Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan, ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
20.10.2021 |

Ollaan tapailtu jonkin aikaa, mutta toisten treffien jälkeen miehen kiinnostus tuntui lopahtavan (jos sitä nyt alunperin olikaan).

Mies väittää olevansa kiinnostunut, kutsuu minua välillä rakkaaksi jms, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, lupaa että nähdään, mutta siltikään ei nähdä juuri koskaan. Hänellä on aina jotain, on joko kipeä eikä jaksa puhua, ei ehtinyt näkemään kun oli sitä ja tätä, ei jaksa nähdä kun on niin väsynyt ym ym.

Olen pyytänyt miestä kertomaan rehellisesti, jos häntä ei kiinnosta, ja että kestän kyllä kuulla totuuden ja sitten jätän hänet rauhaan. Mutta ei, mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa. Tuntuu vaan tosi turhauttavalta kun hän ei kuitenkaan koskaan ehdi tai jaksa puhua edes puhelimessa kanssani. Se ei voi olla merkki muusta kuin siitä, ettei miestä todellisuudessa kiinnosta.

En vaan jotenkin usko siihen, ettei häntä syvällä sisimmässään kiinnostaisi. Se on vaan sellainen intuitio. Silti kuitenkin kysyn itseltäni miksi tunnen näin, kun miehen käytös antaa ymmärtää muuta?

Olen ihan sekaisin tästä koko jutusta.

Mihin siis tässä pitäisi uskoa?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo iso tyttö ja voit jättää hänet rauhaan ilman miehen lupaa.

Vierailija
22/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidätkö miksi koirat nuolevan pallejaan? Koska ne voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos tykkäät olla kynnysmatto, niin jatka samaan malliin.

Vierailija
24/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Vierailija
25/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kiinnostaa kyllä, mutta ei tarpeeksi. Katsoo löytyisikö joku parempi. 

Vierailija
26/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu, että olen liian itsevarma. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kuvittelen miehen olevan kiinnostunut, koska olenhan mä nyt sellainen saalis, että moni tekisi mitä vaan minut saadakseen :D Joo, ehkä nämä ajatukset johtuu siitä, että miehet usein kiinnostuvat minusta kun näkevät minut jossain (minulle usein flirttaillaan, tullaan juttelemaan ja pyydetään kahville). Kai olen vaan liian helppo. Pitäisi varmaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta se on tosi vaikeaa ainakin minulle.

Ap

Vierailija
27/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos tykkäät olla kynnysmatto, niin jatka samaan malliin.

Johan se tuosta yhdestä kommentista paljastui, ettei ap:tä haittaa. Onhan mies kuitenkin hyvännäköinenkin... Pitäköön siis kynnysmattona.

Vierailija
28/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa miehet se. Itse en ole tapaillut tätä miestä, mutta ignooraa täysin. Sanoisi vaan, ettei typerät vanhat lehmät kiinnosta.

Eli hänenkö pitäisi vielä erikseen sanoa, ettei kiinnosta jos ei kiinnitä sinuun mitään huomiota? Eikö siinä ole vastausta tarpeeksi.

No niinpä kyllä. Mutta kun on se mahdollisuus ettei ole saanut viestejä/ymmärrä että olen kiinnostunut.

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Vierailija
29/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuntuu, että olen liian itsevarma. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kuvittelen miehen olevan kiinnostunut, koska olenhan mä nyt sellainen saalis, että moni tekisi mitä vaan minut saadakseen :D Joo, ehkä nämä ajatukset johtuu siitä, että miehet usein kiinnostuvat minusta kun näkevät minut jossain (minulle usein flirttaillaan, tullaan juttelemaan ja pyydetään kahville). Kai olen vaan liian helppo. Pitäisi varmaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta se on tosi vaikeaa ainakin minulle.

Ap

Olet tosi huono provo.

Vierailija
30/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

🤦‍♀️

Vierailija
31/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Kaiki oli hyvin, Oltiin kolmatta tapaamista sopimassa, miettimässä milloin nähtäisiin ja juteltiin päivittäin kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon. En tajua mitä tapahtui. Miksi miehet on niin munattomia etteivät uskalla sanoa suoraan että nyt ei enää kiinnosta.?? Helpottaisi surua ja sitä miettimistä ja päivittäistä odottamista... Kun (turhaan) toivoo että toinen palaisi vielä.

Vierailija
32/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali miksei miehet sano suoraan, eipä naisetkaan sano suoraan juurikaan sen enempää vaan kierrellään ja kaarrellaan ja ghostataan. Miksette naiset katso miten se mies käyttäytyy ja vedä niitä johtopäätöksiä siitä, miksi se pitää kuulla aina suoraan. Selvästikään miestä ei kiinnosta jos sanat ja käytös on ristiriidassa, simple as that ja jätät sen rauhaan. Jos nainen käyttäytyy samoin epäkiinnostuneesti niin en minä siltä mitään ala tivaamaan vaan annan olla, ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
33/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sitä palaa jo kerrasta maan pinnalle. Onhan toi syvältä kun tajuaa että just se kenet haluaisit ei olekaan kiinnostunut.

Vierailija
34/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä. Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.

Ja sitten miehet vinkuvat kun ei löydy ketään. Montakohan ovat sivuuttaneet?

Joka tapauksessa olisi helpompaa kun vastaisivat jotain että kiitos mielenkiinnostasi, mutta ei.

Vierailija
35/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Jätä se rauhaan, ei tule koskaan jättämään vaimoaan.

Vierailija
36/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo epävarmuudessa pitäminen on vallankäyttöä. Samoin paskapuhe, kun sanat ja teot ei kohtaa.

Narsistisen peliin kuuluu aina olla eri mieltä. Jos soittelet perään, häntä ei kiinnosta yhtään. Mutta jos lopetat soittelun tai et vastaa, hän on kärppänä ovellasi.

Tavallista on myös ettei kunnioiteta toisen ajankäyttöä vaan he toimivat impulssien mukaan ja asiat pitää olla heti. Skipatkaa nämä tuuliviirit.

Vierailija
37/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla. Kaiki oli hyvin, Oltiin kolmatta tapaamista sopimassa, miettimässä milloin nähtäisiin ja juteltiin päivittäin kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon. En tajua mitä tapahtui. Miksi miehet on niin munattomia etteivät uskalla sanoa suoraan että nyt ei enää kiinnosta.?? Helpottaisi surua ja sitä miettimistä ja päivittäistä odottamista... Kun (turhaan) toivoo että toinen palaisi vielä.

Olette te naiset hölmöjä, jos mies häipyy kuin pieru saharaan niin eiköhän se sitten meinaa sitä ettei kiinnostanut. Minkä ihmeen takia jäätte märisemään moisen perään, unohtakaa. Kyse oli vasta kolmansista tapaamisista joten kauhean syvällisestä kiintymyksestä ei voida puhua.

Vierailija
38/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikeaa se on helpon naisen esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Itsekunnioituksesi ei liene korkea, jos sulle riittää toisen tai kolmannen pyörän paikka.

Vierailija
39/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet kaksilla treffeillä ja nytkö jo ripustaudut kuin iilimato?

Vierailija
40/136 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset hölmöjä, jos mies häipyy kuin pieru saharaan niin eiköhän se sitten meinaa sitä ettei kiinnostanut. Minkä ihmeen takia jäätte märisemään moisen perään, unohtakaa. Kyse oli vasta kolmansista tapaamisista joten kauhean syvällisestä kiintymyksestä ei voida puhua.

Koska en jaksa lukea mitään asioita rivien välistä ja tehdä oletuksia. Aikuisia ollaan ja sen verran pitäisi olla pokkaa että kertoo suoraan jos en enää kelpaa eikä jättää toista epätietoisuuteen roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi