ei mun yksin tarvitse kärvistellä viltin alla teetä siemaillen, seuraa on löytynyt aina.

Vierailija
42/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Ja sitten miehet vinkuvat kun ei löydy ketään. Montakohan ovat sivuuttaneet?

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset käy kuumana näihin miehiin, jotka ei osoita vastakaikua samalla voimakkuudella? Onko tässä nyt kyseessä joku sellanen että sitä enemmän halutaan mitä vaikeampi saada?

Vierailija
44/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla. Kaiki oli hyvin, Oltiin kolmatta tapaamista sopimassa, miettimässä milloin nähtäisiin ja juteltiin päivittäin kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon. En tajua mitä tapahtui. Miksi miehet on niin munattomia etteivät uskalla sanoa suoraan että nyt ei enää kiinnosta.?? Helpottaisi surua ja sitä miettimistä ja päivittäistä odottamista... Kun (turhaan) toivoo että toinen palaisi vielä.

Olette te naiset hölmöjä, jos mies häipyy kuin pieru saharaan niin eiköhän se sitten meinaa sitä ettei kiinnostanut. Minkä ihmeen takia jäätte märisemään moisen perään, unohtakaa. Kyse oli vasta kolmansista tapaamisista joten kauhean syvällisestä kiintymyksestä ei voida puhua.

Koska en jaksa lukea mitään asioita rivien välistä ja tehdä oletuksia. Aikuisia ollaan ja sen verran pitäisi olla pokkaa että kertoo suoraan jos en enää kelpaa eikä jättää toista epätietoisuuteen roikkumaan.

Mutta jaksat kuitenkin jäädä perään itkeskelemään. Täytyi olla todella ihmeellinen, komea mies.

Vierailija
45/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset käy kuumana näihin miehiin, jotka ei osoita vastakaikua samalla voimakkuudella? Onko tässä nyt kyseessä joku sellanen että sitä enemmän halutaan mitä vaikeampi saada?

Omalta osaltani voin sanoa että just se on kyseessä. En ole koskaan kiinnostunut miehestä, joka on avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa minuun tai josta muuten tiedän, että saisin miehen halutessani vaikka heti. Pitää olla pieni epävarmuus että onko mulla mahdollisuuksia vai ei.

Vierailija
46/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla. Kaiki oli hyvin, Oltiin kolmatta tapaamista sopimassa, miettimässä milloin nähtäisiin ja juteltiin päivittäin kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon. En tajua mitä tapahtui. Miksi miehet on niin munattomia etteivät uskalla sanoa suoraan että nyt ei enää kiinnosta.?? Helpottaisi surua ja sitä miettimistä ja päivittäistä odottamista... Kun (turhaan) toivoo että toinen palaisi vielä.

Olette te naiset hölmöjä, jos mies häipyy kuin pieru saharaan niin eiköhän se sitten meinaa sitä ettei kiinnostanut. Minkä ihmeen takia jäätte märisemään moisen perään, unohtakaa. Kyse oli vasta kolmansista tapaamisista joten kauhean syvällisestä kiintymyksestä ei voida puhua.

Koska en jaksa lukea mitään asioita rivien välistä ja tehdä oletuksia. Aikuisia ollaan ja sen verran pitäisi olla pokkaa että kertoo suoraan jos en enää kelpaa eikä jättää toista epätietoisuuteen roikkumaan.

Samaa mieltä. Ja tämä on tärkeö asia siksi, että se kertoo paljon siitä miten suhtautuu toisiin ihmisiin. Kunnioituksestahan siinä on kyse ja arvostuksesta. Olen oppinut, että tällaiset selkärangattomat toisia roikottavat ihmiset eivät ole minkäänlaisen investoinnin arvoisia. Yleensä sieltä löytyy vielä jokin luonnehäiriökin.

On käynyt niinkin, että vaikka romanssia ei synnykään on löytynyt hauskoja ihmissuhteita muutoin. Jollekin musta on tullut se olkapää, jota vasten kerrotaan naishuolet.

Mutta hyvät naiset (ja miehet): jättäkää nämä ”roikottajat” heti kättelyssä.

Vierailija
47/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No häntä kiinnostaa sinussa se yksi ainoa asia. Tiedät kyllä mikä. Jos haluat enemmän niin etsi joku toinen.

Alan itsekin uskoa että olen varasijalla. No eipä tuo haittaisi, kunhan nyt edes joskus nähtäisi. Viihdyn miehen kanssa ja pidän hänen ulkonäöstään, enkä ole etsimässä isää lapsilleni tai muutenkaan sitoutua. Minulle olisi ok, jos mies olisi sekä minun että tuon exänsä kanssa kevyessä tapailusuhteessa. Voisin itsekin tapailla kahta tai vaikka kolmea miestä, mutta tiedän ettei se kovin monelle käy.

Ap

Käsittämätöntä että joillekin on ok olla jonkun kanssa tietäen, ettei tuo toinen pidä juuri minään. Kunhan paneskelee paremman puutteessa. Tulisi todella halpa olo.

Ollaan pantu vain kerran. Kolmansilla treffeillä.

Ap

Vierailija
48/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet kaksilla treffeillä ja nytkö jo ripustaudut kuin iilimato?

Ollaan tavattu n. 7 kertaa.

Ap

Vierailija
49/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Vierailija
50/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja tämä on tärkeö asia siksi, että se kertoo paljon siitä miten suhtautuu toisiin ihmisiin. Kunnioituksestahan siinä on kyse ja arvostuksesta. Olen oppinut, että tällaiset selkärangattomat toisia roikottavat ihmiset eivät ole minkäänlaisen investoinnin arvoisia. Yleensä sieltä löytyy vielä jokin luonnehäiriökin.

Niin. Eli minkä takia odotatte selkärangattomilta psykopaateilta minkään sortin selkärankaisuutta. Eihän sellaisia kaikki voi olla.

Vierailija
51/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tavattu n. 7 kertaa.

Ap

Haette varmaan eri asioita. Sinä ehkä (?) seurustelusuhdetta, hän tapailua. Tossa vaiheessa voi vielä pistää suhteen katkolle aika helposti, kun ei ole sen isompaa tunnesidettä. Vai haluatko sitten tapailusuhteeseen? Silloin pitää muistaa, että ei sitouduta millään tavalla, vaan elät ja menet kuin sinkku.

Vierailija
52/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä on vaimo kotona. Ja pitää sinua varalla.

Ei ole vaimoa, mutta joutuu kyllä olemaan exänsä kanssa tekemisissä yhteisen lapsen takia. Ehkä heillä on vaikea suhde ja mies pitää minua varalla jos jossain vaiheessa seurani kelpaisikin..? Tämä on käynyt mielessäni.

Ap

Olen nähnyt tuollaisia tapauksia. Niiden exä yhteisten lasten takia ei yleensä ole ainoa, vaan jotkut pyörittää kokonaista haaremia kun pitää saada vähän "hellyyttä ja huomiota". Dumppaa se. Mikään ei ole naiselle niin alentavaa kuin "olla varalla".

Vierailija
53/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Mä ainakin olen aina pyydettäessä kertonut, jos en ole kiinnostunut. Siksi ajattelen, että mulla on oikeus vaatia samaa muilta. Minä sanon suoraan kun kysytään ja toivon että myös minulle sanotaan suoraan, kun kysyn. Näin sen kuuluisi mennä.

Ap

Vierailija
54/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti sanoisin, jos oltaisiin jo tapailuvaiheessa ja muuttaisin mielipidettäni siitä, haluanko jutulle jatkoa.

Vierailija
55/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimoa, mutta joutuu kyllä olemaan exänsä kanssa tekemisissä yhteisen lapsen takia. Ehkä heillä on vaikea suhde ja mies pitää minua varalla jos jossain vaiheessa seurani kelpaisikin..? Tämä on käynyt mielessäni.

Ap

Olen nähnyt tuollaisia tapauksia. Niiden exä yhteisten lasten takia ei yleensä ole ainoa, vaan jotkut pyörittää kokonaista haaremia kun pitää saada vähän "hellyyttä ja huomiota". Dumppaa se. Mikään ei ole naiselle niin alentavaa kuin "olla varalla".

Mulla on kyllä ihan naisen genitaalit eikä mua haittaa olla varalla, kunhan mies vaan joskus haluaisi tavata. Se tapaaminen vaan on niin vähissä, että turhauttaa, kun haluaisi viettää aikaa toisen seurassa.

Ap

Vierailija
56/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sinänsä liity aiheeseen, mutta olen niin onnellinen, että löysin miehen perinteisillä keinoilla. Ei ole tuollaista älytöntä säätöä. 

Ap, jos olet yhtään normaali, tajuat nyt ettei sitä miestä kiinnosta ja vetäydyt. Ja jos sitä miestä jostain syystä olisi sattunut kiinnostamaan, se ilmestyy kyllä. (Ja sinä saatat olla niin epätoivoinen, että päästät sen lähelle ja sitten se lähtee taas...). 

Vierailija
57/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla on kyllä ihan naisen genitaalit eikä mua haittaa olla varalla, kunhan mies vaan joskus haluaisi tavata. Se tapaaminen vaan on niin vähissä, että turhauttaa, kun haluaisi viettää aikaa toisen seurassa.

Ap

Let him go. And set yourself free.

Vierailija
58/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tapaamisen jälkeen ei tosiaan synny mitään velvollisuutta toista kohtaan.

Vierailija
59/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisen tehtävä on olla epävarma kosintaan saakka.

Vierailija
60/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin tapaamisen jälkeen ei tosiaan synny mitään velvollisuutta toista kohtaan.

Ei ole emotionaalista velvollisuutta, mutta hyviin tapoihin on kaikilla oikeus ja velvollisuus. Vaikka ei halua loukata toisen tunteita voi asian ilmaista vaikka sanomalla, että mun elämässä ei nyt ole tilaa seurustelusuhteelle. Se, että ei sano mitään ja vain häipyy (varsinkin jos ymmärtää, että on oltu treffeillä ainakin kokeilumielessä) tai välttelee on asiatonta. Kannattaa aina miettiä miltä itsestä tuntuisi jos tilanne olisi toisin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi