Paljonko nousee penkistä naiset?
Penkinlämmittäjät ohjelmassa on vieraille penkkitesti. Kohtuullisen pienikokoistenkin naisten penkkimaksimit on sen mukaan 60 kg ja reilusti ylikin. Olettko kokeilleet paljonko nostatte? Ainakaan itse en kyllä 60 kg nosta. Omapaino on 52 kg ja pituus 166.
Kommentit (35)
Itseni jaksan nostaa ylös penkistä eli juurikin tuo 60 kg.
Alle 10 kg sillä koirani painaa 10 kg enkä jaksa sitä nostaa. Woops.
Penkistä nousee oman painon verran... Ei mua tarvi kenenkään tulla nostamaan... Voi siinä olla lisänä muutama kilo lisäpainoa, jos tarvii...
hahah hahah hahahaaaa!
Aika lailla kepeästi nousee 120 kg eli minä pari punnusta käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 kg sillä koirani painaa 10 kg enkä jaksa sitä nostaa. Woops.
Löhöätkö vaan sohvalla kun et jaksa penkistä nousta?
Vierailija kirjoitti:
Penkistä nousee oman painon verran... Ei mua tarvi kenenkään tulla nostamaan... Voi siinä olla lisänä muutama kilo lisäpainoa, jos tarvii...
hahah hahah hahahaaaa!
Kannattaakohan naureskella jos et muuta tosiaan pysty nostamaan. Liikunta on terveellistä ja liikkumattomuus vaarallista, kaikki sen tietää.
Varmaan korkeintaan puolet omasta painosta. En treenaa penkkiä salilla, ehkä pitäisi.
Nostan jalkalihaksilla penkistä ehkä vajaat sata kiloa, jos nousen istumasta koira kummassakin kainalossa.
No hmm…mun maksimi penkissä on kutakuinkin 40kg ja olen aika urheilullinen 166/59kg nainen.
En usko, että tulen koskaan pääsemään 60 kiloon. Se on naiselle jo tosi kova suoritus.
Sara Kuivisto oli kova penkkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Nostan jalkalihaksilla penkistä ehkä vajaat sata kiloa, jos nousen istumasta koira kummassakin kainalossa.
Selkä pitää pitää penkissä kiinni koko ajan.
Joka päivä nostan penkistä 112 kg ylös.
Nyt raskaana viimeisilläni nostan tuon 60 kg kun en enempää uskalla. Muuten ennätys on 80 kg kun oma paino 58 ja pituus 160 cm. Ja kyllä, olen treenannut useita vuosia ja voimaa.
Voimakkaita naisia täällä! Nostan 50 kg ja olen sitä jopa yrittänyt ihan vähän treenata mutta raskasta on.
Poliisikoulun pääsykokeissa naiset tekee penkkiä 35 kilolla.
Naurettavia tuloksia teillä kiviaikavarpailla.
Tänään näin salilla kun tukevahko mutta myös lihaksikas, painonnostajatyyppinen, mimmi nosti 80 kg. Perse irtosi penkistä eli ei aivan puhtaasti mennyt. Veikkaisin, että oli mlko lähellä hänen omaa painoaan. Itse tein 85:llä vitosen sarjoja. Aika paljon on eroa miesten ja naisten voimassa vaikka omapaino olisi suunnilleen saman verran. Enkä itse todellakaan ole mikään punttipena.
Vierailija kirjoitti:
Nyt raskaana viimeisilläni nostan tuon 60 kg kun en enempää uskalla. Muuten ennätys on 80 kg kun oma paino 58 ja pituus 160 cm. Ja kyllä, olen treenannut useita vuosia ja voimaa.
Tämä on kova jos on totta. Eikö tällä pärjää jo SM-kisoissakin?
Ainakin 80 kiloa, käsillä avustaen.