Lapseni haluaa joulupukilta MOPSIN! Onko kasvattajia paikalla?
Kommentit (72)
1800 € rekisteröimättömästä mopsin pennusta?!? Mihin tämä hinta perustuu jos saan udella?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]
Mulla on kaksi 9viikkoista mopsipoikaa vielä kotia vailla, muut pennut lähteneet tällä viikolla uusiin koteihin. Kilttejä ja reippaita poikia, terveistä vanhemmista. Rekisteröityjä eivät ole, mutta sirutettu ja eläinlääkäri tarkastanut. Hinta 1800€/nenä tai jos haluaa molemmat niin 3000€ yhteensä, pennun mukana saa ruokaa ja lelun. Länsisuomen alueella voin tuoda, muuten haku. Jos olet ap kiinnostunut niin Laitatko vaikka mailiosoitteen tänne niin voin lähettää kuvia ja lisätietoja
[/quote]Onko siellä veli astunut siskonsa muuallakin kuin koiratarhassa kun on pokkaa pyytää rekisteröimättömästä roskakoirasta 1800?
[/quote]
Muutaman pentueen kokemuksella tiedän että hinta on ihan sopiva ja menevät sillä kaupaksi. Kyse on suositusta koirarodusta, ja hinnat on kaikilla korkealla. Hinnalla myös karsitaan sopimattomat kodit tiettyyn pisteeseen. Pennut ei tule ilmaiseksi, vanhemmille on teetetty terveystarkastukset, pentuja ruokittu laadukkaalla ruualla, eläinlääkärit maksaa jne. Mopsejen kohdalla tarvitaan astumiseen ihmisen apua, synnytys keisarinleikkauksella jne. Eri asia jos tekee pentuja tehtaassa, pienissä häkeissä ruuantähteillä ruokkien ja ilman lääkäriä. Silloin voi myydäkin halvalla, ja ostaja saa mistä maksaa. Jos sellaista haluaa tukea niin virosta saa halvalla, loppujen lopuksi tulee kyllä yleensä tosi kalliiksi kun pennut ovat niin sairaita. Kukin voi olla mitä mieltä haluaa, mutta minä toimin kuten olen parhaaksi todennut.
26 jatkaa, esim. koiratori.fi:ssä suomalaisia mopsin rekisteröityjä pentuja, luovutus viikolla 4., 1200 €. Mihin siis perustuu tuo 600 € ero, kun kyse on vielä rekistöröimöttömistä koirista?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]Mulla on kaksi 9viikkoista mopsipoikaa vielä kotia vailla, muut pennut lähteneet tällä viikolla uusiin koteihin. Kilttejä ja reippaita poikia, terveistä vanhemmista. Rekisteröityjä eivät ole, mutta sirutettu ja eläinlääkäri tarkastanut. Hinta 1800€/nenä tai jos haluaa molemmat niin 3000€ yhteensä, pennun mukana saa ruokaa ja lelun. Länsisuomen alueella voin tuoda, muuten haku. Jos olet ap kiinnostunut niin Laitatko vaikka mailiosoitteen tänne niin voin lähettää kuvia ja lisätietoja
[/quote]
TÄSSÄ NÄETTE IHKA OIKEAN PENTUTEHTAILIJAN! Minä maksoin vähemmän minun mopsistani joka on rekisteröity! Ymmärrätkö että kasvattajat pyytävät kovempaa hintaa kuin muut siksi että rekisteröinti maksaa. Ja kukaan täysjärkinen ei ota rekisteröimätöntä mopsia juurikaan sen vuoksi ettei vanhempien tai sukulaisten tietoja ole esim lonkista. Toivottavasti et enää koskaan rahasta sairaalla rodulla näin törkeällä tavalla. HÄPEÄ!
[/quote]
Kuten sanottu, pentujen vanhemmilla on kaikki terveystarkastukset tehty, ja tiedot saatavissa mm. netistä ihan julkisesti
Mitä mä luin. Pennut synnytetään keisarinleikkauksella? Onko rodunjalostus mennyt mopsissa jo noin luonnottomuuksiin?
Jos olisin pukki niin se saisi viisi mopsia
Ah, nyt jo kolmen sivun verran ruokittu trolleja. Huono lemmikinpito on ollut kuukausia suositumpaa kuin huono lastenhoito tai keksityt viranomaisekertomukset. Se on myös aika tehokas kommentinkerääjä, sillä yleensä kissa- ja koiraihmiset päätyvät tappelemaan näkemyseroistaan sivukaupalla ilman, että trollin tarvitsee juuri osallistua keskusteluun. Tekstit ovat myös usein pitkiä, jolloin trolli voi onnitella itseään muiden ajanhukasta. Hyvä trolli!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 07:47"]Ah, nyt jo kolmen sivun verran ruokittu trolleja. Huono lemmikinpito on ollut kuukausia suositumpaa kuin huono lastenhoito tai keksityt viranomaisekertomukset. Se on myös aika tehokas kommentinkerääjä, sillä yleensä kissa- ja koiraihmiset päätyvät tappelemaan näkemyseroistaan sivukaupalla ilman, että trollin tarvitsee juuri osallistua keskusteluun. Tekstit ovat myös usein pitkiä, jolloin trolli voi onnitella itseään muiden ajanhukasta. Hyvä trolli!
[/quote]
Voi kuule tälläistö tapahtuu oikeasti kokoajan
Koiran rekisteröinti on samalla kasvattajan takuu siitä että pentu on terve. Jos jotain perinnöllistä sairautta ilmenisi, on kasvattaja velvollinen maksamaan viulut.
Älkää ostako rekkaamattomia!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]Mulla on kaksi 9viikkoista mopsipoikaa vielä kotia vailla, muut pennut lähteneet tällä viikolla uusiin koteihin. Kilttejä ja reippaita poikia, terveistä vanhemmista. Rekisteröityjä eivät ole, mutta sirutettu ja eläinlääkäri tarkastanut. Hinta 1800€/nenä tai jos haluaa molemmat niin 3000€ yhteensä, pennun mukana saa ruokaa ja lelun. Länsisuomen alueella voin tuoda, muuten haku. Jos olet ap kiinnostunut niin Laitatko vaikka mailiosoitteen tänne niin voin lähettää kuvia ja lisätietoja
[/quote]
TÄSSÄ NÄETTE IHKA OIKEAN PENTUTEHTAILIJAN! Minä maksoin vähemmän minun mopsistani joka on rekisteröity! Ymmärrätkö että kasvattajat pyytävät kovempaa hintaa kuin muut siksi että rekisteröinti maksaa. Ja kukaan täysjärkinen ei ota rekisteröimätöntä mopsia juurikaan sen vuoksi ettei vanhempien tai sukulaisten tietoja ole esim lonkista. Toivottavasti et enää koskaan rahasta sairaalla rodulla näin törkeällä tavalla. HÄPEÄ!