Paljonko nousee penkistä naiset?
Penkinlämmittäjät ohjelmassa on vieraille penkkitesti. Kohtuullisen pienikokoistenkin naisten penkkimaksimit on sen mukaan 60 kg ja reilusti ylikin. Olettko kokeilleet paljonko nostatte? Ainakaan itse en kyllä 60 kg nosta. Omapaino on 52 kg ja pituus 166.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin salilla kun tukevahko mutta myös lihaksikas, painonnostajatyyppinen, mimmi nosti 80 kg. Perse irtosi penkistä eli ei aivan puhtaasti mennyt. Veikkaisin, että oli mlko lähellä hänen omaa painoaan. Itse tein 85:llä vitosen sarjoja. Aika paljon on eroa miesten ja naisten voimassa vaikka omapaino olisi suunnilleen saman verran. Enkä itse todellakaan ole mikään punttipena.
Yläkropassa taitaa suhde olla joku 60-70% naisilla mieheen verrattuna omaan painoon suhteutettuna. Tosin naiset sen verran harvoin treenaa kovasti, että pääsisi niihin lukuihin.
höh, 45 kg ja olen kyllä käynyt salilla jo joitain vuosia suht säännöllisesti. Ennätys on 50kg, minusta nuo on kyllä kovia tuloksia jos kuka vaan sen 60 nykäsee. Vaikka en nyt varsin penkkiä ole voimamielessä harjoitellutkaan mut silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt raskaana viimeisilläni nostan tuon 60 kg kun en enempää uskalla. Muuten ennätys on 80 kg kun oma paino 58 ja pituus 160 cm. Ja kyllä, olen treenannut useita vuosia ja voimaa.
Tämä on kova jos on totta. Eikö tällä pärjää jo SM-kisoissakin?
Pärjäis kyllä joten kuten, olen kisoissa joskus nostellutkin. Ei tosin ole pysäytyksellä tuo 80 kg.
En ole testannut paljon enemmillään menisi mutta sen osaan sanoa että 60kg ei varmasti menisi. En noin korkeisiin lukemiin pyrikään. Treenaan tällä hetkellä puolet omasta painosta, riittää tarpeeseeni hyvin.
Oon 88kg mies ja nostan ehkä 65kg hyvänä päivänä. Penkki ei oo ikinä ollu mun vahva laji. Kyykkään kyllä varmaan 120 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt raskaana viimeisilläni nostan tuon 60 kg kun en enempää uskalla. Muuten ennätys on 80 kg kun oma paino 58 ja pituus 160 cm. Ja kyllä, olen treenannut useita vuosia ja voimaa.
Tämä on kova jos on totta. Eikö tällä pärjää jo SM-kisoissakin?
Pärjäis kyllä joten kuten, olen kisoissa joskus nostellutkin. Ei tosin ole pysäytyksellä tuo 80 kg.
Ja klassisen kisoissa toki, varustekisoissa voi tällä tuloksella pyyhkiä persausta
Tottakai av:lla kaikki naiset penkkaa vähintään 60kg yhdellä kädellä. Tyhmiä kyselet
Saa treenata vuosia ja hyvin tavoitteellisesti päästääkseen tuohon. Itse olen jäänyt junnaamaan 40kg, mitä pidän ihan hyvänä on/off salia käydessä.
170cm/59kg
Mulle on aina riittänyt että naisella lantionsa nousee ja laskee kun ollaan silleen. Ei tulisi mieleenkään laittaa siihen painoja lisäksi. Itse olen kuitannut salihemmolle joka kehui x määrän nostamisesta että mä nostan enemmän pankkiautomaatista. Monia nauratti ja salihemmokin yritti ottaa huumorilla vaikka näkihän siitä että osuin hermoon.
M.50
Sivujuonne aiheeseen, että salilla tullut käytyä vuosia. Tosi harvoin näkee naisen tekevän penkkipunnerrusta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai av:lla kaikki naiset penkkaa vähintään 60kg yhdellä kädellä. Tyhmiä kyselet
No ei näytä penkkaavan. Tyhmiä vastailet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina riittänyt että naisella lantionsa nousee ja laskee kun ollaan silleen. Ei tulisi mieleenkään laittaa siihen painoja lisäksi. Itse olen kuitannut salihemmolle joka kehui x määrän nostamisesta että mä nostan enemmän pankkiautomaatista. Monia nauratti ja salihemmokin yritti ottaa huumorilla vaikka näkihän siitä että osuin hermoon.
M.50
Eikös tuollainen käteisen kanssa pelaaminen ole persaukisten puuhastelua? N39
Vierailija kirjoitti:
Sivujuonne aiheeseen, että salilla tullut käytyä vuosia. Tosi harvoin näkee naisen tekevän penkkipunnerrusta.
Näinpä..pylly liikkeet on pääosissa.
mies53v
40 kg, oma paino 70 kg. Treenaan säännöllisesti, mutta rinta on heikko.