Kokemuksia Boozt.fi:stä?
Oletteko tilanneet ja miten on mennyt käytännössä hommat?
Kommentit (38)
Itselläni on hyvät kokemukset booztilta tilaamisesta. Tuotteet ovat aina olleet uusia ja esim. laukuissa dust bagit mukana toisin kuin joskus zalandolta tulleissa. Minne lie hävittäneet ne.
Olen tehnyt booztille pari palautusta, rahat tulivat luottokortille alle kahdessa viikossa.
Booztilla on joskus hyviä alennuksia, joskus taas saman tuotteen saa halvemmalla esim. Stockmannin alesta.
Olen ollut jo vuosia tyytyväinen asiakas. Tilaukset tulee nopeasti samassa paketissa, eikä tipotellen ympäri kaupunkia kuten Zalandolla. Tilaan aina laskulle isomman määrän sekä itselleni että lapsille vaatteita ja huonosti istuvat olen palauttanut. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, joten kyllä voin hyvin suosittella.
I don't order from Boozt anymore. They are saying returning is free but no. Good luck if ordering from them.
Luulin tehneeni hyvän löydön ja lisäsin tuotteen ostoskoriin. Tuotteen hinta kuitenkin nousi maksuvaiheessa/ostoskorissa, jäi tilaamatta. Kokeilin paria muuta tarjouksessa ollutta tuotetta tilata, mutta niiden kohdalla kävi sama. Hinnat ovat huijausta.
Tilasin alkukesästä Booztilta mekon juhlia varten sekä muuta. Pääosin olin tyytyväinen tilaukseen mutta mulle se tärkein eli juhlamekko ei malliltaan istunut ollenkaan. Palautin mekon kesäkuun lopussa eikä rahoja ole vieläkään kuulunut. Omabooztista näkyy, että tuote on palautunut. Mikä on kohtuullinen aika odotella rahojen palautusta? Ei varmaan ihan heti tule tilattua uudestaan kun palauttaminen on näin vaikeaa.
Mietin tilausta, mutta arveluttaa.
Boozt on ihan luotettava kauppa. Hinnoittelu on vähän typerä kun pitää aina tilata 2 tuotetta samasta kampanjasta, jotta saa siihen hintaan mihin ovat ilmoittaneet. Monta kertaa joutunut ostamaan jonkun toisen tuotteen ihan vain sen takia että saa halvemmalla kuin että tilaisi vain yhden.
Hyvä kauppa. Tilaan aina täältä ja otan laskulle.
Vierailija kirjoitti:
Boozt on ihan luotettava kauppa. Hinnoittelu on vähän typerä kun pitää aina tilata 2 tuotetta samasta kampanjasta, jotta saa siihen hintaan mihin ovat ilmoittaneet. Monta kertaa joutunut ostamaan jonkun toisen tuotteen ihan vain sen takia että saa halvemmalla kuin että tilaisi vain yhden.
Tämän takia Booztista luopunut ja näistä kahdesta isosta suosin lähinnä Zalandoa.
Tuo laskelmoitu tarjouskikkailu käy aika nopeasti vanhaksi jos pitää palauttaa huonosti istuvia vaatteita ja jäljelle jäävien tarjoushinta palaakin normaalihintaan millä niitä ei välttämättä edes koskaan myydä.
Booztille ku palauttaa tarpeeks usein ni saa bannit
Vierailija kirjoitti:
Booztille ku palauttaa tarpeeks usein ni saa bannit
Tietysti. Kyseessä on liikeyritys eikä hyväntekeväisyys. Kenelläkään ei ole varaa kannattamattomiin asiakkaisiin.
Hinnoittelu on niin järjetöntä, seuratkaapa joskus esim. ennen blackfridayta. Tuotteiden hintoja nostetaan 20-30% yli normaalien ulosmyyntihintojen. Sitten voidaan hehkutella noilla 40%-60% alennuksilla, jotka ovat oikeasti paljon pienemmät. Tuotteiden hinta saattaa muuttua saman päivän aikana sen mukaan miten paljon tuotetta on katsonut tai jos jäljellä on vain yksittäisiä kappaleita.
Viime aikoina tullut likaisia/tahraisia nuhjuisen näköisiä käytettyjä vaatteita bootzilta.
Mies ei saa tilattua tuolta, vaikka on sieltä tilannut tasan kerran vain aiemmin vuosia sitten ja silloin palautti yhden tuotteen. Itse tilailen ja palautettelen vähän väliä ilman ongelmia. Ei mitään logiikkaa..
Nuo osta kaksi väh 69€ on rasittavia tarjouksia, pakko ostaa turhaa ja liikaa jos yhden tuotteen alella haluaa. En tilaa enää.
Onko kukaan maksanut isompaa kertynyttä tilimaksua sinne kerralla kokonaan pois? Maksoin ja silti lisäilevät sinne jotain maksua edelleen vaikken ole tilannut lisää aikoihin.
Olin oli kymmenen vuotta asiakas kunnes kävivät väittämään että palautukseni on myöhässä eivätkä hyväksy palautusta. Laskivat palautusajan siitä hetkestä kun paketti on lähetetty asiakkaalle vaikka todellisuudessa palautusaika lasketaan siitä lähtien kun asiakas on vastaanottanut paketin. Asiakaspalvelun kanssa riitelin viikkokausia asiasta kunnes kuljetusyhtiö Schenker todisti että palautus ei ollut myöhässä. Boozt lähetti aiheettoman 14 euron laskun ei mistään jonka maksoin, en jaksanut enää vääntää siitä. Halusin vain päästä eroon koko yrityksestä.
En. Olen tilannut paljon ja aina maksanut ja pitänyt oikeastaan kaiken tilaamani. Jouluksikin tilasin paljon lahjoja sieltä ym