Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kun meidän lapsi ei päässyt

Vierailija
21.12.2014 |

balettiesityksen päätähdeksi! Naapurin kakara sen roolin vei. Kyse 10-vuotiaista.

Ovat siis samassa balettiryhmässä ja piti valita se "päätähti" johonkin kevätesitykseen. No, minun tyttöni olisi halunnut pääosaan ja on todella taitava tanssija. En ymmärrä miksei häntä valittu. Naapurintyttö on mielestäni huono valinta rooliin. Tanssiesitys perustuu erääseen satuun, jossa päähenkilö on muutenkin VAALEATUKKAINEN. Ja nyt sitä esittääkin lapsi, joka ei ole edes kokonaan valkoihoinen!! Tanssii muutenkin omasta mielestäni kömpelön näköisesti. Oma lapseni olisi niin paljon parempi valinta! Että ottaa päähän. Kaikki sukulaisetkin sanoo, että meidän lapsi on taitava ballerina. Ja sitten tanssinope sanookin että naapurin kakara saa roolin! Ei saatana ottaa päähän, saako tästä tehdä valitusta?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:47"]

Olen itse puoliksi ulkomaalainen enkä rasisti ainakaan omasta mielestäni. Muita ulkomaalaisryhmiä ei mitenkään suosita Suomessa, esim työmarkkinoilla päinvastoin syrjitään, mutta mongolidit eli thait, filippiiniläiset, korealaiset ym on poikkeus. Oman lapseni koulussa esim viime keväänä yksi mongolidityttönen, joka hymyili robottimaista hymyään lavan edessä, sai KAKSI stipendiä. Tulisikohan tänä vuonna kolme? Ne mielistelee ja käyttäytyy kuin robotit, ei mitään todellista persoonaa monella niistä. Sillä mielistelyllä sitten menestyy koulussa. Nätimmät ja persoonallisemmat lapset eivät palkintoja saa. 

[/quote]

Nättiys ja persoonallisuusko on muka joku syy antaa stipendi? Eiköhän ne stipendit anneta lahjakkuudesta ja siitä että pärjää koulussa hyvin. Sun lapsi ei pärjää joten ei saa palkintoja. Sorry nyt vaan. 

[/quote]

Ei täällä todellakaan jaeta stipendejä pelkän koulumenestyksen perusteella, vaan ties mitä hyvä käytös ynnä muuta stipendiä, jotka menee mielistelijöille. Kukaan muu kuin tämä mongolidi ei saanut kahta stipendiä. 

Jees ja mua ei harmita, vaikka mun tytär ei ole arvosanojoiltaan parhaiden joukossa tässä vaiheessa, itse olin luokallani aikoinaan se, jolla oli aina paras keskiarvo ja sain ensimmäisenä stipendin, en tosin koskaan kahta kerralla tai edes peräkkäin, kun meidän koulussa opettajat oli reiluja ja stipendejä jaettiin tasapuolisesti välillä eri oppilaille. 

[/quote]

Kyllä sua taitaa pikkasen harmittaa. Tai itseasiassa aika paljonkin. Sun lapselle pitäis antaa joku erikoispalkinto vaikka se ei ole hyvä koulussa eikä osaa edes käyttäytyä. Mutta palkintoja pitäis saada. Mitä ihmeen reiluutta se on että joku luuseri saa palkinnon vaikkei mitään tee sen eteen? Ja ne jotka ahkeroi ja osaa käyttäytyä ei saa mitään.

Vierailija
62/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:30"]

Olen itse puoliksi ulkomaalainen enkä rasisti ainakaan omasta mielestäni. Muita ulkomaalaisryhmiä ei mitenkään suosita Suomessa, esim työmarkkinoilla päinvastoin syrjitään, mutta mongolidit eli thait, filippiiniläiset, korealaiset ym on poikkeus. Oman lapseni koulussa esim viime keväänä yksi mongolidityttönen, joka hymyili robottimaista hymyään lavan edessä, sai KAKSI stipendiä. Tulisikohan tänä vuonna kolme? Ne mielistelee ja käyttäytyy kuin robotit, ei mitään todellista persoonaa monella niistä. Sillä mielistelyllä sitten menestyy koulussa. Nätimmät ja persoonallisemmat lapset eivät palkintoja saa. 

[/quote]

Nättiys ja persoonallisuusko on muka joku syy antaa stipendi? Eiköhän ne stipendit anneta lahjakkuudesta ja siitä että pärjää koulussa hyvin. Sun lapsi ei pärjää joten ei saa palkintoja. Sorry nyt vaan. 

[/quote]

Ei täällä todellakaan jaeta stipendejä pelkän koulumenestyksen perusteella, vaan ties mitä hyvä käytös ynnä muuta stipendiä, jotka menee mielistelijöille. Kukaan muu kuin tämä mongolidi ei saanut kahta stipendiä. 

Jees ja mua ei harmita, vaikka mun tytär ei ole arvosanojoiltaan parhaiden joukossa tässä vaiheessa, itse olin luokallani aikoinaan se, jolla oli aina paras keskiarvo ja sain ensimmäisenä stipendin, en tosin koskaan kahta kerralla tai edes peräkkäin, kun meidän koulussa opettajat oli reiluja ja stipendejä jaettiin tasapuolisesti välillä eri oppilaille. 

[/quote]

Kyllä sua taitaa pikkasen harmittaa. Tai itseasiassa aika paljonkin. Sun lapselle pitäis antaa joku erikoispalkinto vaikka se ei ole hyvä koulussa eikä osaa edes käyttäytyä. Mutta palkintoja pitäis saada. Mitä ihmeen reiluutta se on että joku luuseri saa palkinnon vaikkei mitään tee sen eteen? Ja ne jotka ahkeroi ja osaa käyttäytyä ei saa mitään.

[/quote]

Taidat olla jonkun hikari-rillipää-pullukan äiti. Mun tyttö on se, joka isona saa poikien huomion ja menestymismahdollisuudet työelämässä on hyvät, koska on sosiaalinen ja rohkea. Joten miksi harmittaisi, en todellakaan vaihtaisi ihanaa isosilmäistä kaunista tyttöni johonkin mongolidiin vain, että se saisi joskus stipendin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saisi kiittää! Valmentaja tarjosi hänelle mahdollisuuden kasvaa ihmisenä, hiukan. Tosin Hänen tapauksessaan lähtötaso on senverran matala, jotta sekin vähän on alkuperäiseen nähden huimasti! 

Ehkäpä tämä palauttaa tämänkin mamman hieman lähemmäksi maata, noin kuun kiertoradalle asti...

Vierailija
64/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap just semmonen idiootti kuka näkee vaan oman napansa 

Vierailija
65/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taidat olla jonkun hikari-rillipää-pullukan äiti. Mun tyttö on se, joka isona saa poikien huomion ja menestymismahdollisuudet työelämässä on hyvät, koska on sosiaalinen ja rohkea. Joten miksi harmittaisi, en todellakaan vaihtaisi ihanaa isosilmäistä kaunista tyttöni johonkin mongolidiin vain, että se saisi joskus stipendin. 

[/quote]

Olen seuraillut teidän keskusteluanne nyt vähän aikaa. Mitä vittua, saanen kysyä? :D

No, kerronpas sinulle vähän serkustani (menee ensi vuonna seiskalle): hän on puoliksi aasialainen tyttö, eli "mongolidi". Hän pärjää todella hyvin koulussa. Mutta, hän on myös sosiaalinen, reipas ja mukava, omistaa monta ystävää (sekä tyttöjä että poikia) ja on myös hyvin kaunis (ja omistaa isot silmät, hehheh ;)). Mitäs tähän sanot?

Vierailija
66/66 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:15"]Tämä on provo. Ei kukaan voi ajatella noin. [/quote] Eli sinulle olisi ok jos lapsesi hartaasti odottama rooli päätyisi jollekin muulle? Ei kukaan äiti voi ajatella noin! ap

[/quote] niiin, se on elämää. Hyvä oppia jo nuorena.