Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka itsekin myönnät olevasi ns huono ystävä, haittaisiko jos kukaan ei ottaisi sinuun enää yhteyttä?

Vierailija
06.08.2026 |

Olet se, jolle soitetaan, jota pyydetään ja joka kutsutaan mukaan, mutta itse et koskaan soita, pyydä, kutsu, järjestä mitään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ei minuakaan pyydetä, olen hyvin tottunut.

Vierailija
2/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa jos ei joku tule käymään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä on? Sitten varmaan ottaisin itse yhteyttä, jos alkaisi häiritä. Mutta en jaksa yhteydenottoja laskevia marttyyreita.

Vierailija
4/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilahtunut, jos nuo seuraa kärtäävät vihdoinkin lopettaisi soittelun ja yhteydenoton ja ymmärtäisi, että me emme ole ystäviä. Olemme käyneet kahvilla satunnaisesti pari kertaa ja nähneet yhteisten ystävien juhlissa, mutta me emme ole ystäviä, emme oikeastaan edes kavereita.

Inhoan sitä, että pitää keksiä kaikenlaisia tekosyitä sille, miksi ei halua uhrata viikonloppuaan ystävättömän vastavuoroisuutta vaativan seurassa.

Vierailija
5/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä soittelen ja järjestänkin kaikenlaista, mutta en jokaiselle, joka kuvittelee olevansa ystäväni. Ilahtuisin, jos roikkujat ja kärttäjät lopettaisi yhteydenpidon.

Vierailija
6/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan ja melko mielellään sitä olisi täysin ilman kontakteja. Kummastuttaa itse asiassa aika joka oli vasta muutama vuosi sitten kun muka halusin ihmisseuraa ja kavereita.

Vierailija
7/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo ulosottohenkilö saisi pysyä etäällä. Sekä X-muija.

Vierailija
8/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään jos puhelin ei soi.  

Vierailija
9/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisella miehellä ole ystäviä. Eikä se sellaisia tarvitsekaan. Vain nuoret etsivät paikkaansa, kotkat liitävät yksin ja huolehtivat omista munistaan. 

Vierailija
10/10 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta ihmissuhteet tuntuu jotenkin työläiltä ja merkityksettömiltä nykyään. Ei jaksaisi laittaa sitä mitäkuuluu-viestiäkään kun ei oikeastaan edes kiinnosta tietää mitä toisille kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä