Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan itse ota häneen enää yhteyttä ja katsot, ottaako vielä sinuun ja millainen on sitten, kun tapaatte.

Niin itse tekisin.

Vierailija
82/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Ja sitten miehet vinkuvat kun ei löydy ketään. Montakohan ovat sivuuttaneet?

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Mä ainakin olen aina pyydettäessä kertonut, jos en ole kiinnostunut. Siksi ajattelen, että mulla on oikeus vaatia samaa muilta. Minä sanon suoraan kun kysytään ja toivon että myös minulle sanotaan suoraan, kun kysyn. Näin sen kuuluisi mennä.

Ap

Nyt sinun olisi jo korkea aika oppia, että vaikka sinä olet aina pyydettäessä kertonut, jos et ole kiinnostunut, niin se ei todellakaan tarkoita sitä, että kaikki muut toimisivat samoin sinun vaatimuksestasi, ja varsinkaan sellaiset miehet, joiden kanssa olet mennyt sänkyyn kolmansilla treffeillä. -eri

Hah. Kuinka monet treffit täytyy olla alla, jotta voi mennä "turvallisin mielin" sänkyyn? Jos minun tekee mieli s e ks iä kolmansilla treffeillä, niin minä menen sänkyyn silloin, jos se toinenkin haluaa. Voin mennä vaikka ekoilla, hui kauhistus sentään. Olen seksuaalinen ihminen, minulla on haluja siinä missä miehillä ja muilla naisilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan itse ota häneen enää yhteyttä ja katsot, ottaako vielä sinuun ja millainen on sitten, kun tapaatte.

Niin itse tekisin.

Ei tarvi olla suuri ennustaja tietääkseen ettei miehestä kuulu sitten enää mitään.

Vierailija
84/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti luulin että meillä on jotain ainutkertaista, kusettiko se, vaikea uskoa siksi haluaisin että kertoo suoraan.

Vierailija
85/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tästä jutusta itsensä tunnistavat m,ulkut, niin miehet kuin naisetkin, jos roikotatte jotain ihmistä joka ei enää kiinnosta teitä niin päästäkää se tuskista jo tänään, kertokaa suoraan jos ei kiinnosta!!! Haluaisitte varmaan itsekin kuulla suoraan asiasta.

En ole niin autistinen, ettenkö tajuaisi milloin on hyvä aika unohtaa toinen. Jos en saa mielestäni riittävää vastakaikua, höllään ja annan jutun hiipua. Jos toinen kuitenkin harvakseltaan ottaa yhteyttä, päättelen että kaipaa vaan jotain hetken viestittelyseuraa tylsyytensä, enkä elättele mitään naurettavuuksia. Sillä jos häntä kiinnostaisi, ottaisi tietenkin aktiivisemmin yhteyttä. Ihan maalaisjärjellä pärjää.

Vierailija
86/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet kaksilla treffeillä ja nytkö jo ripustaudut kuin iilimato?

Parin tapaamisen jälkeen ei tosiaan synny mitään velvollisuutta toista kohtaan.

Ei ole emotionaalista velvollisuutta, mutta hyviin tapoihin on kaikilla oikeus ja velvollisuus. Vaikka ei halua loukata toisen tunteita voi asian ilmaista vaikka sanomalla, että mun elämässä ei nyt ole tilaa seurustelusuhteelle. Se, että ei sano mitään ja vain häipyy (varsinkin jos ymmärtää, että on oltu treffeillä ainakin kokeilumielessä) tai välttelee on asiatonta. Kannattaa aina miettiä miltä itsestä tuntuisi jos tilanne olisi toisin päin.

Se on kyllä kumma kun naiset ei noudata näitä vaatimiaan kohteliaisuuksia yms. tapoja siellä deittisovelluksissa itse sitten yhtään. Viesteihin ei yleensä vastata ja sitten jos vastaillaan niin varsin kiinnostumattoman oloisesti, eikä voida sanoa että nyt ei vaan oikein kiinnosta. Missä ovat tavat?

Ettäs julkeat tänne miestenhaukkumisketjuun tulla naisista rumia puhumaan!

Vierailija
87/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti: "mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa". Mietitäänpä hetki mitä tapahtuisi, jos mies sanoisi ap:lle suoraan, että ei kiinnosta. Silloin ap menisi elämässä eteenpäin, poistaisi miehen elämästään, ja löytäisi jonain päivänä jonkun paremman. Silloin ap ei enää ikinä olisi miehen käytettävissä, eli ap poistuisi miehen niin sanotusta naisreservistä, eikä mies siis voisi ottaa ap:hen yhteyttä silloin, kun hänelle sattuisi tulemaan naisen tarve, eikä ketään muuta kuin ap sattuisi olemaan sillä hetkellä käytettävissä.

Joten yrittäkääpäs nyt hyvät naiset muistaa tämä: Seksin perässä juokseville miehille sen sanominen että "ei kiinnosta" tarkoittaa samaa kuin poistaisi elämästään lopullisesti ilmaisia palveluita tarjoavan seksityöläisen.

Vierailija
88/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tästä jutusta itsensä tunnistavat m,ulkut, niin miehet kuin naisetkin, jos roikotatte jotain ihmistä joka ei enää kiinnosta teitä niin päästäkää se tuskista jo tänään, kertokaa suoraan jos ei kiinnosta!!! Haluaisitte varmaan itsekin kuulla suoraan asiasta.

Juu, nyt puhelin käteen ja laittamaan viestiä vuosien takaisille tindermatcheille että sori, ei kiinnosta enää. Siellä ovat kaikki nämä vuodet miettineet miksi se ei vastaa ja istuneet puhdelin kädessä odottamassa viestiä. Päästäkää nyt viimein vapaaksi.

Vierailija
89/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Ja sitten miehet vinkuvat kun ei löydy ketään. Montakohan ovat sivuuttaneet?

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Mä ainakin olen aina pyydettäessä kertonut, jos en ole kiinnostunut. Siksi ajattelen, että mulla on oikeus vaatia samaa muilta. Minä sanon suoraan kun kysytään ja toivon että myös minulle sanotaan suoraan, kun kysyn. Näin sen kuuluisi mennä.

Ap

Nyt sinun olisi jo korkea aika oppia, että vaikka sinä olet aina pyydettäessä kertonut, jos et ole kiinnostunut, niin se ei todellakaan tarkoita sitä, että kaikki muut toimisivat samoin sinun vaatimuksestasi, ja varsinkaan sellaiset miehet, joiden kanssa olet mennyt sänkyyn kolmansilla treffeillä. -eri

Hah. Kuinka monet treffit täytyy olla alla, jotta voi mennä "turvallisin mielin" sänkyyn? Jos minun tekee mieli s e ks iä kolmansilla treffeillä, niin minä menen sänkyyn silloin, jos se toinenkin haluaa. Voin mennä vaikka ekoilla, hui kauhistus sentään. Olen seksuaalinen ihminen, minulla on haluja siinä missä miehillä ja muilla naisilla.

Ap

Oliko nyt tosiaankin "sänkyyn kolmansilla treffeillä" ainoa asia mitä sinulle jäi mieleen tuosta aiemman kommentoijan viestistä... Nimittäin erittäin hyvä pointti tuo, että joillakin naisilla on todella kumma tapa odottaa miesten käyttäytyvän yhtä kohteliaasti kuin he itse, vaikka kaikki naiset aivan kertakaikkisen hyvin tietävät, että miehistä löytyy huomattavasti enemmän huonosti kuin hyvin käyttäytyviä yksilöitä, ja kaiken lisäksi naiset myös jaksavat pöyristyä, kun mies ei käyttäydykään hyvin, vaikka siinä ei ole mitään uutta, vaikka helpompaa kaikille naisille olisi vain mennä elämässä eteenpäin, eikä kuluttaa aikaansa pöyristymiseen ja huonosti käyttäytyvistä miehistä jankkaamiseen.

Vierailija
90/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi kysymys olisi mielestäni että miksi et ymmärrä ettei miestä kiinnosta, jos hän ei sano sitä suoraan kun kysyt? Miksi sinulle ei riitä se että mies selkeästi valehtelee?

Vierailija
91/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti: "mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa". Mietitäänpä hetki mitä tapahtuisi, jos mies sanoisi ap:lle suoraan, että ei kiinnosta. Silloin ap menisi elämässä eteenpäin, poistaisi miehen elämästään, ja löytäisi jonain päivänä jonkun paremman. Silloin ap ei enää ikinä olisi miehen käytettävissä, eli ap poistuisi miehen niin sanotusta naisreservistä, eikä mies siis voisi ottaa ap:hen yhteyttä silloin, kun hänelle sattuisi tulemaan naisen tarve, eikä ketään muuta kuin ap sattuisi olemaan sillä hetkellä käytettävissä.

Joten yrittäkääpäs nyt hyvät naiset muistaa tämä: Seksin perässä juokseville miehille sen sanominen että "ei kiinnosta" tarkoittaa samaa kuin poistaisi elämästään lopullisesti ilmaisia palveluita tarjoavan seksityöläisen.

Auts, aika paha verrata naisia ilmaispalveluita tarjoavaan h**riin... mutta taitaa valitettavasti olla totta, kun puhutaan saalistajista.

Vierailija
92/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Kaikki onkki tästä jutusta itsensä tunnistavat m,ulkut, niin miehet kuin naisetkin, jos roikotatte jotain ihmistä joka ei enää kiinnosta teitä niin päästäkää se tuskista jo tänään, kertokaa suoraan jos ei kiinnosta!!! Haluaisitte varmaan itsekin kuulla suoraan asiasta.

Juu, nyt puhelin käteen ja laittamaan viestiä vuosien takaisille tindermatcheille että sori, ei kiinnosta enää. Siellä ovat kaikki nämä vuodet miettineet miksi se ei vastaa ja istuneet puhdelin kädessä odottamassa viestiä. Päästäkää nyt viimein vapaaksi.

Väännetään nyt tollolle rautalangasta. Tässä tarkoitetaan tietenkin tämänhetkistä tilannetta, jos on viimeaikoina, tässä syksyllä treffailtu ja mieli muuttunut.

Vierailija
93/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen omalla tavallaan....

Itse oon sellainen että, en liikoja kerro asioitani enkä muutenkaan tuputa omia juttujani.

Oon sellainen että annan miehen "jahdata" minua, eikä päinvastoin. Jos ei miestä kiinnosta meikäläinen, niin ei sitten. Tykkään että mies saa tehdä töitä ja ees vähän nähdä vaivaa mun vuokseni. Ei miehiä lopulta oikeesti kiinnosta naiset jotka ovat tyrkyllä ja ovat tyrkkyjä.

Miehet pohjimmiltaan haluavat olla se joka "saalistaa".

Vierailija
94/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla hienotunteinen ihminen joka ei halua loukata. Haluaa junailla itsensä kohteliaasti pois.

Itse olen sellainen.

Vierailija
95/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voi olla hienotunteinen ihminen joka ei halua loukata. Haluaa junailla itsensä kohteliaasti pois.

Itse olen sellainen.

No hienotunteinen hän ei ole. On ärissyt minulle jo useamman kerran. Hän on huumeriippuvainen ja hänellä on usein hermot kireällä. Parhaimmillaan on kuitenkin aivan ihana minua kohtaan.

Ap

Vierailija
96/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne kieroilee huomiontarpeessaan kaiken aikaa.

Vierailija
97/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten on vaikea sanoa, että eivät ole kiinnostuneita, ja lähettävät sen vuoksi mieluummin ristiriitaisia viestejä, toivoen että toinen osapuoli jotenkin vain tajuaisi tilanteen. Ehkä tämä mies on sellainen, tai sitten ei.

Vierailija
98/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan haluaisin selvän päätöksen tälle jutulle. En halua että mies ottaa muhun yhteyttä vuosien päästä. Haluan kuulla sen nyt, jos ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
99/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt vain miehenä aloitukseen, että jos mies on kiinnostunut, niin ei se riskeeraa sinua sillä, että menettäisit kiinnostuksesi. Toisinsanoen, jos se olisi oikeasti kiinnostunut, niin et olisi täällä kyselemässä tätä asiaa.

Vierailija
100/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen.

Kyllä selkärangallinen ihminen sanoo asiat suoraan eikä ajattele mitään hienotunteisuuksia, joka on nynnyilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme