Piilotin oman Afrikan tähteni
Hahhhaaaaa hajotkaa siihen, en kerro kenellekkään minne rikoksen hautasin!!! Siitä saitte rosvot!!!
Kommentit (7)
Minä pelaan omaani yksin. Jos kohta kielletään koko peli, niin on ainakin tuoreet muistot.
Löysin juuri smarangin!
Minä olen jo aikaa sitten nähnyt tämän tapahtuvan. Siellä on eräässä kontissa Afrikan Tähti varmassa tallessa yhdessä Peppi-kirjojen ja Tex Willereitten seurassa. Saattaa siellä olla muutama sarjiskin, joissa Teräsmies ei ollut vielä peräsmies, kuten näissä uusissa.
Valtion rasismivirastosta, päivää.
Olette rekisterissämme ja palaamme asiaan.
Kansakunnan historia asekätkennästä afrikan tähden kätkentään...
Meillä on vastavalmistuneessa kesämökissä pian lopputarkastus. Olen vienyt mökille jo vanhan Afrikan tähti-pelin kesäisten sadeiltojen ratoksi. Jos rakennustarkastaja huomaan pelin niin määrääkö sen heti poistettavaksi rakennuksesta, ennen ei mökkiä hyväksy käyttöönotettavaksi ?
Täältä armeijasta terve. En halua lietsoa paniikkia mutta ilmoitan että huomisesta lähtien teemme jokaisen kansalaisen asuntoon tarkastuksen ja etsimme Afrikan tähteä. Näin ensialkuun haluan kertoa että yrityskin pitää Afrikan tähteä omanaan on rikos. Vankeusrangaistus on välitön ja se suoritetaan perinteiden mukaisesti maakuopassa, nopat takavarikoituna.
Jopas