Mitä vegaanit syövät jouluna?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:22"]
Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.
Ohhoh, oletpa tietäväinen. Oletko kokeillut? Et vastannut, että haluukko tulla jouluna parit maistelemaan ;)
[/quote]
En ole kokeillut, mutta tarkoituksena on. Mutta ei sun kanssa!
Mää oon vegaani ja pyyrystän jouluna rusakon (jouluperinne) :)
Rosollia, lanttulaatikkoa ja sienisalaattia. Ovat herkkuni.
Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]
Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä
[/quote]
Miksi sitten vastasit tähän aloitukseen? Tämän aloituksen aiheenahan oli se, mitä vegaanit syövät jouluna.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]
Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä
[/quote]
Ilmeisesti sekä luku- että kirjoitustaito on tällä henkilöllä heikohkoissa kantimissa :D
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]
Herkkuani ovat kraavilohi ja kinkku. Vegaaneista en tiedä
[/quote]
Miksi sitten vastasit tähän aloitukseen? Tämän aloituksen aiheenahan oli se, mitä vegaanit syövät jouluna.
[/quote]
Koska tykkään ruuasta, älä ole noin vihamielinen. JOULURAUHAA ja paljon sydämmiä sinulle <3
Tämä olla aika mielenkiintoinen keskustelu.
Saisko seitania punaviinikastikkeessa ohjeen?
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Itken vielä jouluna.
T. Vegaani korvatunturilta
kuusenkärkkäis teetä ja piparkaakkuja. t. joulumuori vs-50
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:32"]
Saisko seitania punaviinikastikkeessa ohjeen?
[/quote]
Saat! Tässä on se seitan, älä anna sanan "kinkku" häiritä sua, en ajattele sitä minään kinkkuna vaan hyvänmakuisena pääruokana: http://chocochili.net/2008/12/vegaanin-joulukinkku/ ja punaviinikastike: http://kasvisruokaa.blogspot.fi/2008/12/joulukinkku-seitanista-ja.html .
Aika älyvapaaksi muuten mennyt tää keskustelu. :D Luulisi, että vegaanisestakin ruoasta voisi keskustella ihan hyvässä hengessä paasaamatta.
kyllä minä niin mieleni pahoitin kun tämä keskustelu on niin julmaa :( rusakoita yksikin metsästää ja toinen kinkkua syö vaikka vegaaniksi itseään väittää. mieleni pahoitin todella.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"] www.vegaaniliitto.fi [/quote] Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa. [/quote] Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä. [/quote] Joulukinkusta saa seksitaudin.
[/quote]
Mutta ah niitä pyöreitä muotoja ja paljasta pintaa ;)