Paljonko mummosi työntää kuulaa?
Kommentit (23)
En nähnyt mummoni koskaan tekevän tuota, hankala sanoa mitään.
90-vuotias mummoni kertoi 90-luvulla, että Putin on hullu. Silloin ihmeteltiin, että mistä hän tämän tietää. Noh... hän oli muutoinkin erittäin viisas ihiminen, joka oli syntynyt 1896 ja oli nähnyt yhtä ja toista. Kenraalisukua.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni työntää horsmaa.
Samaa olin tulossa sanomaan mutta turhaa se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt mummoni koskaan tekevän tuota, hankala sanoa mitään.
Eikö ole mitään perimätietoa asiasta?
Hieman epävirallinen tulos mutta näin ja mittasin.mummoni suorituksen kaalipelolla kun hän työnsi suunnilleen kuulan kokoiset. Kiven murikan ja painoisen kiven ja mittarin askelmitalla..
Epävirallinen. Tulos 19 metriä.
Enemmän, kuin minä. Olen aina ollut liian hento moiseen, koulussakin inhosin lajia.
Ei mummokaan nyt mikään mörssäri ole, mutta kuka tahansa on minua parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni työntää horsmaa.
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tuohan on samakaltainen laji, kuin painonnosto sun muut; Hormoonihirviöisille lössyköille suunnattu.
Äärimmäisen epänaisellista, yöks...
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on samakaltainen laji, kuin painonnosto sun muut; Hormoonihirviöisille lössyköille suunnattu.
Äärimmäisen epänaisellista, yöks...
Vanhusten, etenkin naisten lihaskunto on usein heikko ja haittaa normaalia arkeakin. Niinpä suosittelen kuulantyöntöä kaikille seniorikansalaiselle. 💪
Putos jalan päälle ja kiroili kovasti. Sen jälkeen ei ole puhunut kuulista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoni työntää horsmaa.
Samaa olin tulossa sanomaan mutta turhaa se nyt on.
No niinpä 🌱
Vierailija kirjoitti:
Mummoni työntää horsmaa.
No paljonko se työntää horsmaa?
Mummo ei työntänyt kuulaa, mutta perimätieto kertoo, että Toivo Kuula olisi aikanaan lykkinyt mummoa.
Vierailija kirjoitti:
Mummo ei työntänyt kuulaa, mutta perimätieto kertoo, että Toivo Kuula olisi aikanaan lykkinyt mummoa.
Kademieli nousee!
Tätä ihmeteltiin jo kansakoulussa 70-luvulla