Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vegaanit syövät jouluna?

Vierailija
21.12.2014 |

kerro

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syödä porkkanaraastetta ja pari lsd sientä jotta pääsen joulutripille

Vierailija
22/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:14"]

Ajattelin syödä porkkanaraastetta ja pari lsd sientä jotta pääsen joulutripille

[/quote]

 

Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?

No siis tarkoitin näitä "taikasieniä" you know, googleta ;) tuu maistaa niitä mun kans

Vierailija
24/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:18"]

Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?

No siis tarkoitin näitä "taikasieniä" you know, googleta ;) tuu maistaa niitä mun kans

[/quote]

 

Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.

Vierailija
25/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.

Ohhoh, oletpa tietäväinen. Oletko kokeillut? Et vastannut, että haluukko tulla jouluna parit maistelemaan ;)

Vierailija
26/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakaalia, eli caccakuulia

Vierailija
30/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua ajattelin syödä pari kappaletta itsekseni. Vegaaneista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan lsdsieniä!

Vierailija
32/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]

www.vegaaniliitto.fi

[/quote]

Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus: RUOKAA.

Vierailija
34/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:00"]kurkkua ja tomaattia kun muut nauttivat maidollisista,lihaisista,kalaisista ruuistaan :) näitä ainakin meidän nirsoilevalle tyttärelle tarjoillaan
[/quote]
Aihetta lasu ilmoon? Vettumaiset vanhemmat pitää lasta nälässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:11"]

Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.

[/quote]

Et oo tainnu koskaan sianrasvaa juoda, kun luulet sen tukkivan suolen. Kyllä siinä kuule niin käy, että runsaasta rasvasta seuraa järkky rasvaripuli.

Vierailija
36/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:11"]

Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.

[/quote]

Et oo tainnu koskaan sianrasvaa juoda, kun luulet sen tukkivan suolen. Kyllä siinä kuule niin käy, että runsaasta rasvasta seuraa järkky rasvaripuli.

[/quote]

Oiskohan toi kirjoittaja vitsaillut, koska oli kyllästynyt noihin "vegaanit syö kaarnaa ja ilmaa"-kommentteihin, joita tääkin ketju on jo täynnä? Sääli, koska muuten tää ketju oli ihan superasiallinen vegaanien puolelta. :)

Vierailija
37/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]

www.vegaaniliitto.fi

[/quote]

Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.

[/quote]

Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä.

Vierailija
38/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]

www.vegaaniliitto.fi

[/quote]

Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.

[/quote]

Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä.
[/quote]

Joulukinkusta saa seksitaudin.

Vierailija
39/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit takaisin peikkometsään! Tämä olisi ollut oikeasti kiinnostava keskustelu. :/

Vierailija
40/54 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vegaanina laitan joulupöytään ainakin:
- laatikoita (bataatti, peruna ja lanttu)
- kasvis"gratiinia"
- seitankinkkua kahdella tavalla (chilinen ja valkosipulinen)
- joulutorttuja
- riisipuuroa vaniljasoijamaitoon
- karjalanpiirakoita ja porkkanahummusta
- avokadositruunagranaattiomena-salaattia
- mausteisia banaanilettuja
- rosollia
- porkkanakakkua
- herkkusieniä
- maa-artisokkakeittoa
- pipareita
- pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä ja tummaa suklaata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi