Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja pyöreitä (50-vee) täyttävälle puolisolle?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen surkea puoliso!! Miten tää on niin vaikeaa ostaa lahjaa omalle miehelle?! Tavallaan kun hänellä on kaikkea materiaa jo...

Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni lahjoo itse itsensä ostamalla harrastukseensa liittyviä kalliita juttuja, mistä minä en ymmärrä yhtikäs mitään. Hän pitää musiikista ja keikoille+festareille on lippuja jo useita jemmassa. Häntä kiinnostaa leffat, sotahistoria, kuvataide... hän ei oikeastaan lue.

Mitä ihmettä tällaiselle tyypille voi hankkia? Mennään varmasti syömään pitkän kaavan mukaan. Olen miettinyt jotain "elämyslahjaa" kuten tankkiajelua tms. Koruja tai kelloja hän ei käytä.

Mitä te ootte ostaneet pyöreitä täyttävälle puolisolle?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän sovittiin jo siitä viskipullosta.

M50

Heh, hienoa, jos se riittää.

Tottakai riittää. Tässä vielä muistin virkistämiseksi se, mistä oli puhe:

https://www.alko.fi/tuotteet/934405/The-Macallan-Red-Collection-40-Year…

Vierailija
22/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin paljon urheilevalle miehelleni Ouran, sykekello hänellä oli jo ja vein hänet ja koko perheen syömään Michelin-ravintolaan (asutaan pk-seudulla, niin oli suht helppo toteuttaa). Kuvauksen perusteella ostaisin miehelle lahjakortin vaikka Lippu.fi:hin, käyttää sen sitten johonkin keikkaan jolle haluaa. Ja jos miestä kiinnostaa sotahistoria, vie (jos siis maantieteellisesti mahdollista), jollekkin taistelupaikalle/ linnoitukselle (Suomenlinna, Salpalinja jne) , hommaa sinne kunnon opas esittelemään juttuja ja sit sen jälkeen hyvin syömään. Ja siellä se lahjakortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä ei ole omalle kumppanille ostettuja mutta mitä muistan muiden saaneen:

- eräreppu jossa viinapullo ja paketti näkkäriä (eräs sai 50-vuotislahjaksi tämän ja se oli kaiken muun rojun seassa ihan hauska poikkeus)

- Retkipaikka-opaskirja

- muuta retkeilykaupasta, esim. Partioaitta (tietenkin olettaen että miestä kiinnostaa)

- korkkijoogamatto - kai ne miehetkin voi tällaisella venytellä :)

- hemmottelupaketti olisi helppo (?) koota; laadukas hamam-pyyhe, shampanjapullo, saunaan jotain ekstraa pientä

- laadukas taskulamppu

- joku kiinnostukseen liittyvä dvd-sarja, mun ainakin tuli katsottua eri tavalla ajatuksella kuin suoratoistona

- suunnittelet retken jonnekin mökkiin, hyvät ruoat ja juomat mietit valmiiksi, mies saisi vain rentoutua, teet hieronnan ja kasvohoidon yms. hössötystä, mitä ei ehkä normaalisti tule miehelle tehtyä

- joku laadukas viski + viskilasit, tai coctail-paketti laseineen ja juomineen

- synnyinpaikkakunnan oma kahvimuki/t-paita

Ei jeesus miten naismaisen typeriä lahjoja. Siis aivan kliseisen typeriä, omg hemmottelupaketti, johonkin fakin mökkiin vastaanottamaan KASVOHOITO omalta akalta, oikesti mä kuolen nauruun täällä enkä meinaa saada happea 😂

Vierailija
24/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eräreppu jossa viinapullo ja paketti näkkäriä (eräs sai 50-vuotislahjaksi tämän ja se oli kaiken muun rojun seassa ihan hauska poikkeus)

- Retkipaikka-opaskirja

- muuta retkeilykaupasta, esim. Partioaitta (tietenkin olettaen että miestä kiinnostaa)

- hemmottelupaketti olisi helppo (?) koota; laadukas hamam-pyyhe, shampanjapullo, saunaan jotain ekstraa pientä

- laadukas taskulamppu

- joku kiinnostukseen liittyvä dvd-sarja, mun ainakin tuli katsottua eri tavalla ajatuksella kuin suoratoistona

- suunnittelet retken jonnekin mökkiin, hyvät ruoat ja juomat mietit valmiiksi, mies saisi vain rentoutua, teet hieronnan ja kasvohoidon yms. hössötystä, mitä ei ehkä normaalisti tule miehelle tehtyä

Kahvimuki?? 50v lahjaksi?!

Vierailija
25/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kirja?

Karppauksella kiinteäksi tms Helposti hoikaksi jne.

Kun ap tuossa erikseen sanoo, että mies "ei juuri lue mitään"? Mahtava idea...

Vierailija
26/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi kuvitella, että mies on mielissään kun saa lahjaksi aikaa oman akan kanssa 😂 kun todellisuudessa moni mies arvostaisi edes yhtä päivää jolloin nainen häipyy muualle ainakin vuorokaudeksi ja mies saisi olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa.

Kaikkein typerimpiä ovat naiset jotka ostavat miehilleen jotain fakin hemmotteluviikonloppuja hotelliin OMAN akan kanssa. Ei yksin, ei kavereiden, vaan OMAN akan kanssa ja sitten istutaan siellä tatti rutussa jossain fakin savikylvyssä ja yritetään esittää että kyllä rakas, on tosi ihana lahja tämä. Ja sitten toki se nainen mainostaa ystävilleen että hei hommatkaa tekin miehillenne tällainen lahja kun se meidänkin Antti tästä niin tykkäsi.

Moni nainen ei vielä vuonna 2021 tajua miehistä ja miehen ajatusmaailmasta yhtään mitään.

Vierailija
27/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai oikeastaan 2 lahjaa, ensin oltiin 2 kaveripariskunan kanssa 4pv Skotlannissa viskimatkalla ja sitten vielä kesälomareissulla pääsi Maranelloon ajamaan Ferrarilla.

40v lahjaksi kustansin saman kaveriporukan laivareissulle. 

Vierailija
28/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin paljon urheilevalle miehelleni Ouran, sykekello hänellä oli jo ja vein hänet ja koko perheen syömään Michelin-ravintolaan (asutaan pk-seudulla, niin oli suht helppo toteuttaa). Kuvauksen perusteella ostaisin miehelle lahjakortin vaikka Lippu.fi:hin, käyttää sen sitten johonkin keikkaan jolle haluaa. Ja jos miestä kiinnostaa sotahistoria, vie (jos siis maantieteellisesti mahdollista), jollekkin taistelupaikalle/ linnoitukselle (Suomenlinna, Salpalinja jne) , hommaa sinne kunnon opas esittelemään juttuja ja sit sen jälkeen hyvin syömään. Ja siellä se lahjakortti.

Unohdit pienen skumppapullon ja jonkun ihanan kasvohoidon.

Vierailija
29/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kirja?

Karppauksella kiinteäksi tms Helposti hoikaksi jne.

Anteeksi, luin otsikon Lahja pyöreälle (50v) puolisolle.

Vierailija
30/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Retkipaikka-opaskirja

- laadukas taskulamppu

Kahvimuki?? 50v lahjaksi?!

Ja oikein synnyinpaikkakunnan kahvimuki! Kyllä mies nyt varmaan ilahtuu ikihyviksi kun saa juoda aamukahvinsa jostain Kerava-mukista! 😂😂😂

Vierailija
31/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin kaverille ajotunnin panssarivaunulla

http://www.panssarikolonna.fi/

Vierailija
32/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten typerä voi nainen olla jos kuvittelee että joku sellofaaniin kääritty paketti jossa on joku pyyhe ja kylpyvaahto ja hemmottelulahjakortti on heteroMIEHELLE mieluinen lahja?

Kaikkein helpoin ja mieluisin lahja olisi kunnon pihviateria, suihinotto ja sen jälkeen täysi vapaapäivä tai mieluummin vapaa viikonloppu jolloin nainen katoaa maisemista.

Mutta ei, kahvimuki ja kasvohoito pitää saada antaa.

Vierailija
33/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän, mitä itse haluan: rantasaunan! Aion sen myös itselleni antaa 50-vuotislahjaksi. Hankimme juuri mökin ja nyt on muutama vuosi aikaa suunnitella sitä täydellistä saunaa :)

Vierailija
34/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostaisin kaverille ajotunnin panssarivaunulla

http://www.panssarikolonna.fi/

Miehelle mieluisempi lahja olisi ajotunti kiinteällä nuorella thaineidolla.

Vierailija
35/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti Spa:han ❤️

Nainen taas ostamassa itselleen lahjaa, ei miehelle. Tai no pitäähän sen miehen ajaa nainen sinne spahan 

Vierailija
36/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten typerä voi nainen olla jos kuvittelee että joku sellofaaniin kääritty paketti jossa on joku pyyhe ja kylpyvaahto ja hemmottelulahjakortti on heteroMIEHELLE mieluinen lahja?

Kaikkein helpoin ja mieluisin lahja olisi kunnon pihviateria, suihinotto ja sen jälkeen täysi vapaapäivä tai mieluummin vapaa viikonloppu jolloin nainen katoaa maisemista.

Mutta ei, kahvimuki ja kasvohoito pitää saada antaa.

Tähän ketjuun ei suurella varmuudella tule tätä parempaa ehdotusta.

Vierailija
37/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänelle herkkuja, mistä tiedän hänen pitävän.  Mitään harrastukseen tms liittyvää en edes yritä ostaa, hän ostaa kyllä ihan itse, mitä tarvitsee (tai ei edes aina tarvitse) ja haluaa. Minun ostokseni olisivat kuitenkin huteja, lähes oikeita, muttei kuitenkaan juuri sitä, mitä pitäisi.

Vierailija
38/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeropaperit

Vierailija
39/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitin miehelleni 10 pv teemamatkan, sihteerin kanssa olin sopinut etukäteen kalenteriin tilaa. Oli todella onnistunut lahja.

Vierailija
40/90 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa matka ja majoitus johonkin kiinnostavaan sotahistoriakohteeseen. Tai ilmoita hänet johonkin kiinnostavaan sotahistoriatapahtumaan. 

Esimerkiksi UK:n legendaarisessa panssarivaunumuseossa (The Tank Museum) säilytetään käsittääkseni ainutta toimintakuntoista II maailmansodan Tiger 131:sta.

Protip: varaa majoitus, vierailut ja Premium ticket (jos rahat riittää), niin miehesi muistaa tuon päivän iäti:

https://tankmuseum.org/events/tiger-day-16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi