Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaiset väittävät hyväksyvänsä kaikki?

Vierailija
21.12.2014 |

...Kun eivät hyväksy. Joo, tämä ei koske kaikkia uskovaisia, mutta kyseinen ilmiö on tuttua varsinkin hellaripiireissä. Jankutetaan siitä, kuinka kaikki ovat tervetulleita viettämään nuorteniltaa helluntaiseurakunnalle, ja kuinka ihanaa että on paljon erilaisia ihmisiä, joita yhdistää Jumala.
Siltikin yleisesti homoja, lesboja ja muita vähemmistöjä väheksytään. Aika tekopyhää!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:21"]Olen nuori homomies ja minut on otettu ihan hyvin hellarinuorissa vastaan. En tietenkään kertonut alussa. Kun oli paremmin tutustunu kerroin pastorille ja muutamalle muulle. Edelleen olen erittäin toivottu naama seurakunnalla ja teen jopa lapsityötä. Nuorisotyössäkin avustan. On totta etteivät he hyväksy sitä että seurustelisin miehen kanssa, mutta tiedän ettei se muuttaisi sitä että minusta välitettäisiin. Tämä on minun kokemukseni hyväksynnästä.
[/quote]
No tässäkin tulee se esille, että he eivät hyväksy muiden valintoja. Ei se ole oikein, että jos nyt seurustelisit miehen kanssa, niin susta alettas hellariporukassa juoruta ja vähätellä sitä mitä olet. -ap

Vierailija
65/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:21"]Olen nuori homomies ja minut on otettu ihan hyvin hellarinuorissa vastaan. En tietenkään kertonut alussa. Kun oli paremmin tutustunu kerroin pastorille ja muutamalle muulle. Edelleen olen erittäin toivottu naama seurakunnalla ja teen jopa lapsityötä. Nuorisotyössäkin avustan. On totta etteivät he hyväksy sitä että seurustelisin miehen kanssa, mutta tiedän ettei se muuttaisi sitä että minusta välitettäisiin. Tämä on minun kokemukseni hyväksynnästä.
[/quote]
No tässäkin tulee se esille, että he eivät hyväksy muiden valintoja. Ei se ole oikein, että jos nyt seurustelisit miehen kanssa, niin susta alettas hellariporukassa juoruta ja vähätellä sitä mitä olet. -ap
[/quote]
En usko että alkaisivat vähätellä. Juoruja toki saattais tulla, mutta niitä voisi tulla melkeen missä vaan tuosta asiasta. En minäkään hyväksy heidän kaikkia valintoja, miksi heidän pitäisi hyväksyä minun valintoja? Jos olisin yhdessä miehen kanssa, olisin edelleen yhtä tervetullut srurakunnalle.

Vierailija
66/87 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
67/87 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:21"]Uskovaiset on sekopäitä. Luulis että jo vuonna 2014 ihmisten päähän olis menny se että homous ei ole valintakysymys vaan synnynäistä.
[/quote]
Juuri näin :D

Vierailija
69/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:10"]Ei hyväksytä transsukupuolisia
[/quote]
Joo ei tosiaankaan! Ykskin hellari (fb -kaveri) julistaa seinällään kuinka onkaan sairasta vaihtaa sukupuolta ja avioliitto kuuluu vain naisen ja miehen välille, koska Jumala sitä ja Jeesus tätä. Voi huoh -ap
[/quote]

Sukupuolenkorjaus, ei sukupuolenvaihto
[/quote] Sukupuolenvaihto se on. Ihmiset ovat täysin yksiselitteisesti joko miehiä tai naisia ja sen voi tarkistaa tarvittaessa kromosomeista. Jos miehen kromosomeilla varustettu ihminen kuvittelee olevansa nainen, hänen harhaansa ei pidä mennä mukaan vaan hänelle pitää tarjota apua jotta hän pääsee harhaisesta käsityksestään eroon.
[/quote]
Mistä lähtien muuten olette uskoneet minkäänlaiseen tieteeseen?

Vierailija
70/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:21"]

Uskovaiset on sekopäitä. Luulis että jo vuonna 2014 ihmisten päähän olis menny se että homous ei ole valintakysymys vaan synnynäistä.

[/quote]

Ja vaikka se olisikin valintakysymys, niin ei siinäkään ole mitään pahaa.

Vierailija
71/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:21"] Uskovaiset on sekopäitä. Luulis että jo vuonna 2014 ihmisten päähän olis menny se että homous ei ole valintakysymys vaan synnynäistä. [/quote] Ja vaikka se olisikin valintakysymys, niin ei siinäkään ole mitään pahaa. [/quote] On luomakunnan vastainen perversio.

[/quote]

No miksi sitten luomakunnan luoja on homot luonut? Vitun homofoobikko.

Vierailija
72/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:21"] Uskovaiset on sekopäitä. Luulis että jo vuonna 2014 ihmisten päähän olis menny se että homous ei ole valintakysymys vaan synnynäistä. [/quote] Ja vaikka se olisikin valintakysymys, niin ei siinäkään ole mitään pahaa. [/quote] On luomakunnan vastainen perversio.

[/quote]

Syö paskaa.

t: kristitty

Vierailija
73/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:05"]Ja siis liität tämän ajatusmaailman kaikista maailman uskonnoista ja lahkoista vain helluntailaisiin?
[/quote] Ihmettelen samaa, kaikista maailman uskonnoista esim. islam on niin suvaitsematon että heikompaa hirvittäisi. Helluntailaiset ovat muslimeihin verrattuna erittäin avarakatseista ja suvaitsevaista porukkaa.
[/quote]
Joo, kyllä islam on suvaitsematon ja hirveä uskonto, mutta he eivät silti väitä hyväksyvänsä muiden valintoja. Mun tarkoitus ei ollut tuoda jotain islamia tähän :D
.
Tietysti näähän on vaan mun mielipiteitä, mutta ne perustuu mun kokemiin faktoihin. Sanoin kyllä, että kaikki uskovaiset eivät tähän kuulu, mutta olen huomannut tätä varsinkin hellaripiireissä. Sanotaan, että ihanaa, kun me kaikki olemme koolla ja te kaikki olette niin äärettömän ihania, mutta silti saatetaan puhua paskaa selän takana ja muutenkin paheksutaan muiden valintoja (jotka poikkeaa heidän näkemyksistään). Osaksi syytän näiden vanhempia, jotka ovat aivopesseet lapsensakin ajattelemaan tietyllä tavalla. -ap
[/quote]

Onko joku uskis sanonut että hyväksyy sinut JA sun tekemät VALINNAT? Itse en ole koskaan sanonut tai edes ajatellut hyväksyväni kenenkään valintoja, mutta se johtuu siitä ettei minun hyväksynnällä ole mitään merkitystä/väliä. Aivan niin kuin minä en odota että kukaan, puhumattakaan kaikki ihmiset hyväksyisivät minut tai tekemäni valinnat. Mitä ne niille kuuluu? En edes mieti tuollaisia asioita. Ja olen siis ihan fanaattinen uskovainen :)

Vierailija
74/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:05"]Ja siis liität tämän ajatusmaailman kaikista maailman uskonnoista ja lahkoista vain helluntailaisiin?
[/quote] Ihmettelen samaa, kaikista maailman uskonnoista esim. islam on niin suvaitsematon että heikompaa hirvittäisi. Helluntailaiset ovat muslimeihin verrattuna erittäin avarakatseista ja suvaitsevaista porukkaa.
[/quote]
Joo, kyllä islam on suvaitsematon ja hirveä uskonto, mutta he eivät silti väitä hyväksyvänsä muiden valintoja. Mun tarkoitus ei ollut tuoda jotain islamia tähän :D
.
Tietysti näähän on vaan mun mielipiteitä, mutta ne perustuu mun kokemiin faktoihin. Sanoin kyllä, että kaikki uskovaiset eivät tähän kuulu, mutta olen huomannut tätä varsinkin hellaripiireissä. Sanotaan, että ihanaa, kun me kaikki olemme koolla ja te kaikki olette niin äärettömän ihania, mutta silti saatetaan puhua paskaa selän takana ja muutenkin paheksutaan muiden valintoja (jotka poikkeaa heidän näkemyksistään). Osaksi syytän näiden vanhempia, jotka ovat aivopesseet lapsensakin ajattelemaan tietyllä tavalla. -ap
[/quote]

Onko joku uskis sanonut että hyväksyy sinut JA sun tekemät VALINNAT? Itse en ole koskaan sanonut tai edes ajatellut hyväksyväni kenenkään valintoja, mutta se johtuu siitä ettei minun hyväksynnällä ole mitään merkitystä/väliä. Aivan niin kuin minä en odota että kukaan, puhumattakaan kaikki ihmiset hyväksyisivät minut tai tekemäni valinnat. Mitä ne niille kuuluu? En edes mieti tuollaisia asioita. Ja olen siis ihan fanaattinen uskovainen :)
[/quote]
Eipä ole sanonut, eikä kukaan uskis niitä hyväksyisi muutenkaan ::D en tarkoittanut, että se pitäisi jokaiselle sanoa erikseen ääneen.
Ärsyttää vaan edelleenkin tietyt asiat. Vaikka se, että jos (kun) harrastaisin seksiä ennen avioliittoa, niin olisin automaattisesti joku huora tms. Se ahdasmielisyys ja tuomitsevuus. Kuka haluaa olla osa sellaista ?!
.
Alkaa käydä pidemmän päälle raskaaksi, kun kuitenkin näiden uskovaisten kanssa joutuu elämään ja olemaan täällä. Eniten vituttaa se tekopyhyys, puhutaan toista ja käyttäydytään toisin.
Ja edelleenkään en tajua miksi täytyy niin hehkuttaa omaa "porukkaansa" ja käännyttää aktiivisesti muita?
-ap

Vierailija
75/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:05"]Ja siis liität tämän ajatusmaailman kaikista maailman uskonnoista ja lahkoista vain helluntailaisiin?
[/quote]
.
[/quote]

[/quote]
Eipä ole sanonut, eikä kukaan uskis niitä hyväksyisi muutenkaan ::D en tarkoittanut, että se pitäisi jokaiselle sanoa erikseen ääneen.
Ärsyttää vaan edelleenkin tietyt asiat. Vaikka se, että jos (kun) harrastaisin seksiä ennen avioliittoa, niin olisin automaattisesti joku huora tms. Se ahdasmielisyys ja tuomitsevuus. Kuka haluaa olla osa sellaista ?!
.
Alkaa käydä pidemmän päälle raskaaksi, kun kuitenkin näiden uskovaisten kanssa joutuu elämään ja olemaan täällä. Eniten vituttaa se tekopyhyys, puhutaan toista ja käyttäydytään toisin.
Ja edelleenkään en tajua miksi täytyy niin hehkuttaa omaa "porukkaansa" ja käännyttää aktiivisesti muita?
-ap
[/quote]

Sinähän tällä muitä käännytät jatkuvilla aloituksilla homoudesta ja uskovaisista.

Vierailija
76/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää lainata sun viestiä 69, mutta tää mun yks ja ainut alotus on kyllä kaukana käännyttämisestä.
Etkö muka ole samaa mieltä, että esim. jehovat vois suksia vittuun ihmisten ovilta? En oo ainakaan ite kääntymässä mihinkään lahkoon tai hömpänpömppään -ap

Vierailija
77/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on Raamatun mukaan luotu miestä varten ja tämän halujen tyydyttämistä varten tehdyksi "panonukeksi". Raamatun käsitys naisista on kahtiajakautunut; nainen on joko neitsyt tai huora. Ja neitsyt-hahmojakin Raamatussa on vain yksi. Neitsyt Mariaa lukuunottamatta kaikki naiset ovat Raamatun mukaan vain miesten seksiobjekteja, joiden kohtelemisella ei ole niin paljoa väliä.

Raamatun Jumalan seksuaalinen perverssiys tulee esiin tirkistelynä ja puuttumisena ihmisten seksielämään. Raamatun Jumala näkee makuuhuoneisiin ja tuomitsee ankarasti homoseksuaalisuuden ja tuomitsee seksuaalinormeista poikkeavia ihmisiä kuolemalla ja helvetin tulilla.

Vierailija
78/87 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 04:18"]nainen on Raamatun mukaan luotu miestä varten ja tämän halujen tyydyttämistä varten tehdyksi "panonukeksi". Raamatun käsitys naisista on kahtiajakautunut; nainen on joko neitsyt tai huora. Ja neitsyt-hahmojakin Raamatussa on vain yksi. Neitsyt Mariaa lukuunottamatta kaikki naiset ovat Raamatun mukaan vain miesten seksiobjekteja, joiden kohtelemisella ei ole niin paljoa väliä.

Raamatun Jumalan seksuaalinen perverssiys tulee esiin tirkistelynä ja puuttumisena ihmisten seksielämään. Raamatun Jumala näkee makuuhuoneisiin ja tuomitsee ankarasti homoseksuaalisuuden ja tuomitsee seksuaalinormeista poikkeavia ihmisiä kuolemalla ja helvetin tulilla.

[/quote]
Omia valintoja, omia valintoja.

Vierailija
79/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:05"]Ja siis liität tämän ajatusmaailman kaikista maailman uskonnoista ja lahkoista vain helluntailaisiin?
[/quote]
.

Vierailija
80/87 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:42"]

...Kun eivät hyväksy. Joo, tämä ei koske kaikkia uskovaisia, mutta kyseinen ilmiö on tuttua varsinkin hellaripiireissä. Jankutetaan siitä, kuinka kaikki ovat tervetulleita viettämään nuorteniltaa helluntaiseurakunnalle, ja kuinka ihanaa että on paljon erilaisia ihmisiä, joita yhdistää Jumala. Siltikin yleisesti homoja, lesboja ja muita vähemmistöjä väheksytään. Aika tekopyhää!

[/quote]Hyväksyvät siis miten? Kirkko tuomitsee siskonsa ja veljensä synnin, mutta ulkopuoliset tuomitsee Jumala. Oletko sinä siellä siis mukana miettimässä josko haluat seurata Jeesusta vai elätkö synnissä seurakuntalaisena? Tarkenna hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi