Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veromodaan ei voi palauttaa, lupauksista huolimatta!

Vierailija
21.12.2014 |

Varoituksen sana kaikille näin joulun alla!

Ostin Jyväskylän Veromodasta toissa viikolla paidan pikkujouluja varten ja paidalle luvattiin 30 päivän palautusoikeus, niin kuin kaikille tuotteile. Jäipä sitten menemättä koko pikkujouluihin eikä paidalle ollut käyttöä niin päätin palauttaa sen seuraavalla viikolla. Vein paidan takaisin kuitteineen ja kaikki laput kiinni niin kuin kuuluukin. Myyjä kysyi ettenkö haluaisi vaihtaa sitä, en halunnut, jonka jälkeen myyjä otti paidan mukaansa ja sanoi käyvänsä takahuoneessa. Viiden (5) minuutin odottelun jälkeen hän tuli takaisin ja sanoi, että valitettavasti emme voi ottaa tätä takaisin koska tämä haisee. Haistoin itse paitaa enkä haistanut mitään. Myyjä sanoi vielä, etä paidasta kyllä näkee etten ole sitä käyttänyt, mutta takaisin eivät sitä ota. Otin paidan seuraavana päivänä mukaan töihin ja pyysin kymmentä (10) työkaveriani haistamaan sitä ja kukaan ei haistanut mitään.

Harmittaa kun en tajunnut sillä hetkellä kysyä, että mitä hän siellä takahuoneessa kävi sen paidan kanssa sumplimassa, mutta näinkin voi siis käydä että keksitään joku selitys miksi ei palautusoikeutta voikkaan käyttää. Eli miettikäähän tarkkaan jouluostoksia tehdessänne, palautusoikeuteen ei voi luottaa!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin myös useammalta mieheltä ja olen kyllä varma, että kaikki olisivat sanoneet rehellisen mielipiteensä. Miksi eivät olisi sanoneet? Meillä päin kyllä kerrotaan rehellisesti eikä kaunistella, varsinkaan kun siinä kohdassahan he eivät edes tienneet, että "mitä halusin kuulla".

Vierailija
22/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:33"]

Eivät halua ottaa palautuksia vastaan, koska palautus merkitään palautuksen vastaan ottaneen myyjän tilille myyntimiinuksena. Myyntimiinus puolestaan laskee myyjän päivätavoitetta, joka täytyy saavuttaa. 

[/quote]

Jep, siskoni ollut Bestsellerin liikkeissä töissä ja siellä on kyllä aikamoinen villin lännen meininki noiden myyntitavoitteiden kanssa. Työntekijöitä lappaa sisään ja ulos jatkuvasti koska koeaika loppuu "määrittelemättömistä syistä" heti jos et myy ja tyrkytä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aikamoista. Palautuksen hoitaminen tyylikkäästi on kuitenkin yhtä tärkeä osa ostotapahtumaa kuin se vaatteen myyminen. Minä ainakin tulen toistekin myymälään jos palautukseni on otettu asianmukaisesti vastaan, jää hyvä kuva sekä myymälästä että henkilökunnasta.

Vierailija
24/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, mitä toimintaa!!!

Vierailija
25/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisestikin ihmiset palauttelee vaatteita vaan sen takia että on yhdet juhlat jääneet väliin?

Vierailija
26/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:13"]

Noin yleisestikin ihmiset palauttelee vaatteita vaan sen takia että on yhdet juhlat jääneet väliin?

[/quote]

Mietin ihan samaa, minä kun luulin että vaatteita käytetään useamman kuin yhden kerran. Tosin jos Vero Modasta yleensäkin ostaa, niin voihan se olla etteivät ne kestä kuin sen yhden käyttökerran.

Vierailija
27/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin silloin paitaa hameen kanssa, jonka kanssa oli tarkoitus käyttää. Housujen kanssa se sitten näyttikin liian lyhyelle eikä yhtään sille, mitä olin kuvitellut. Paita kuitenkin maksoin 40€ enkä olisi halunnut pitää sitä vain sillä, että se sopii yhteen vain yhden hameen kanssa.

Vierailija
28/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie toiseen vero modaan jos mahdollista

Vierailija
29/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ei valitettavasti ole kuin yksi Veromoda.

Vierailija
30/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautin kesällä farkut Vero Modaan, ja ei ollut mitään ongelmaa. Tampereella.

Vierailija
31/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys kuluttajaneuvojaan.

Vierailija
32/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin takaisin liikkeeseen ja pakottaisin antamaan rahat takaisin, sanoisin että oon täällä niin kauan kunnes saan rahani takaisin, kuinka kauan haluut että seison tässä? Eikä todellakaan mitään "voinko palauttaa tai onko mahdollista" vaan sanot että "palautan tän paidan" ja pysyt ihan helvetin tiukkana koko ajan. Oon muutaman kerran riidellyt palautuksista myyjien kans ja aina oon saanut rahani takaisin tai vähintään vaihdettua lahjakorttiin.

Vierailija
33/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:09"]

Menisin takaisin liikkeeseen ja pakottaisin antamaan rahat takaisin, sanoisin että oon täällä niin kauan kunnes saan rahani takaisin, kuinka kauan haluut että seison tässä? Eikä todellakaan mitään "voinko palauttaa tai onko mahdollista" vaan sanot että "palautan tän paidan" ja pysyt ihan helvetin tiukkana koko ajan. Oon muutaman kerran riidellyt palautuksista myyjien kans ja aina oon saanut rahani takaisin tai vähintään vaihdettua lahjakorttiin.

[/quote]

No olipas huono neuvo. Harmi ettei törmätty aiemman myyjäurani aikana, olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten seisot liikkeessä sulkemisaikaan asti. :D

Jos ostajan ostama tuote ei täyttäisi palautuksen ehtoja, niin mulle olisi ihan sama miten se asiakas räyhää ja huutaa, tai seistä pönöttää siinä tuntikausia. Palautusta en tekisi, koska säännöt on selkeät. Jos häiritsee muita asiakkaita, niin poistetaan liikkeestä.

Vierailija
34/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tarjotaan 30 päivän palautusaikaa ja vingutaan siitä ettei kuukauden päästä paita tuoksu enää kaupalle? Mielenkiintoista logiikkaa.

Vierailija
35/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:17"]

[/quote]

No olipas huono neuvo. Harmi ettei törmätty aiemman myyjäurani aikana, olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten seisot liikkeessä sulkemisaikaan asti. :D

Jos ostajan ostama tuote ei täyttäisi palautuksen ehtoja, niin mulle olisi ihan sama miten se asiakas räyhää ja huutaa, tai seistä pönöttää siinä tuntikausia. Palautusta en tekisi, koska säännöt on selkeät. Jos häiritsee muita asiakkaita, niin poistetaan liikkeestä.

[/quote]

Voi kulta pieni, sitten otetaan nyhteyttä isoon pomoon ja siinä samalla soitellaan lehdille sun muuta.

Vittumainen myyjä saadaan kuriin oikein hienosti, älä kuvittelekaan muuta.

Koska tuote oli myyntikuntoinen niin liikehän vastaa lupauksistaan. :D

Vierailija
36/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

Voi kulta pieni, sitten otetaan nyhteyttä isoon pomoon ja siinä samalla soitellaan lehdille sun muuta.

Vittumainen myyjä saadaan kuriin oikein hienosti, älä kuvittelekaan muuta.

Koska tuote oli myyntikuntoinen niin liikehän vastaa lupauksistaan. :D

[/quote]

Olisit lukenut hieman tarkemmin, siinä viestissäni luki selkeästi että jos tuote ei ole palautusehtojen mukainen, niin palautusta ei tule ottaa vastaan. Ja siitä sitten vain soittelemaan lehdistöön, jos säännöt on selkeät ja tuote ei ole kelvollinen palautukseen, niin ihan turha siinä on kiukutella tai "laitetaan myyjiä kuriin."

Isot pomothan ne säännöt keksii, joten niitä ei aidosti kovasti kiinnosta tuollaiset rutinat, jos myyjä on kerran toiminut ohjeiden mukaisesti. :) 

Syy miksi kirjoitin kommenttini sinulle, oli se että ko. tilanteet hoidetaan sivistyneesti ja kohteliaasti. Kumpikin osapuoli. On ihan turha mennä sinne liikkeeseen sillä asenteella, että "minä tässä poljen jalkaa, kunnes saan mitä haluan." Noh, et saa.

Vierailija
37/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:18"]

Siis miksi tarjotaan 30 päivän palautusaikaa ja vingutaan siitä ettei kuukauden päästä paita tuoksu enää kaupalle? Mielenkiintoista logiikkaa.

[/quote]

Ap:n viestissä luki että eivät ottaneet vastaan, koska vaate haisi. Haiseva vaate ei ole omasta mielestäni enää myyntikuntoinen. Ostaako seuraava asiakas sitten sen esim. tupakanhajuisen vaatteen?

Vierailija
38/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun ja pyydä vastaus tietysssä määräajassa. Jos ei auta -> kuluttaja-asiamieheen yhteys.

Ostin taannoin Cubukselta paidan ja kaulakorun. Korun halusin palauttaa, vaan ei onnistunut. Kassalla oli kyltti jossa kerrottiin palautusoikeuden koskevan kaikkea muuta kuin: korvakoruja, alusvaatteita ja kosmetiikkaa. Kuiteissa taas luki että koskee myös kaulakoruja. Myymälä ei rahoja palauttanut eikä korua suostunut ottamaan takaisin, apua sain asiakaspalvelun kautta ja huomenna menen korun palauttamaan, toivottavasti sujuu ongelmitta :)

Vierailija
39/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kuitissa siis luki ettei palautusoikeus koske kaulakoruja (koruja yleisesti).

Vierailija
40/50 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksrt pyytänyy myymäläpäällikköä paikalle? Tai voit viedä asian eteenpäin alue-tai maapäällikölle. Kysyitkö miltä paita sitten haisi? Tupakan hajun ja voimakkaan hajuveden ymmärrän...aika outoa toimintaa en jättäisi asiaa tähän vaan..ihan periaatteen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme