Uskallatko käydä illalla pimeän aikaan lenkillä tai muuten kävelemässä ulkona?
Itse uskallan. Monesti lähdenkin iltalenkille vasta klo 20-21 välillä.
Kommentit (80)
Metsään uskallan...siellä asunkin.
Kylille ei huvita mennä villi-ihmisten sekaan mitä tänne raahattu ties mistä.
En uskaltais metsään.. mitä jos sudet söis.
Kyllä uskallan koska minulla on isokokoinen koira mukana joka tottelee pienintäkin vihjettäni ja käy todella herkästi ihmisten, varsinkin miesten kimppuun kun annan sille merkin että sen pitää tehdä niin. En kuljeta sitä remmissä vaan se kulkee vierelläni vapaana valmiina hyökkäämään heti minua uhkaavan ihmisen kimppuun jos annan sille merkin eli minua eivät miehet pysty käyttämään seksuaalisesti hyväksi vaikka he kaikki ovatkin valmiita rais kaa maan naispuoleisen henkilön tämän ikään katsomatta jos vain saavat siihen tilaisuuden. Mutta minun kohdallani he eivät sitä saa, koska koirani puree heitä ensin jalkoväliin ja sitten hyökkää kurkkuun kiinni kaataen heidät samalla maahan.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein pähkäillyt että minkäköhänlainen turva-arsenaali näillä koirankusettajilla on mukanaan.
Mulla on koirannappuloita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan, koska kokoa on aikuisen miehen verran. Olen 178 cm ja 95kg. Jos olisin sirompi ja lyhyempi niin saattaisin pelätä. Kyllä mä nytkin kartan riskialttiimpia seutuja, mutta tuskin olen se ykköskohde kenellekään.
N27
Ja huppu päässähän sua vois erehtyä luulemaan karskiksi mieheksi. 👍
No kyllä multa löytyy naiselliset muodot, niin ehkei ihan. Olen isokokoinen, mutta vyötärö ja puöreä pylly löytyy :) Ei mua haittaa nää ilkeät kommentit mitä täällä on tullut, ilkeisiin kommentteihin on tottunut.
N27
Eiköhän ne ole tulleet yhdeltä ja samalta (fetisisti)mieheltä.
Uskallan, lenkkeilen kesäisin päivällä itikoiden takia mutta syksyllä siirryn taas myöhäisiin iltalenkkeihin. On ihanaa kävellä hiljaisella kadulla katulamppujen valossa, paras aika klo 21-22 kun koiranulkoiluttajatkin jo menneet koteihinsa. Ikinä ei ole tapahtunut mitään sen pahempaa kuin että citykettu säikäytti hölkytellessään hetken rinnalla, mietin jo että tässäko se lähtö tulee, raivotautisen kapisen ketun hampaissa?
Kummallinen kysymys, miksi en uskaltaisi? Mitä pimeässä voi olla sellaista, jota ei ole valoisassa maastossa, vaikka kieltämättä liikkuminen otsalampun valossa on vaikeaa. Maalla asun ja liikun, eikä minua pelottanut silloinkaan, kun liikuin sysipimeässä kaupungissa elokuun yönä, kun katuvaloja ei vielä ollut sytytetty.
Lenkkeilen usein pimeällä metsässä, ja pelkään kyllä karhuja ja susia, koska molempia täällä on. Lauleskelen mennessäni, hypin ja pompin... Onneksi karhut menee talveksi nukkumaan. Ilveksiäkin täällä on, mutta ne ilmeisesti väistävät ihmistä varmasti. Mutta vaikka pelkään, en jätä lenkkiä tekemättä. Luotan siihen, että pedot pelkää enemmän minua
Maalla asuvat uskaltavat. Stadissa asuvat pysyvät sisällä. Mistä tämä johtuneekaan..
Uskalsin ennen kunnes viime syksynä joka alkoi seurata autolla ja tuli perässä kotipihaan, lähti vasta kun mieheni astui ulos. Asun pienessä kirkonkylässä ja olen tottunut iltelenkkeihin taajaman ulkopuolella valottomilla pikkuteillä, joskus nuoret kruisailee siellä mutta ikinä ole tarvinnut pelätä enkä olisi ikimaailmassa uskonut että joku voisi seurata minua kotiin!
Hyvin uskallan. Asun Joensuun liepeillä rauhallisella omakotitaloalueella. Ei liiku hörhöjä eikä toisaalta susiakaan. Turvallista on.
Villieläimet ei pelota, villi-ihmiset pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin uskallan. Asun Joensuun liepeillä rauhallisella omakotitaloalueella. Ei liiku hörhöjä eikä toisaalta susiakaan. Turvallista on.
Pelottavinta ovatkin autoilijat, potkulutailijat ja pyöräilijät. Varustaudun kyllä heijastimilla, mutta silti meinaavat joskus tulla päälle. Etenkin läheisestä harjusta, jolla mielelläni kävelen, on tullut joku maastopyöräilijöiden harjoitusrata; tulevat rinnettä alas tuhatta ja sataa ollenkaan ottamatta huomioon, että paikalla voisi olla muitakin.
Nainen 34v kirjoitti:
Kyllä uskallan koska minulla on isokokoinen koira mukana joka tottelee pienintäkin vihjettäni ja käy todella herkästi ihmisten, varsinkin miesten kimppuun kun annan sille merkin että sen pitää tehdä niin. En kuljeta sitä remmissä vaan se kulkee vierelläni vapaana valmiina hyökkäämään heti minua uhkaavan ihmisen kimppuun jos annan sille merkin eli minua eivät miehet pysty käyttämään seksuaalisesti hyväksi vaikka he kaikki ovatkin valmiita rais kaa maan naispuoleisen henkilön tämän ikään katsomatta jos vain saavat siihen tilaisuuden. Mutta minun kohdallani he eivät sitä saa, koska koirani puree heitä ensin jalkoväliin ja sitten hyökkää kurkkuun kiinni kaataen heidät samalla maahan.
No just joo. Provo tämä tietysti, mutta jos ei olisi, niin tässä on siis just se, mitä muut ulkoilijat pelkäisivät, jos jotain pelkäisivät. Onneksi meilläpäin ei näitä ole, joten illalla ulkoilu on turvallista. Mutta valitettavasti koirapalstoilla saa lukea aika usein tällaisista tyypeistä ja niiden koirien raatelemista koirista.
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuvat uskaltavat. Stadissa asuvat pysyvät sisällä. Mistä tämä johtuneekaan..
Älä hölmöile. Minä ja kaikki muutkin uskaltavat käyttää koiransa iltalenkillä myös Helsingissä. Samoin opiskelijat käydä iltamenoissaan, ja vanhemmat ihmiset yksinkin iltalenkillä. Helsinki on turvallisempi nykyään kuin koskaan, jos katsoo tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Juu, asun keskiluokkaisella alueella, täällä ei liiku arveluttavaa porukkaa.
Kateeksi käy, pääsisipä itsekin muuttamaan pois täältä lähiöstä jossa liikkuu iltaisin uhkaavaa etnistä katujengiä niin ettei uskalla mennä enää ulos.
kepuhan meinaa vedättää valokaapelit joka torppaan kyllä silloin valoa riittää n.4 miljardin hanke mutta turhan ja toimimattoman kaapelin kaivuusta saa juntti kaivajat ja demari työllistetyt lapio miehet työtä. SIIS MITÄ JÄRKEÄ
No kyllä multa löytyy naiselliset muodot, niin ehkei ihan. Olen isokokoinen, mutta vyötärö ja puöreä pylly löytyy :) Ei mua haittaa nää ilkeät kommentit mitä täällä on tullut, ilkeisiin kommentteihin on tottunut.
N27