Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja pyöreitä (50-vee) täyttävälle puolisolle?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen surkea puoliso!! Miten tää on niin vaikeaa ostaa lahjaa omalle miehelle?! Tavallaan kun hänellä on kaikkea materiaa jo...

Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni lahjoo itse itsensä ostamalla harrastukseensa liittyviä kalliita juttuja, mistä minä en ymmärrä yhtikäs mitään. Hän pitää musiikista ja keikoille+festareille on lippuja jo useita jemmassa. Häntä kiinnostaa leffat, sotahistoria, kuvataide... hän ei oikeastaan lue.

Mitä ihmettä tällaiselle tyypille voi hankkia? Mennään varmasti syömään pitkän kaavan mukaan. Olen miettinyt jotain "elämyslahjaa" kuten tankkiajelua tms. Koruja tai kelloja hän ei käytä.

Mitä te ootte ostaneet pyöreitä täyttävälle puolisolle?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse usein ostanut karikatyyrin lahjaksi, sillä se tuo esiin lahjansaajan persoonallisuuden hauskalla ja omaperäisellä tavalla. https://karikatyyripiirros.fi/ sekä https://teppo-jarvi.squarespace.com/ on hyviksi todettuja. 

Lisäksi suosittelen lämpimästi kokeilemaan hotelliyötä se tarjoaa ainutlaatuisen elämyksen ja mahdollisuuden irtautua arjesta. https://www.sokoshotels.fi/lahjakortit

Vierailija
82/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lopultakin anaalia. Tykkää varmasti ja muistaa lopun ikänsä!

tarkoitat hänen anaaliiiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti kellokauppaan. Tai osta kello

Vierailija
84/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli ja kävelykeppi soittokellolla.

Vierailija
85/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjonut miestäni mm viskireissulla Skotlantiin ja Ferrariajelulla Maranellossa

Vierailija
86/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin melontakurssin ja jäsenyyden kerhoon. 

Vierailija
87/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla haluttu mitään lahjoja pyöreisiin kumpikaan kun ei ole pulaakaan enää 50+ jälkeen ollut mistään eikä ole tarvetta tuhlata mihinkään turhaan. Meidän mielestä lahjat ovat lasten juttuja. Miksi nyt hyvin toimeentulevien aikuisten olisi ihan pakko sellaisia enää harrastella. Ylimääräistä kertynyttä tavaraa saa muutenkin nurkista pois lahjoittaa kun niiden myyminenkin on liian hankalaa.

Se on riittänyt kun haetaan pikaruokaa kotiin ja viinakaupasta kummankin suosikki juomat. 🍷🍕🥂🍹 Sitten vietellään koti iltaa leffan ja penkkiurheilun parissa ja minä ensimmäistä ja mies jälkimmäistä. 🥰

Vastaavasti sitten jos tykkäätte käydä ravintolassa syömässä niin onhan se hyödyllisempää kuin turha krääsä ja työllistää pienyrittäjiä.

Vierailija
88/90 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lahjakortti kellokauppaan. Tai osta kello

Vanhanajan kelloja harva käyttää. Puolisoni sai sellaisen ja toimii kaapissa laatikko kellona. 😁

Älykello voi olla hyvä idea jos tykkää että viestit ja puhelut näkyy ranteesta tai kellon muita ominaisuuksia kokee tarvitsevansa.

Mutta sekin pitäisi tietää toivooko lahjan saaja minkäänlaista kelloa ettei tule turhike hankintaa.

Vierailija
89/90 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla haluttu mitään lahjoja pyöreisiin kumpikaan kun ei ole pulaakaan enää 50+ jälkeen ollut mistään eikä ole tarvetta tuhlata mihinkään turhaan. Meidän mielestä lahjat ovat lasten juttuja. Miksi nyt hyvin toimeentulevien aikuisten olisi ihan pakko sellaisia enää harrastella. Ylimääräistä kertynyttä tavaraa saa muutenkin nurkista pois lahjoittaa kun niiden myyminenkin on liian hankalaa.

Se on riittänyt kun haetaan pikaruokaa kotiin ja viinakaupasta kummankin suosikki juomat. 🍷🍕🥂🍹 Sitten vietellään koti iltaa leffan ja penkkiurheilun parissa ja minä ensimmäistä ja mies jälkimmäistä. 🥰

Vastaavasti sitten jos tykkäätte käydä ravintolassa syömässä niin onhan se hyödyllisempää kuin turha krääsä ja työllistää pienyrittäjiä.

Elämyslahjoja tässä ketjussa on eniten. Panssarivaunuajelusta tuskin jää paljoa nurkkiin pyörimään.

Ei kai kukaan enää aikuisena juhli muita kuin tasakymmeniä. 

Vierailija
90/90 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniorivaippoja, kipukoukku ja rollaattori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme