Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko käydä illalla pimeän aikaan lenkillä tai muuten kävelemässä ulkona?

Vierailija
19.10.2021 |

Itse uskallan. Monesti lähdenkin iltalenkille vasta klo 20-21 välillä.

Kommentit (80)

21/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kyllä, oon helvetin ruma satakiloinen äijän kuvatus ja mukana koira suojelemassa. On tosin useasti vastaan tullut naaraspuolisia koiriensa kanssa kyselemään että saako rapsuttaa, se vähän pelottaa!

22/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koira on pikku villakoira!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Liikaa levotonta porukkaa liikkeellä.

Nuorena uskalsin.

Kävelen usein myöhään illalla ja yöllä hautausmaalla. Siellä on rauhallista ja mukavaa. Sadesäällä musta sadetakki ja iän tuomaa kumaraa kävelytyylissä on joskus karkottanut muita hautausmaalle tulijoita. Ei ole koskaan öykkärit häirinneet.

Vierailija
24/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, koska kokoa on aikuisen miehen verran. Olen 178 cm ja 95kg. Jos olisin sirompi ja lyhyempi niin saattaisin pelätä. Kyllä mä nytkin kartan riskialttiimpia seutuja, mutta tuskin olen se ykköskohde kenellekään.

N27

Vierailija
25/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ollut havaittavissa ns etnistä värinää nurkissa

Vierailija
26/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen milloin vaan. Joka ilta tai yö koiran kanssa viimeisenä ennen nukkumaanmenoa jonkinmoinen lenkki. Saa sitten aamulla nukkua pitempään kun koira on tyhjennetty juuri ennen nukkumaan menoa. Ja siis uskallan kyllä ilman koiraakin ulos. Mun koira on semmonen lapanen, ettei sitä pelkää kukaan, ei siitä ole turvaksi jos joku päälle tulee.

Vierailija
27/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan siellä on. Sudet ja huuhkajat pitävät huolen siitä.

Vierailija
28/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeän aikaan illalla olo tuntuu hassusti turvallisemmalta lähteä lenkille. Päivällä tuntuu että olen liian altis kaikenlaiselle toljotukselle.

Joo, tämä! Tästä syystä tykkään liikkua pimellä.

Vierailija
29/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein pähkäillyt että minkäköhänlainen turva-arsenaali näillä koirankusettajilla on mukanaan.

Vierailija
30/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lenkkeilen lähes aina vasta 8-9 maissa illalla. Välillä autotien vartta, mutta useimmiten pelloilla ja metsissä. Mukana heijastinliivi, otsalamppu ja hyvä vahtikoira. Yksin tai ilman valoja en lähtisi, kun alkaa mielikuvitus laukkaamaan.

Vierailija
31/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein pähkäillyt että minkäköhänlainen turva-arsenaali näillä koirankusettajilla on mukanaan.

Mun turva-arsenaalini löytyy koiran suusta. 

Vierailija
32/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, asun keskiluokkaisella alueella, täällä ei liiku arveluttavaa porukkaa.

Vierailija
33/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan, koska kokoa on aikuisen miehen verran. Olen 178 cm ja 95kg. Jos olisin sirompi ja lyhyempi niin saattaisin pelätä. Kyllä mä nytkin kartan riskialttiimpia seutuja, mutta tuskin olen se ykköskohde kenellekään.

N27

Joo ei tuon kokoisena tarvitse pelätä, että jotakuta kiinnostaisi ahdistella. Onnekas olet :)

Vierailija
34/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen yökyöpeli.

Vierailija
35/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kyllä. Kerran joku kettu tai mikä lie säikäytti, kun näkyi vain kiiluvat silmät pilkkopimeässä metsässä. Oli vielä rinteessä yläpuolellani niin, että oli vaikea aluksi arvioida, minkä kokoinen elukka siellä oli. Seisoi vain siinä paikallaan pitkän aikaa ja tuijotti, ei tuntunut pelkäävän. Jälkikäteen nauratti kyllä, mutta silloin ei.

Vierailija
36/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pelota, mutta koira luikkii pimeällä nopeasti takaisin kotiin kun bisnekset on hoidettu.

Vierailija
37/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla.

T. Foliohattumies

Vierailija
38/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde yksin hiljaisille lenkkipoluille. Oon kyllä vanha ruma akka, mutta takapäin voin näyttää nuorelta kun olen pieni, hoikka ja hyväkuntoinen. Kaupungilla voin kävellä kyllä. 

Vierailija
39/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran takia on pakko. Olen entinen pimeäpelkoinen. Nykyään kun koira vingahtaa klo 02.45, että on päästävä ripulipaskalle, niin ei ehdi pelkäämään pimeää, kun yrittää ryykyyttää sen ulos ennen kuin paskat on lattialla.

Vierailija
40/80 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

No nyt on tytöllä kokoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi