Sinä, joka itsekin myönnät olevasi ns huono ystävä, haittaisiko jos kukaan ei ottaisi sinuun enää yhteyttä?
Olet se, jolle soitetaan, jota pyydetään ja joka kutsutaan mukaan, mutta itse et koskaan soita, pyydä, kutsu, järjestä mitään
Kommentit (10)
Ei voisi vähempää kiinnostaa jos ei joku tule käymään
Mikä kysymys tämä on? Sitten varmaan ottaisin itse yhteyttä, jos alkaisi häiritä. Mutta en jaksa yhteydenottoja laskevia marttyyreita.
Olisin ilahtunut, jos nuo seuraa kärtäävät vihdoinkin lopettaisi soittelun ja yhteydenoton ja ymmärtäisi, että me emme ole ystäviä. Olemme käyneet kahvilla satunnaisesti pari kertaa ja nähneet yhteisten ystävien juhlissa, mutta me emme ole ystäviä, emme oikeastaan edes kavereita.
Inhoan sitä, että pitää keksiä kaikenlaisia tekosyitä sille, miksi ei halua uhrata viikonloppuaan ystävättömän vastavuoroisuutta vaativan seurassa.
Kyllä minä soittelen ja järjestänkin kaikenlaista, mutta en jokaiselle, joka kuvittelee olevansa ystäväni. Ilahtuisin, jos roikkujat ja kärttäjät lopettaisi yhteydenpidon.
Eipä oikeastaan ja melko mielellään sitä olisi täysin ilman kontakteja. Kummastuttaa itse asiassa aika joka oli vasta muutama vuosi sitten kun muka halusin ihmisseuraa ja kavereita.
Ainakin tuo ulosottohenkilö saisi pysyä etäällä. Sekä X-muija.
Ei haittaa yhtään jos puhelin ei soi.
Ei suomalaisella miehellä ole ystäviä. Eikä se sellaisia tarvitsekaan. Vain nuoret etsivät paikkaansa, kotkat liitävät yksin ja huolehtivat omista munistaan.
En tiedä miksi mutta ihmissuhteet tuntuu jotenkin työläiltä ja merkityksettömiltä nykyään. Ei jaksaisi laittaa sitä mitäkuuluu-viestiäkään kun ei oikeastaan edes kiinnosta tietää mitä toisille kuuluu.
Ei kun ei minuakaan pyydetä, olen hyvin tottunut.