Lahja pyöreitä (50-vee) täyttävälle puolisolle?
Olen surkea puoliso!! Miten tää on niin vaikeaa ostaa lahjaa omalle miehelle?! Tavallaan kun hänellä on kaikkea materiaa jo...
Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä. Mieheni lahjoo itse itsensä ostamalla harrastukseensa liittyviä kalliita juttuja, mistä minä en ymmärrä yhtikäs mitään. Hän pitää musiikista ja keikoille+festareille on lippuja jo useita jemmassa. Häntä kiinnostaa leffat, sotahistoria, kuvataide... hän ei oikeastaan lue.
Mitä ihmettä tällaiselle tyypille voi hankkia? Mennään varmasti syömään pitkän kaavan mukaan. Olen miettinyt jotain "elämyslahjaa" kuten tankkiajelua tms. Koruja tai kelloja hän ei käytä.
Mitä te ootte ostaneet pyöreitä täyttävälle puolisolle?
Kommentit (90)
Anna aineeton lahja: itsestäsi vapaa päivä hänelle.On hänen elämän paras syntymäpäivä lahja. Kun et omaa, puolisoasi tunne.
No nämä ei ole omalle kumppanille ostettuja mutta mitä muistan muiden saaneen:
- eräreppu jossa viinapullo ja paketti näkkäriä (eräs sai 50-vuotislahjaksi tämän ja se oli kaiken muun rojun seassa ihan hauska poikkeus)
- Retkipaikka-opaskirja
- muuta retkeilykaupasta, esim. Partioaitta (tietenkin olettaen että miestä kiinnostaa)
- korkkijoogamatto - kai ne miehetkin voi tällaisella venytellä :)
- hemmottelupaketti olisi helppo (?) koota; laadukas hamam-pyyhe, shampanjapullo, saunaan jotain ekstraa pientä
- laadukas taskulamppu
- joku kiinnostukseen liittyvä dvd-sarja, mun ainakin tuli katsottua eri tavalla ajatuksella kuin suoratoistona
- suunnittelet retken jonnekin mökkiin, hyvät ruoat ja juomat mietit valmiiksi, mies saisi vain rentoutua, teet hieronnan ja kasvohoidon yms. hössötystä, mitä ei ehkä normaalisti tule miehelle tehtyä
- joku laadukas viski + viskilasit, tai coctail-paketti laseineen ja juomineen
- synnyinpaikkakunnan oma kahvimuki/t-paita
Nykyään saa melkein mitä tahansa tavaraa tai tuotetta omalla etiketillä tai kaiverruksella. Esim.:
Vierailija kirjoitti:
Salli miehen nähdä ajat
Mitkä ajat?
Tiedän tasan tarkkaan mitä hänelle kannattaisi ostaa, mutta jos kirjoitan sen tähän niin viesti poistetaan.
Esim kirja?
Karppauksella kiinteäksi tms Helposti hoikaksi jne.
Miten olisi reissu jonkun bändin keikalle ulkomaille, esim. suosikkibändin tai bändin jota mies ei ole vielä nähnyt ja jonka haluaisi nähdä?
Mehän sovittiin jo siitä viskipullosta.
M50
Omalla miehelläni myös synttärit edessä ja ajattelin lahjoittaa romanttisen viikonlopun lasisessa iglussa. Näitä löytyy googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehelläni myös synttärit edessä ja ajattelin lahjoittaa romanttisen viikonlopun lasisessa iglussa. Näitä löytyy googlaamalla.
Eikös se pitänyt olla lahja miehelle eikä sulle itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi reissu jonkun bändin keikalle ulkomaille, esim. suosikkibändin tai bändin jota mies ei ole vielä nähnyt ja jonka haluaisi nähdä?
Kiitos, tällaisiakin on meillä jo tulossa pari ensi vuodelle, loppuu bändit kesken. Hänellä on niin paljon kaikkea meneillään, on aina elänyt ns. täyttä elämää :) Mutta ehdottomasti hyvä lahjaidea.
Vierailija kirjoitti:
Mehän sovittiin jo siitä viskipullosta.
M50
Heh, hienoa, jos se riittää.
Janis petke että saa nähdä miltä se oikeasti näyttää kun nainen nauttii. Maksettu nainen jos egosi sen kestää. Ole kerrankin päivä nalkuttamatta ja anna miehellesi lupa käyttää sua miten huvittaa.
Tai tietysti voit antaa jonkin tylsän esineen tai pullon.
Koita löytää jottain keräilyharvinaisuulsia esim bändituotteita nimmareilla...
Anna lopultakin anaalia. Tykkää varmasti ja muistaa lopun ikänsä!
Mä sain 30 vuotislahjaks puukon. Piti alkaa perkaamaan omat onkimat kalat.
Jos puolisosi ei tee jotain kotityötä ( imuroi tai pese pyykkiä), voithan ostaa sille jonkun nettikurssin. 🤣
Tai kirja : Näin löydät G-pisteen. 🤣🤣
Ps. Puukko on edelleen kovassa käytössä kalastusreissuilla.