Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi näitä samoja asioita täällä vatkataan vähän väliä? Jos ei kiinnosta riittävästi, ei kiinnosta eikä mikään jankutus ja perään kysely sitä muuksi muuta. Siirtykää eteenpäin älkääkä jääkö niiden perään itkemään, hyvät naiset. Välillä hävettää olla nainen, ei ihme etteivät miehet meitä kunnioita.

Vierailija
62/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet kaksilla treffeillä ja nytkö jo ripustaudut kuin iilimato?

Parin tapaamisen jälkeen ei tosiaan synny mitään velvollisuutta toista kohtaan.

Ei ole emotionaalista velvollisuutta, mutta hyviin tapoihin on kaikilla oikeus ja velvollisuus. Vaikka ei halua loukata toisen tunteita voi asian ilmaista vaikka sanomalla, että mun elämässä ei nyt ole tilaa seurustelusuhteelle. Se, että ei sano mitään ja vain häipyy (varsinkin jos ymmärtää, että on oltu treffeillä ainakin kokeilumielessä) tai välttelee on asiatonta. Kannattaa aina miettiä miltä itsestä tuntuisi jos tilanne olisi toisin päin.

Se on kyllä kumma kun naiset ei noudata näitä vaatimiaan kohteliaisuuksia yms. tapoja siellä deittisovelluksissa itse sitten yhtään. Viesteihin ei yleensä vastata ja sitten jos vastaillaan niin varsin kiinnostumattoman oloisesti, eikä voida sanoa että nyt ei vaan oikein kiinnosta. Missä ovat tavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on muitakin naisia ja tapaa vaan suostuvaisinta.

Vierailija
64/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuntuu, että olen liian itsevarma. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kuvittelen miehen olevan kiinnostunut, koska olenhan mä nyt sellainen saalis, että moni tekisi mitä vaan minut saadakseen :D Joo, ehkä nämä ajatukset johtuu siitä, että miehet usein kiinnostuvat minusta kun näkevät minut jossain (minulle usein flirttaillaan, tullaan juttelemaan ja pyydetään kahville). Kai olen vaan liian helppo. Pitäisi varmaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta se on tosi vaikeaa ainakin minulle.

Ap

Ei kannata esittää vaikeasti tavoiteltavaa, eikä pelata mitään pelejä. Normaali nainen tai mies ilmaisee kyllä että on kiinnostunut, ei siinä ole mitään pahaa. 

Vierailija
65/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi näitä samoja asioita täällä vatkataan vähän väliä? Jos ei kiinnosta riittävästi, ei kiinnosta eikä mikään jankutus ja perään kysely sitä muuksi muuta. Siirtykää eteenpäin älkääkä jääkö niiden perään itkemään, hyvät naiset. Välillä hävettää olla nainen, ei ihme etteivät miehet meitä kunnioita.

Siksi, että kun sattuu tällainen tapaus omalle kohdalle, niin on vaikea käsittää. Jos on ollut fiksujen ihmisten kanssa tekemisissä aikaisemmin ja sitten tulee liukas luikku vastaan, niin vähän aikaa voi olla aika neuvoton olo. Siksi täällä kysellään ja ihmetellään kaikenlaista.

Mä en häpeä olla nainen siksi, että muut naiset tekevät tai eivät tee jotain.

Vierailija
66/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Ja sitten miehet vinkuvat kun ei löydy ketään. Montakohan ovat sivuuttaneet?

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Mä ainakin olen aina pyydettäessä kertonut, jos en ole kiinnostunut. Siksi ajattelen, että mulla on oikeus vaatia samaa muilta. Minä sanon suoraan kun kysytään ja toivon että myös minulle sanotaan suoraan, kun kysyn. Näin sen kuuluisi mennä.

Ap

Pyydettäessä kertonut? Eikö olisi ihan reilua kertoa suoraan vaikka toinen ei edes kysyisi?

Vierailija
67/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole emotionaalista velvollisuutta, mutta hyviin tapoihin on kaikilla oikeus ja velvollisuus. Vaikka ei halua loukata toisen tunteita voi asian ilmaista vaikka sanomalla, että mun elämässä ei nyt ole tilaa seurustelusuhteelle. Se, että ei sano mitään ja vain häipyy (varsinkin jos ymmärtää, että on oltu treffeillä ainakin kokeilumielessä) tai välttelee on asiatonta. Kannattaa aina miettiä miltä itsestä tuntuisi jos tilanne olisi toisin päin.

Se on kyllä kumma kun naiset ei noudata näitä vaatimiaan kohteliaisuuksia yms. tapoja siellä deittisovelluksissa itse sitten yhtään. Viesteihin ei yleensä vastata ja sitten jos vastaillaan niin varsin kiinnostumattoman oloisesti, eikä voida sanoa että nyt ei vaan oikein kiinnosta. Missä ovat tavat?

Sorry, en voi vastata kuin omasta puolestani. Naisissa ja miehissä sekä muun sukupuolisissa on ihmisiä, jotka eivät osaa käytöstapoja tai empatia puuttuu. Minä olen vain yksi ihminen (nainen kylläkin) ja käyttäydyn parhaani mukaan ja toivon sitä muiltakin. Anteeksi, jos kirjoitukseni kuulosti siltä, että vain miehiltä puuttuisi käytöstavat.

Vierailija
68/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Niinhän se olisi ja sama naistenkin puolelta. Tasan yhden kerran ollut naisella "munaa" sanoa että nyt ei taida jutusta tulla mitään. Kaikki muut vaan lopettaneet viestittelyn ja ghostanneet.

Että monikohan tämänkään keskustelun nainen itse uskaltaa sanoa suoraan tuon miehiltä vaatimansa asian... Siinähän kun voi pahoittaa vaikka toisen mielen.

Mä ainakin olen aina pyydettäessä kertonut, jos en ole kiinnostunut. Siksi ajattelen, että mulla on oikeus vaatia samaa muilta. Minä sanon suoraan kun kysytään ja toivon että myös minulle sanotaan suoraan, kun kysyn. Näin sen kuuluisi mennä.

Ap

Pyydettäessä kertonut? Eikö olisi ihan reilua kertoa suoraan vaikka toinen ei edes kysyisi?

LOL. Eli tämäkin nainen roikottaa miehiä kuukauskaupalla kun ei muuten uskalla sanoa.

Vierailija
69/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää sanoa!

Vierailija
70/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset käy kuumana näihin miehiin, jotka ei osoita vastakaikua samalla voimakkuudella? Onko tässä nyt kyseessä joku sellanen että sitä enemmän halutaan mitä vaikeampi saada?

Omalta osaltani voin sanoa että just se on kyseessä. En ole koskaan kiinnostunut miehestä, joka on avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa minuun tai josta muuten tiedän, että saisin miehen halutessani vaikka heti. Pitää olla pieni epävarmuus että onko mulla mahdollisuuksia vai ei.

Et taida olla mitään elämänmittaista suhdetta hakemassa?

Vierailija
71/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kenelläkään ole mitään velvollisuutta vastata jos ei halua. Varsinkaan tuntemattomalle ihmiselle, jota ei ole edes nähnyt koskaan ja josta ei tiedä onko edes se joka väittää olevansa. Voit ehkä kuvitella millainen työmaa pikkasenkaan suositummalla naisella on jos jokaiselle viestin lähettäjälle alkaisi vastaamaan. Toi on asia joka kannattaa tiedostaa kun sinne sovelluksiin menee, kaikilta et tule vastauksia saamaan.

Vierailija
72/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ulkolaiset miehet jakseta katsoa jotain akkaa jolla on n.22 päivää kuukaudesta paskoja ja seksi ei kiinnosta. Sen takia ringissä on AINA kuusi naista.

Vierailija
73/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä on vaimo kotona. Ja pitää sinua varalla.

Ei ole vaimoa, mutta joutuu kyllä olemaan exänsä kanssa tekemisissä yhteisen lapsen takia. Ehkä heillä on vaikea suhde ja mies pitää minua varalla jos jossain vaiheessa seurani kelpaisikin..? Tämä on käynyt mielessäni.

Ap

Olen nähnyt tuollaisia tapauksia. Niiden exä yhteisten lasten takia ei yleensä ole ainoa, vaan jotkut pyörittää kokonaista haaremia kun pitää saada vähän "hellyyttä ja huomiota". Dumppaa se. Mikään ei ole naiselle niin alentavaa kuin "olla varalla".

Mulla on kyllä ihan naisen genitaalit eikä mua haittaa olla varalla, kunhan mies vaan joskus haluaisi tavata. Se tapaaminen vaan on niin vähissä, että turhauttaa, kun haluaisi viettää aikaa toisen seurassa.

Ap

Hei ihan oikeesti. Jos sinua tuossa vaiheessa jo turhauttaa niin luuletko, että se turhautuminen jossain vaiheessa katoaa ja mies alkaa toimia sinua tyydyttävästi? Ei siihen auta kuin miehen vaihtaminen toiseen. 

Vierailija
74/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset käy kuumana näihin miehiin, jotka ei osoita vastakaikua samalla voimakkuudella? Onko tässä nyt kyseessä joku sellanen että sitä enemmän halutaan mitä vaikeampi saada?

Omalta osaltani voin sanoa että just se on kyseessä. En ole koskaan kiinnostunut miehestä, joka on avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa minuun tai josta muuten tiedän, että saisin miehen halutessani vaikka heti. Pitää olla pieni epävarmuus että onko mulla mahdollisuuksia vai ei.

Et taida olla mitään elämänmittaista suhdetta hakemassa?

No olen. Mutta kiinnostuksen herääminen vaatii sen pienen epävarmuuden, se takaa että se mies on aika lailla parhainta mitä voin saada. Jos saisin miehen liian helpolla, jäisin miettimään olisinko kuitenkin voinut saada jonkun paremman. Todennäköisesti olisin.

Vierailija
75/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo heti alkuun tuollainen henkilö! Kokemuksella sanon tän, tuo tulee vaan jatkumaan.

Vierailija
76/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kenelläkään ole mitään velvollisuutta vastata jos ei halua. Varsinkaan tuntemattomalle ihmiselle, jota ei ole edes nähnyt koskaan ja josta ei tiedä onko edes se joka väittää olevansa. Voit ehkä kuvitella millainen työmaa pikkasenkaan suositummalla naisella on jos jokaiselle viestin lähettäjälle alkaisi vastaamaan. Toi on asia joka kannattaa tiedostaa kun sinne sovelluksiin menee, kaikilta et tule vastauksia saamaan.

Voisi sitten vaikkapa siellä Tinderissä jättää matchaamatta jos ei kerran kiinnosta viestitellä. Ei voi kun itseään silloin syyttää jos viestejä saa liian tuhottomasti.

Vierailija
77/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki tästä jutusta itsensä tunnistavat m,ulkut, niin miehet kuin naisetkin, jos roikotatte jotain ihmistä joka ei enää kiinnosta teitä niin päästäkää se tuskista jo tänään, kertokaa suoraan jos ei kiinnosta!!! Haluaisitte varmaan itsekin kuulla suoraan asiasta.

Vierailija
78/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on miehet, jotka sanovat etteivät ole etsimässä mitään vakavaa. Sitten kysyvät tapailenko muita. No totta hemmetissä! Siihen loppuu miehen kiinnostus :p

Vierailija
79/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siis tarkoitan sitä, että jos olen tapaillut jotakuta ja lopulta huomaan etten ole kiinnostunut, niin en minä tähän ihmiseen ota itse enää yhteyttä vain kertoakseni, etten ole enää kiinnostunut. Jos mies ottaa yhteyttä ja ilmaisee olevansa minusta vielä romanttisessa mielessä kiinnostunut, niin silloin toki vastaan, etten ole kiinnostunut.

Ap

Vierailija
80/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt sinun olisi jo korkea aika oppia, että vaikka sinä olet aina pyydettäessä kertonut, jos et ole kiinnostunut, niin se ei todellakaan tarkoita sitä, että kaikki muut toimisivat samoin sinun vaatimuksestasi, ja varsinkaan sellaiset miehet, joiden kanssa olet mennyt sänkyyn kolmansilla treffeillä. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän