Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vegaanit syövät jouluna?

Vierailija
21.12.2014 |

kerro

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"] www.vegaaniliitto.fi [/quote] Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa. [/quote] Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä. [/quote] Joulukinkusta saa seksitaudin.

[/quote]

Mutta ah niitä pyöreitä muotoja ja paljasta pintaa ;)

Vierailija
42/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:22"]

Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.

Ohhoh, oletpa tietäväinen. Oletko kokeillut? Et vastannut, että haluukko tulla jouluna parit maistelemaan ;)

[/quote]

 

En ole kokeillut, mutta tarkoituksena on. Mutta ei sun kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon vegaani ja pyyrystän jouluna rusakon (jouluperinne) :)

Vierailija
44/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosollia, lanttulaatikkoa ja sienisalaattia. Ovat herkkuni.

Vierailija
45/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä

Vierailija
46/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]

Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä

[/quote]

 

Miksi sitten vastasit tähän aloitukseen? Tämän aloituksen aiheenahan oli se, mitä vegaanit syövät jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]

Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä

[/quote]

 

Ilmeisesti sekä luku- että kirjoitustaito on tällä henkilöllä heikohkoissa kantimissa :D

Vierailija
48/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]

Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä

[/quote]

 

Miksi sitten vastasit tähän aloitukseen? Tämän aloituksen aiheenahan oli se, mitä vegaanit syövät jouluna.

[/quote]

Koska tykkään ruuasta, älä ole noin vihamielinen. JOULURAUHAA ja paljon sydämmiä sinulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olla aika mielenkiintoinen keskustelu.

Vierailija
50/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko seitania punaviinikastikkeessa ohjeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Itken vielä jouluna.
T. Vegaani korvatunturilta

Vierailija
52/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusenkärkkäis teetä ja piparkaakkuja. t. joulumuori vs-50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:32"]

Saisko seitania punaviinikastikkeessa ohjeen?

[/quote]

Saat! Tässä on se seitan, älä anna sanan "kinkku" häiritä sua, en ajattele sitä minään kinkkuna vaan hyvänmakuisena pääruokana: http://chocochili.net/2008/12/vegaanin-joulukinkku/ ja punaviinikastike: http://kasvisruokaa.blogspot.fi/2008/12/joulukinkku-seitanista-ja.html .

Aika älyvapaaksi muuten mennyt tää keskustelu. :D Luulisi, että vegaanisestakin ruoasta voisi keskustella ihan hyvässä hengessä paasaamatta.

Vierailija
54/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä niin mieleni pahoitin kun tämä keskustelu on niin julmaa :( rusakoita yksikin metsästää ja toinen kinkkua syö vaikka vegaaniksi itseään väittää. mieleni pahoitin todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan