Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja pyöreitä (50-vee) täyttävälle puolisolle?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen surkea puoliso!! Miten tää on niin vaikeaa ostaa lahjaa omalle miehelle?! Tavallaan kun hänellä on kaikkea materiaa jo...

Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni lahjoo itse itsensä ostamalla harrastukseensa liittyviä kalliita juttuja, mistä minä en ymmärrä yhtikäs mitään. Hän pitää musiikista ja keikoille+festareille on lippuja jo useita jemmassa. Häntä kiinnostaa leffat, sotahistoria, kuvataide... hän ei oikeastaan lue.

Mitä ihmettä tällaiselle tyypille voi hankkia? Mennään varmasti syömään pitkän kaavan mukaan. Olen miettinyt jotain "elämyslahjaa" kuten tankkiajelua tms. Koruja tai kelloja hän ei käytä.

Mitä te ootte ostaneet pyöreitä täyttävälle puolisolle?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi kuvitella, että mies on mielissään kun saa lahjaksi aikaa oman akan kanssa 😂 kun todellisuudessa moni mies arvostaisi edes yhtä päivää jolloin nainen häipyy muualle ainakin vuorokaudeksi ja mies saisi olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa.

Kaikkein typerimpiä ovat naiset jotka ostavat miehilleen jotain fakin hemmotteluviikonloppuja hotelliin OMAN akan kanssa. Ei yksin, ei kavereiden, vaan OMAN akan kanssa ja sitten istutaan siellä tatti rutussa jossain fakin savikylvyssä ja yritetään esittää että kyllä rakas, on tosi ihana lahja tämä. Ja sitten toki se nainen mainostaa ystävilleen että hei hommatkaa tekin miehillenne tällainen lahja kun se meidänkin Antti tästä niin tykkäsi.

Moni nainen ei vielä vuonna 2021 tajua miehistä ja miehen ajatusmaailmasta yhtään mitään.

Muisteltiin juuri viikonloppuna mukavia yhteisiä matkoja ja hetkiä vuosien varrelta ja yhtenä parhaista mies piti yllätyslahjana saamaansa bluesristeilyä (ei ollut syntymäpäivälahja vaan ihan vaan yllätyslahja, joka paljastui vasta kun olimme Helsingissä satamassa). Ei kyllä jäänyt millään tavalla sellaista kuvaa, että olisi mieluummin käynyt siellä kavereiden kanssa, mutta saatanhan tuota erehtyäkin. Tosin seuraavana syksynä ehdotti ihan itse, että nimenomaan me lähtisimme vastaavalle uudestaan ja silloin itse ehdotin, että halutessaan pyytää kavereitaan mukaan. En muista eikö hän pyytänyt vai eikö heitä kiinnostanut/ei sopinut aikatauluun, joten kaksin kävimme silläkin reissulla. Ja sittemmin järjestin vielä yhden yllätys bluesreissun Viron blueskilpailuihin ennen kuin korona katkaisi yllätysten järjestämisen.

Koronan takia on myös omat työmatkat vähentyneet, mutta kyllä  taas marraskuussa on miehellä kaksi päivää ihan omaa aikaa, kun olen reissussa. Ennen koronaa sitä oli tosiaan paljon enemmän, yhteen aikaan olin  pois kotoa neljäkin päivää viikossa.

Tuossa omassa miehessäni on myös sellainen jännä puoli, mitä sinussa ei ilmeisesti ole, että hän saa suunsa auki. Osaa esittää toiveitaan ja osaa kertoa, mistä ei tykkää. Olen parhaillaan järjestämässä meille pientä syyslomaa ja kyllä speksit on yhdessä sovittu, että miten kauas kannattaa lyhyelle lomalle lähteä, minkä tyyppinen majoitus miellyttää molempia ja mitä tekemistä ympäristössä pitää olla. Minä tykkään järjestellä, joten minä teen sen (ja jopa tarjoan majoituksen, vain matkat maksetaan puoliksi sekä tietysti ruokailut ja muut yhteiset menot perillä), mutta hänen mielipiteensä painaa ihan yhtä paljon kuin omani. Onneksi meillä on samanlainen maku.

Vierailija
62/90 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni sai hankkia vapaavalintaisen sähkökitaran.

Kanootti oli toinen vaihtoehtona. 

Näitä molempia toivonut pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Motonetiin tai harvinainen painos miehen lempivinyylilevystä

Vierailija
64/90 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni lahja: maksoin koko perheen Leville lasi-igluun + juhlaillallinen.

Mikä tuossa ole se miehen lahja?

Vierailija
65/90 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ehdotuksista. Alkaa se panssarivaunuajelu olemaan jotenkin selkein vaihtoehto. Ainakin se olisi erilaista ja hauskaa. Ainoa haaste vaan vääntäytyä Riihimäelle asti. Lisäksi tuohon voisi ravintolan lisäksi jotain pientä vaatetta hankkia. Hierontalahjakorttikin houkuttelee, en tiedä suostuuko menemään semmoseen.

Vierailija
66/90 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti bordelliin olis varmaan mieleinen.

Vierailija
67/90 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaavalintainen skeba voi tulla kalliiksi. Siinä voi mennä asunnon hinta soittimeen eikä välttämättä edes riitä.

Vierailija
68/90 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lahjakortti, vie syömään, vie leffaan tai vie teatteriin.

Vierailija
69/90 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin miehelle 50-v lahjaksi ihanan herkkukorin, johon tuli erilaisia hedelmiä, taateleita, pieni alkoholiton skumppapullo, vapaalippu käsityömessuille ja lahjakortti suolihuuhteluun. Mies vaikutti oikein tyytyväiseltä, suosittelen.

Tämä oli niin huikea trollaus että annoin yläpeukkua :)

Vierailija
70/90 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaavalintainen skeba voi tulla kalliiksi. Siinä voi mennä asunnon hinta soittimeen eikä välttämättä edes riitä.

Huoli pois, ei mennyt talous kuralle sen vuoksi, että sai valita itse itselleen sopivan.

Vierailija
71/90 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat oikein hemaisevan alusasun ja yllätät.

Mun mies ainakin tykkäs.

Vierailija
72/90 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kiva nostalginen nuoruuskuva.

Tiedän tapauksen, jossa naiskollega antoi kollegamiehelle 50v lahjaksi kuvan itsestään valokuvaamossa otettuna ja pynttäytyneenä tohtorinhattu päässä. Siis oikeasti! Taustalla ei siis mitään suhdetta vaan ihan aito narsistin tapa antaa omasta mielestään hyvä lahja.

Vierailija
73/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten typerä voi nainen olla jos kuvittelee että joku sellofaaniin kääritty paketti jossa on joku pyyhe ja kylpyvaahto ja hemmottelulahjakortti on heteroMIEHELLE mieluinen lahja?

Kaikkein helpoin ja mieluisin lahja olisi kunnon pihviateria, suihinotto ja sen jälkeen täysi vapaapäivä tai mieluummin vapaa viikonloppu jolloin nainen katoaa maisemista.

Mutta ei, kahvimuki ja kasvohoito pitää saada antaa.

Tuli kahvit nenästä, kiitos!

Vierailija
74/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lopultakin anaalia. Tykkää varmasti ja muistaa lopun ikänsä!

Mistä näitä älyn jättiläisiä oikein riittää?

Vierailija
75/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein mieheni 10 päivän matkalle Sisiliaan, matkan teemana Mafian jalanjäljillä. Oli hieno matka!

Vierailija
76/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo oikeasti surullista jos ei miestään sen vertaa tunne että mikä miellyttää.

Onhan se perin surkeaa laittaa rahat kiinni johonkin reissuun jos mies on kotona viihtyvää sorttia ja vain ahdistuu jostain iglusta ja romanttisesta hieronnasta. Tai saa puukon lahjaksi ja ainoo metsän elukka on kotiin eksyvä hämähäkki.

Tai ei-lukija saa kirjan tai ei-viinaan menevä viskipullon.

Tottakai halusin viettää päivän mieheni kanssa ja sit kävi ilmi että hän ei halunnut viettää sitä mun kanssa. Että silleenkin voi käydä.

Vierailija
77/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lahjoitin miehelleni 10 pv teemamatkan, sihteerin kanssa olin sopinut etukäteen kalenteriin tilaa. Oli todella onnistunut lahja.

Teemamatka sihteerin kanssa 😂😂😂

Repesin

Vierailija
78/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lahjoitin miehelleni 10 pv teemamatkan, sihteerin kanssa olin sopinut etukäteen kalenteriin tilaa. Oli todella onnistunut lahja.

Teemamatka sihteerin kanssa 😂😂😂

Repesin

Hyvä, että repesit, sillä kirjoittaja yrittää epätoivoisesti olla hauska, kun oli niin vihreänä kateudesta minun lahjastani.

Vierailija
79/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa riittää ja sotahistoria kiinnostaa, suosittelen matkaa Ranskaan Normandian rannikolle. Siellä on lukemattomia sotahistoriaan liittyviä paikkoja ja museoita. Myös ruoka on erittäin hyvää, ja maisemat kauniita.

Vierailija
80/90 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittu ehkä jo, mut ulkomaanmatka. Vaikka parin-kolmen yön kaupunkiloma johonkin Euroopan kaupunkiin.

Tietty menet itse mukaan, eli kahdelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme