Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on pitänyt minua "löysässä hirressä" noin kuukauden ajan. Pitäisikö minun kertoa hänelle, että olen saanut treffipyynnön ja alan ehkä tapailla tätä toista miestä?

Vierailija
19.10.2021 |

Olen siis kuukauden tuntenut erään miehen, jonka kanssa olemme silloin tällöin tapailleet. Olen itse se kiinnostuneempi osapuoli, tai ainakin uskon niin miehen toiminnan vuoksi. Väittää kyllä olevansa kiinnostunut, mutta sanat ja teot eivät kohtaa. Nyt olen kuitenkin saanut treffikutsun mieheltä, joka on tyyppiäni eli kiinnostava, mutta tuntuu jotenkin pahalta ja väärältä mennä hänen kanssaan treffeille, kun toinen juttu on vielä auki.

Mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tapailet muitakin. Olet vapaa nainen!

Vierailija
2/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaisin Porvooseen miettimään tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siat

Vierailija
4/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kertoa, mutta jos tämä uusi tyyppi kiinnostaa niin suosittelen ettet tapaile tätä roikottajaa enää. Eli lopetat vaan tapailun, jos vaikuttaa siltä ettei siitä ole tulossa mitään. Toki kuukausi on lyhyt aika tapailla ja vakavoitua, mutta kyllä yleensä vaisto osuu näissä oikeaan. Kannattaa siis hypätä itse kiikusta pois ajoissa kuin antaa toisen roikottaa loputtomiin.

Vierailija
5/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♀️

Vierailija
6/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se siat

Piti olla:

Jätä ne siat

Vierailija
7/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain treffeille, mutta älä kerro mitään. Et ole tilivelvollinen hänelle. Ettekä ole sopineet miehen kanssa mitään eikä hänellä ole yksinoikeutta sinuun. Hänelläkin todennäköisesti on muita naisia... Ei kannata muutenkaan roikkua sellaisissa, jotka eivät ole kovin kiinnostuneita.

Vierailija
8/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tietenkin sähän olet käytännössä sinkku. Et ole mitään velkaa kellekään. Todennäköisesti jopa ghostaisin sen toisen. Siinähän miettis

Vierailija
9/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä hirsi ei ole Rakkautta. Seuraava.

Vierailija
10/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti uusia seikkailuja. Ei pidä jäädä paikoilleen lepäämään. Tutustut niin kauan uusiin ihmisiin kunnes tiedät että tässä se nyt on. Siis joko se henkilö tai että nyt riitti.

Valinta on sinun.

Vierailija
11/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane mahdollisimman montaa samaan aikaan. Se on jännittävää

Vierailija
12/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
13/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että menet treffeille. 

Et tarvitse hänen lupaa, mutta olisi hyvä olla rehellinen kaikille.

Vierailija
14/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Menet treffeille, eikä siitä tarvitse edes sanoa.

Vierailija
15/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet, ja et kerroo. Näin miehet toimii, jos vain pystyy.

Vierailija
16/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tälle roikuttajamiehelle, että kun häntä ei näytä kiinnostavan, niin sinä lopetat tapailun nyt. Sen jälkeen teet mitä haluat, eli menet treffeille toisen kanssa.

Vierailija
17/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi jotenkin lapsellista kertoa treffikutsusta. Olette tavanneet muutaman kerran ja mies ei vaikuta kovin kiinnostuneelta.

Mene treffeille, ehkä homma kuivuu kasaan ja se siitä, tai ehkä lähtee toimimaan jolloin unohdat roikottajan.

Vierailija
18/18 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menet, ja et kerroo. Näin miehet toimii, jos vain pystyy.

Juuri näin. Pidät miestä itseä roikkumassa, kunnes löydät jonkun ihanan, ja se on varmistettu.