Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpannut 2 viikkoa ja lihonut 2 kg, voi vee!

Vierailija
06.09.2006 |

Iho on huomattavasti parempi ja olo on suht hyvä mutta 2 kiloa huh! Ja syön todella paljon kasviksia. Ei siis oo mun juttu : (

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni mikään yletön rasvalla läträäminen ei kuulu karppaukseen, tämä mielikuva on isolta osin median luoma. 

Te jotka olette karppausta vastaa, selittäkäähän sitten mitä vikaa 37 kirjoittamassa ruokappäiväkirjassa oli? Mikä tekee tuosta epäterveellistä syömistä? 

Vierailija
22/41 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karpannut vuoden, enkä koskaan enää palaa normiruokavaliolle. Tämä siksi, että oloni on loistava, ruuan jälkeen ei nukuta, ei tule kovaa nälkää aterioiden välissä, ei ole koskaan turvotuksia (ei edes PMS-aikana), PMS-oireet kadonneet täysin, seksihalut lisääntyneet :-) ja paino tippunut yli 20 kg ilman laskemisia tai nälkää.

Koskaan en ole voinut näin hyvin kuin nyt. Ja veriarvot ovat parantuneet kovasti.

Olen itse lääketieteen tutkija ja lukenut paljon näitä tieteellisiä tutkimuksia vähähiilihydraattisuudesta. Yksikään tutkimus ei ole löytänyt vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta epäterveellisiä asioita, vaan päin vastoin koehenkilöiden terveys parani. Myös suomessa aletaan pikkuhiljaa nähdä asia niin kuin se on ja suosituksiin alkaa ujuttautua vähähiilihydraattisen ruokavalion piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on kiinteytetynyt vaikka paino noussut, selluliitti on poissa ja ihon on hyvä samoin vointi. Ehkä tosiaan tuon lihan lisääminen ruokavalioon (ennen en syönyt kuin n. 2x viikossa) teki tuon painon nousun.

-ap

Vierailija
24/41 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaikka vannoa että ylipainoiset, verenpainetautiset ihmiset eivät syö ruokasuositusten mukaan vaan mättävät mahtavia määriä silkkaa sontaa sisäänsä. En todellakaan usko, että kukaan on tullut läskiksi ruisleivällä.

Minä en syö perunaa enkä pastaa mutta ruisleipää syön ja siitä en luovu. Paino-ongelmia minulla ei ole ollut koskaan.

Vierailija
25/41 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpit syö ruisleipää....

Vierailija
26/41 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti oli se että läskit ja sairaat eivät noudata mitään suosituksia -->joten väestön lihomista ei voi laittaa virallisterveellisen ruokavalion kontolle.

t.45

Vierailija
27/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten ihmiset aina höyrähtää ihmedieetteihin, eivätkä kuule niiden vaaroja.

Vierailija
28/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet pitänyt ruokapäiväkirjaa voi kokeneemmat karpit antaa vinkkiä mikä mättää.

Vierailija
29/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. -7kg/7vko (-5cm)

Vierailija
30/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä vasta onkin terveellistä.

Vierailija
31/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkö ' tavisruoka' tarkoittaa vain sokeria ja vehnäjauhoja? Onpa outoa? Mistä päin olette?

Vierailija
32/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmeellistä miten ihmiset aina höyrähtää ihmedieetteihin, eivätkä kuule niiden vaaroja.

Vierailija
33/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala yleensä pelkkää kahvia tai teetä.

Lounas, salaattia fetalla tai tonnikalalla

välipalalla munakas tai salaattia lisukkeilla

Päivällinen kasviksia gratiinissa, tai ratatoullen omaisesti ja lihaa/kalaa tai kanaa

Illallinen: pähkinöitä, munakas tai salaattia.

Ei ole mun juttu siis harmi koska selluliitti lähti

-ap

Vierailija
34/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö salaatissa öljyistä kastiketta, ettei vaan olisi rasvapelko takaraivossa.

Vierailija
35/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni olen tehnyt kaiken ihan oikein.

Ja paino oli 74kg nyt 76 pituus 162cm tavoite on 65kg (liikun paljon ja olen lihaksikas)

-ap

Vierailija
36/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaiken oppikirjojen mukaan, mutta totesin, että induktio ei ollut minun juttuni.

Löysin sitten Montignacin kirjan ja innostuin siitä, että se on lähempänä ns. virallisterveellistä ruokavaliota, kuin moni alakarppauksen laji ja sillä pääsin myös päänsäryistä.

Minulla ei muuten myöskään lähtenyt kilot mitään ihme vauhtia ja välillä tuli jopa takaisinkin. Vasta kun vähitellen aloin löytää " normaalin" syömisen rajat, alkoi painokin pudota. Ruokaa siis syödään kohtuudella l. ei ahmita jättimääriä, vaikka dieetti kuinka lupaisi painonpudotusta suurella kalorimäärällä.

Liikuntakaan ei ole pahasta...

Vierailija
37/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 53kilon tavoitepainossaan oleva

Vierailija
38/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän voita ja kermaa 7 vko -6 kg. Olo on mahtava ja selluliitti kadonnut. Ei hullumpaa=)))

Vierailija
39/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika jännä juttu..... mullakin VAIN positiivista sanomista karppauksesta

Vierailija
40/41 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme