Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni haluaa joulupukilta MOPSIN! Onko kasvattajia paikalla?

Vierailija
21.12.2014 |

Pentu tarvittaisiin. Ehtiikö vielä jouluksi?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu

Vierailija
42/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:55"]Pentu tarvittaisiin. Ehtiikö vielä jouluksi?
[/quote]

Ei koiria hankita noin. Älö opeta lastasi tollaseen. Sitä paitsi lemmikki ei oo lahja, vaam vastuuta ja rahaa vaativa elävä olento

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lähtökohta lemmikin hankinnalle, täysin väärä. 

Lemmikkieläintä ei myöskään hankita joululahjaksi, ajattele asiaa jo eläimenkin kannalta.

Hankkikaa lelukoira lapselle.

Vierailija
44/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kukaan ikinä ottako mopsia! Hirvittävän sairas rotu ja pelkästään rodun salliminen on eläinrääkkäystä. Tulehduksia, hupnot lonkat, silmävaivoja ja vaivalloinen hengittäminen (varsinkinkesät). Maailman kultaisin koira kyllä oma mopsi mutta ei enää koskaan! Voi kun olisi syntynyt toisena rotuna..

Vierailija
45/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastuullisia ollaan. Lapsen tärkein lahjatoive, niin etsitään vaikka kiven kolosta! Miettikää kritisoijat mielissänne, miltä teistä olisi lapsena tuntunut jäädä jouluna ilman tärkeintä lahjatoivettanne! Tai jättää omat lapset kärsimään! ap

Vierailija
46/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:03"]

Ihan vastuullisia ollaan. Lapsen tärkein lahjatoive, niin etsitään vaikka kiven kolosta! Miettikää kritisoijat mielissänne, miltä teistä olisi lapsena tuntunut jäädä jouluna ilman tärkeintä lahjatoivettanne! Tai jättää omat lapset kärsimään! ap

[/quote]

lapset tulee opettaa kestämään pettymyksiä, ei kuvittelemaan että jokainen toive tulee automaattisesti toteen. ihan peruskasvatusta. 

Vierailija
47/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:03"]Ihan vastuullisia ollaan. Lapsen tärkein lahjatoive, niin etsitään vaikka kiven kolosta! Miettikää kritisoijat mielissänne, miltä teistä olisi lapsena tuntunut jäädä jouluna ilman tärkeintä lahjatoivettanne! Tai jättää omat lapset kärsimään! ap
[/quote]
lue oikeasti tuo tekstini. Varmaan provo mutta en halua enää yhdenkään yli jalostetun mopsin kärsiä koko elämäänsä ihmisten tyhmyydestä. -7

Vierailija
48/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheheheheheehehehehehehe :D Ja nytkös tuo mukelo rupesi vinkumaan sitä pentua itselleen eikä aikaisemmin?

Vierailija
49/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:03"]

[/quote]

No mä olen kyllä vanhemmilleni kiitollinen, etteivät sitä eläintä hankkineet VAIN sen tähden, että se olisi ollut joululahjatoive silloin kun olin pikkulapsi. Eläin on elävä olento ja tosiaan siitä pitää kantaa vastuuta. Koira tai mikään muukaan eläin ei ole tavara, jota voi kohdella miten sattuu. 

Vierailija
50/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, miten se koira tulee kärsimään. Jo valmiiksi todella sairas rotu ja tod.näk. AP hankkii sen joltain pentutehtailijalta

Vierailija
51/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ihan kasvatuksellisesti olisi järkevää sanoa lapselle, että koiraa ei hankita tälla tavalla..Ihmettelen, että miten nyt vasta olette pari päivää ennen joulua "heränneet" asiaan, että pitäisi saada mopsi? Minkäikäinen lapsi on? Toivottavasti kukaan kasvattaja ei myy teille koiraa tällä aikataululla. Eihän kaikkia lahjoja voi saada, vaikka olisi kuinka se "tärkein" lahjatoive..

Vierailija
52/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan vastuuntuntoinen kasvattaja ei pentua luovuta tällaisessa tilanteessa. Yleensä eläimille on ottajia enemmän kuin pentuja riittää, niin halukkaita haastatellaan ja tällaiset päähänpistot saadaan kitkettyä pois. 

Toisaalta, en ole oikein varma kasvattaako kukaan vastuuntuntoinen ihminen mopseja ylipäätään. Suosikaa terveempiä rotuja. Jos eläimen hyvinvointi ei kiinnosta, niin ajatelkaa edes siltä kantilta, että nuo sairaat koirat tulevat kalliiksi myös omistajalle myöhemmin. Joko eläinlääkärimaksuina kun sairasteluja hoidetaan tai sitten koira kuolee ennen aikojaan ja tuhansienkin eurojen sijoitus menee hukkaan. Eläimet eivät ole leluja.

Vierailija
53/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin eilen hakemassa Virosta teinille edullinen chihu joulupukin konttiin ja nyt varoen piilotellaan sitä autotallissa. Nyt täytyy vielä varoa että koira pysyy hiljakseen, ettei lapsukainen arvaa mitään ennen aattoa..:) Paketista kuusen juurella sitten pompsahtaa ylläri syliin! :)

Vierailija
54/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:30"]

Me käytiin eilen hakemassa Virosta teinille edullinen chihu joulupukin konttiin ja nyt varoen piilotellaan sitä autotallissa. Nyt täytyy vielä varoa että koira pysyy hiljakseen, ettei lapsukainen arvaa mitään ennen aattoa..:) Paketista kuusen juurella sitten pompsahtaa ylläri syliin! :)

[/quote]

Tää ois hauska trolli, ellei lähes vastaavaa tapahtuis kuitenkin jatkuvasti. 

Vierailija
55/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi 9viikkoista mopsipoikaa vielä kotia vailla, muut pennut lähteneet tällä viikolla uusiin koteihin. Kilttejä ja reippaita poikia, terveistä vanhemmista. Rekisteröityjä eivät ole, mutta sirutettu ja eläinlääkäri tarkastanut. Hinta 1800€/nenä tai jos haluaa molemmat niin 3000€ yhteensä, pennun mukana saa ruokaa ja lelun. Länsisuomen alueella voin tuoda, muuten haku. Jos olet ap kiinnostunut niin Laitatko vaikka mailiosoitteen tänne niin voin lähettää kuvia ja lisätietoja

Vierailija
56/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]

Mulla on kaksi 9viikkoista mopsipoikaa vielä kotia vailla, muut pennut lähteneet tällä viikolla uusiin koteihin. Kilttejä ja reippaita poikia, terveistä vanhemmista. Rekisteröityjä eivät ole, mutta sirutettu ja eläinlääkäri tarkastanut. Hinta 1800€/nenä tai jos haluaa molemmat niin 3000€ yhteensä, pennun mukana saa ruokaa ja lelun. Länsisuomen alueella voin tuoda, muuten haku. Jos olet ap kiinnostunut niin Laitatko vaikka mailiosoitteen tänne niin voin lähettää kuvia ja lisätietoja

[/quote]

En ole ap, mutta olen kiinnostunut. Tarjoan max 500, koska kotimainen. Muuten pyydän tuttaviani tuomaan Ryslandiasta bensan haun yhteydessä. Mieti sitä ennen tyrmäämistä.

Vierailija
57/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini silloin 5-vuotias lapsi toivoi joululahjaksi timantteja ja hevosen. Vanhemmat eivät antaneet, perhe on aivan tavallinen, keskituloinen perhe. Mahtoi jäädä lapselle hirveät traumat! Mä toivoin aikoinani norsua, olin suunnitellut kaiken, miten se sopisi meidän rivaripihalle jne. Sain lelunorsun. Olen edelleen katkera vanhemmille. Panin välit poikki ja muutin kotoa 16-vuotiaana. En ole puhunut vanhemmilleni kohta 30 vuoteen. Sukujuhlissa joskus nähdään, mutta en anna lastenikaan olla tekemisissä heidän kanssaan. 

Vierailija
58/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]

[/quote]

En ole ap, mutta olen kiinnostunut. Tarjoan max 500, koska kotimainen. Muuten pyydän tuttaviani tuomaan Ryslandiasta bensan haun yhteydessä. Mieti sitä ennen tyrmäämistä.
[/quote]
En ymmärrä miten sun suunnitelmat "ryslandiasta" hakemisesta vaikuttaisi mun pentujen hintaan? En ole huutokauppaamassa pentuja tarjouksia vastaan vaan myyn hyvään perheeseen oikealla hinnalla. Kysyntää kyllä löytyy, eli en pelkää että jäisivät ikuisesti jalkoihin pyörimään.

Vierailija
59/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:12"]

[/quote]Onko siellä veli astunut siskonsa muuallakin kuin koiratarhassa kun on pokkaa pyytää rekisteröimättömästä roskakoirasta 1800?

Vierailija
60/72 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua! Joku paketoi koiran pennulleen kuusen juureen ja toinen ostamassa koiraa viime hetken hankintana. Täältä tulee kuten Mintun isäkin tokaisi; Ei se koira ole lelu, täältä jo kuuluu melu! :) Jatkoa seuraa pyydettäessä.