Mitä vegaanit syövät jouluna?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:14"]
Ajattelin syödä porkkanaraastetta ja pari lsd sientä jotta pääsen joulutripille
[/quote]
Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?
Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?
No siis tarkoitin näitä "taikasieniä" you know, googleta ;) tuu maistaa niitä mun kans
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:18"]
Miten se lsd on niihin sieniin päätynyt?
No siis tarkoitin näitä "taikasieniä" you know, googleta ;) tuu maistaa niitä mun kans
[/quote]
Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.
Ei taikasienissä ole LSD:tä. LSD on torajyvästä eristetty kemikaali, taikasienten vaikuttava aine on psilosiini.
Ohhoh, oletpa tietäväinen. Oletko kokeillut? Et vastannut, että haluukko tulla jouluna parit maistelemaan ;)
Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.
Kinkkua ajattelin syödä pari kappaletta itsekseni. Vegaaneista en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:00"]kurkkua ja tomaattia kun muut nauttivat maidollisista,lihaisista,kalaisista ruuistaan :) näitä ainakin meidän nirsoilevalle tyttärelle tarjoillaan
[/quote]
Aihetta lasu ilmoon? Vettumaiset vanhemmat pitää lasta nälässä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:11"]
Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.
[/quote]
Et oo tainnu koskaan sianrasvaa juoda, kun luulet sen tukkivan suolen. Kyllä siinä kuule niin käy, että runsaasta rasvasta seuraa järkky rasvaripuli.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:11"]
Minä olen lihaani ja minä juon sianrasvaa niin että suoli tukkeutuu ja sitten pitää mennä päivystykseen suolenhuuhteluun. Ahh että minä rakastan olla lihaani sen olla pitää! En ole hippi.
[/quote]
Et oo tainnu koskaan sianrasvaa juoda, kun luulet sen tukkivan suolen. Kyllä siinä kuule niin käy, että runsaasta rasvasta seuraa järkky rasvaripuli.
[/quote]
Oiskohan toi kirjoittaja vitsaillut, koska oli kyllästynyt noihin "vegaanit syö kaarnaa ja ilmaa"-kommentteihin, joita tääkin ketju on jo täynnä? Sääli, koska muuten tää ketju oli ihan superasiallinen vegaanien puolelta. :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.
[/quote]
Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Älä vegaaniliittoa syö. Se on varsin yksipuolista ravintoa.
[/quote]
Siitä saattaa myös tarttua päähän kummallisia ajatuksia; alat höperehtiä kaikkea ruoan eettisyydestä ja eläinten hyvinvoinnista. Suurin tartuntavaara on nuorilla teinitytöillä.
[/quote]
Joulukinkusta saa seksitaudin.
Trollit takaisin peikkometsään! Tämä olisi ollut oikeasti kiinnostava keskustelu. :/
itse vegaanina laitan joulupöytään ainakin:
- laatikoita (bataatti, peruna ja lanttu)
- kasvis"gratiinia"
- seitankinkkua kahdella tavalla (chilinen ja valkosipulinen)
- joulutorttuja
- riisipuuroa vaniljasoijamaitoon
- karjalanpiirakoita ja porkkanahummusta
- avokadositruunagranaattiomena-salaattia
- mausteisia banaanilettuja
- rosollia
- porkkanakakkua
- herkkusieniä
- maa-artisokkakeittoa
- pipareita
- pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä ja tummaa suklaata
Ajattelin syödä porkkanaraastetta ja pari lsd sientä jotta pääsen joulutripille