Lahja pyöreitä (50-vee) täyttävälle puolisolle?
Olen surkea puoliso!! Miten tää on niin vaikeaa ostaa lahjaa omalle miehelle?! Tavallaan kun hänellä on kaikkea materiaa jo...
Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni lahjoo itse itsensä ostamalla harrastukseensa liittyviä kalliita juttuja, mistä minä en ymmärrä yhtikäs mitään. Hän pitää musiikista ja keikoille+festareille on lippuja jo useita jemmassa. Häntä kiinnostaa leffat, sotahistoria, kuvataide... hän ei oikeastaan lue.
Mitä ihmettä tällaiselle tyypille voi hankkia? Mennään varmasti syömään pitkän kaavan mukaan. Olen miettinyt jotain "elämyslahjaa" kuten tankkiajelua tms. Koruja tai kelloja hän ei käytä.
Mitä te ootte ostaneet pyöreitä täyttävälle puolisolle?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ferrari/Lamborghini (koe-)ajelu
Kuumailmapallo lento
Pienkone/helikopteri lentotunti/-tunnit
Whisky tai olutmaistelua oppaan kera. Esim ravintolassa ohjelmanumerona kutsuvieraiden kera.
Yhdys sanojen alkeis kurssi voisi olla mieluinen lahja myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin paljon urheilevalle miehelleni Ouran, sykekello hänellä oli jo ja vein hänet ja koko perheen syömään Michelin-ravintolaan (asutaan pk-seudulla, niin oli suht helppo toteuttaa). Kuvauksen perusteella ostaisin miehelle lahjakortin vaikka Lippu.fi:hin, käyttää sen sitten johonkin keikkaan jolle haluaa. Ja jos miestä kiinnostaa sotahistoria, vie (jos siis maantieteellisesti mahdollista), jollekkin taistelupaikalle/ linnoitukselle (Suomenlinna, Salpalinja jne) , hommaa sinne kunnon opas esittelemään juttuja ja sit sen jälkeen hyvin syömään. Ja siellä se lahjakortti.
Unohdit pienen skumppapullon ja jonkun ihanan kasvohoidon.
En unohtanut, mieheni ei sellaisia arvosta, mutta hyvää ruokaa ja yhdessäoloa perheen kanssa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli miehen nähdä ajat
Mitkä ajat?
Lopun ajat😂
Minä annoin miehelleni lahjan intialaiseen päähierontaan. Varasin ajan valmiiksi, koska miehin tuntien lahjakortit jäävät käyttämättä.
Tykkäsi kovasti.
Usein ostan myös jotain suosikkimerkin vaatteita tai parfymejä hänelle myös.
Osta kirja "näin eroon pömppömahasta"
Vierailija kirjoitti:
Avioeropaperit
Pitkällä tähtäimellä kaikkein paras lahja miehelle. Todennäköisesti lopputuloksena mies saa enemmän seksiä, enemmän rahaa omaan käyttöönsä ja yleisesti onnellisemman ja stressittömämmän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin miehelleni lahjan intialaiseen päähierontaan. Varasin ajan valmiiksi, koska miehin tuntien lahjakortit jäävät käyttämättä.
Tykkäsi kovasti.
Usein ostan myös jotain suosikkimerkin vaatteita tai parfymejä hänelle myös.
Entäs kasvohoito? Kosteusvoiteet? 😂
Joku kiva nostalginen nuoruuskuva.
Vierailija kirjoitti:
Joku kiva nostalginen nuoruuskuva.
Ja sellofaaniin käärittynä laadukas suklaarasia ja joku ihana kosteusvoide mukaan.
Minä rakensin miehelle 50-v lahjaksi ihanan herkkukorin, johon tuli erilaisia hedelmiä, taateleita, pieni alkoholiton skumppapullo, vapaalippu käsityömessuille ja lahjakortti suolihuuhteluun. Mies vaikutti oikein tyytyväiseltä, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä
Millainen kakara tekee tällaisen ehdotuksen? Oikeastiko olisit tyytyväinen, jos sinua ei merkkipäivänäsi huomioitasi millään tavallisesta poikkeavalla tavalla? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Minä lahjoitin miehelleni 10 pv teemamatkan, sihteerin kanssa olin sopinut etukäteen kalenteriin tilaa. Oli todella onnistunut lahja.
Siis miehesi oli 10 päivän matkalla sihteerin kanssa? Vau. Kovin moni vaimo ei suostuisi moiseen saati olisi järjestelemässä moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä
Millainen kakara tekee tällaisen ehdotuksen? Oikeastiko olisit tyytyväinen, jos sinua ei merkkipäivänäsi huomioitasi millään tavallisesta poikkeavalla tavalla? En usko.
Kyllä toi aika monelle viiskymppiselle on tavallisuudesta poikkeava tapa.
M51
Mieheni lahja: maksoin koko perheen Leville lasi-igluun + juhlaillallinen.
Jos pitää kuvataiteesta, niin miten olisi vaikka tilaustyönä teetetty taulu? Esittävää, abstraktia, muotokuva?
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi kuvitella, että mies on mielissään kun saa lahjaksi aikaa oman akan kanssa 😂 kun todellisuudessa moni mies arvostaisi edes yhtä päivää jolloin nainen häipyy muualle ainakin vuorokaudeksi ja mies saisi olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa.
Kaikkein typerimpiä ovat naiset jotka ostavat miehilleen jotain fakin hemmotteluviikonloppuja hotelliin OMAN akan kanssa. Ei yksin, ei kavereiden, vaan OMAN akan kanssa ja sitten istutaan siellä tatti rutussa jossain fakin savikylvyssä ja yritetään esittää että kyllä rakas, on tosi ihana lahja tämä. Ja sitten toki se nainen mainostaa ystävilleen että hei hommatkaa tekin miehillenne tällainen lahja kun se meidänkin Antti tästä niin tykkäsi.
Moni nainen ei vielä vuonna 2021 tajua miehistä ja miehen ajatusmaailmasta yhtään mitään.
Kova olet räkyttämään mutta kysymykseen et osaa antaa vastausta👍
Ferrari/Lamborghini (koe-)ajelu
Kuumailmapallo lento
Pienkone/helikopteri lentotunti/-tunnit
Whisky tai olutmaistelua oppaan kera. Esim ravintolassa ohjelmanumerona kutsuvieraiden kera.